Új hozzászólás Aktív témák

  • szasanyi

    félisten

    Gondoltam beteszem ide mintegy aposztrofálandó A pech fogalmát, valamint információ gyanánt az AQUA szerviz szakértelmének és hozzáállásának megítéléséhez.

    Szóval július elején vásároltam az AQUA-ban egy ASUS Maximus VIII RANGER alaplapot. Nyilván ez volt az első, egyúttal legnagyobb hiba amit elkövettem, persze akkor ezt még nem tudtam.
    A következő "hiba" az volt, hogy ~1 hónap telt el a beüzemeléséig, mert hát addigra tudtam megvenni a több komponenseket normális áron. A lap a beüzemelés után nem működött (egyáltalán nem indult el, ventik fel sem pörögtek - a táp sem - hibajelző Q-Code is halott volt), csupán az AUDIO szekciót elválasztó piros LED-vonal világított a SupremeFX felirattal és ennyi.
    Sok mindent kipróbáltam, mert nem akartam elhinni valamint magamat kitenni egy esetleg fölösleges gariztatásnak és az azzal járó tortúrának. Miután számomra egyértelmű lett, hogy a lap gyári hibás így végül visszaküldtem (részletes hibaleírással, a mit/mivel/hogyan próbáltam-teszteltem leírással együtt). Bő 2 két szarakodás, több email váltás és fenyegetés után (!) elismerték, hogy a lap gyári hibás és javíthatatlan, ezért végül újra cserélték.
    Időközben vettem másik alaplapot, hiszen már az első mailjükből tisztán látszott a hozzáállásuk, így borítékolható volt - a hiba egyértelműségének ellenére, de a 72 óra utáni hibamegállapításra tekintettel - ez nem lesz rövid idő alatt elintézve (zárójelben jegyzem meg: elsőként nem küldték a garanciafutár aznap, amikorra ígérték pedig vártam illetve a továbbiakban semmiről sem kaptam tájékoztatást csak ha konkrétan mailben érdeklődtem, míg telefonon nem is tudtam elérni a őket).
    Az új, csere lapra már nem volt szükségem ezért azt eladtam a HA-n. Aznap amikor megérkezett a bontatlan, AQUA csomagolást bontatlanul hagyva de arra rácsomagolva azonnal (tehát még aznap, csütörtökön du.) el is küldtem a DPD futárral ami rendben meg is érkezett másnap (ez ugye péntek volt) a győri sráchoz. Ő a hétvégén be is üzemelte... volna, de az új lap sem működött!
    Hívott, hogy ő már mindent megpróbált de nem működik sehogy. Mondta, hogy több konfigot épített és üzemelt be, ő ilyennel még nem találkozott valamint a leírt hibajelenség szinte pontosan ugyanaz mint az előző lap esetében nálam is volt (ez egyébként le is lett írva az AQUA szervnek elküldött mailben)..
    Mivel éppen arra ment, ezért nem garanciafutárral küldte hanem 19-én hétfőn személyesen adta le az AQUA szervizben, ahonnan pénteken telefonon felhívták, hogy mehet a lapért.
    A srác szombaton az AQUA-ban személyesen átvette a RANGER lapot azzal, hogy kifogástalanul működik mert sikerült visszaállítaniuk a CPU foglalatban az 1 db elhajlott lábat. Kérdezte, hogy a beüzemelésére, kipróbálására van-e lehetőség amire az volt a válasz, hogy szombaton nincs szerviz csak az üzlet van nyitva ezért nincs, de nyugodtan vigye el mert - ahogy rá is lett írva a szerviz által - az alaplap tesztelt, működőképes.
    Vasárnap megtörtént a beüzemelés, ééés a lap nem működik... a hibajelenség pontosan ua. mint amivel bekerült a szervizbe. Mit lehet erre mondani? Másodszor...
    Az biztos, hogy én soha többet nem veszek semmit tőlük, és senkinek nem is fogom javasolni ezt! Persze kérdés, hogyan alakulnak a továbbiak mivel laphoz garancia futár lett rendelve és nyilván megy a szervizbe. Újra.
    És végül még egy mondat az ASUS Magyarország - mert őket, mint gyártót is megkerestem a problémával mailben - tekintetében: sajnos Mo-n nincs ASUS RMA szerviz ezért nem tudnak segíteni, forduljak az eladóhoz. Ez frankó... de akkor minek léteznek egyáltalán?
    Vajon van még eu ország ahol ez mind ilyen sz@r, minősíthetetlen módon folyik mint nálunk? :U

    [ Szerkesztve ]

    If someone did not use reason to reach their conclusion in the first place, you cannot use reason to convince them otherwise.

Új hozzászólás Aktív témák