-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Locutus
veterán
válasz HussarF #12656 üzenetére
Szerintem senki se mondta, hogy a 980-nak a 780TI-t kell vernie 30%-kal... Ez a sima 780-at váltja le, és ha ez a táblázat igazat mond, akkor ahhoz képest elég szép az előnye.
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Jack@l
veterán
válasz HussarF #12709 üzenetére
Közben észrevettem, de te meg benézted a 780ti-t, mert több frekivel is teszteltek
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz HussarF #12714 üzenetére
De nem azonos az alapórajel.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz HussarF #12716 üzenetére
Majd meglátjuk, én inkább a compute különbségre leszek kíváncsi.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz HussarF #12752 üzenetére
780 vagy 780 ti-k hekkelhetők nagyobb dupla pontosságra? (fw-vel vagy driverrel)
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
veterán
válasz HussarF #12756 üzenetére
Végén ott van, hogy mik nem sikerültek:
Although the card runs CUDA like a champ, there are still a few things that could be improved:
Full double precision floating point support like the Tesla K20(X) and GTX Titan.A Keplerekben külön egységek felelnek a dupla pontosságért (a képen DP Unit-ként vannak feltüntetve), és a GK110-ben 192 FP32-esre jut 64 FP64-es egység, ebből jön ki az, hogy dupla pontosság esetén 1/3 teljesítményre képes abban az esetben, ha minden FP64-es egység engedélyezett (Tesla, Titan). Mivel ezek külön álló egységek, elképzelhető hogy a 780 (Ti) -ban hardveresen le van tiltva a 64-ből 56, tehát 192-re 8 fog jutni mint a GK104-nél, és így már csak szimpla pontosság 1/24-re képes dupla pontosság esetén. Amennyiben hardveres tiltás van a GPU-ban, azt nem lehet feloldani.
[ Szerkesztve ]
-
Szergei
tag
válasz HussarF #12756 üzenetére
Azért a 780 Ti-nél szoftveresen van még egy elég komoly kihívás: valahogy meg kellene duplázni a VRAM mennyiségét, ha már Tesla kell, nem érdemes megállni az FP64-nél.
gbors, Loha:
Tekintettel arra, hogy a Techpowerup-on is megjelent a hír, és a GPU-Z néha irkál baromságokat az új GPU-knál, tökmindegy milyen verzió, amíg nem frissítik megfelelően (pl. TITAN-nál volt 0 TMU is, amikor bevezették, hogy a textúrázókat is kiírja a program), valamint ennyire közel a megjelenés elött a TMU-n kívül nem találtam kivetnivalót (én sem tudom, hogy a 8*13, hogy lett 104 helyett 138 nekik, ha már a shadereket eltalálták), nagyjából erre számítottam, órajelek szempontjából is.
A teljes értékű GM204-nél SZVSZ. az 1280 mag túl kevés lett volna, a 2560 meg már sok, így reális lehet a GTX 980-nál az 1920, viszont továbbra is arra lennék kíváncsi, hogy milyen lesz a felépítése a GPU-nak, lehet, hogy ott lesz az a 48 ROP a 3 GPC miatt (az elméletben ugye 6*8 ROP-ot és 6*64 bites memóriabuszt jelentene) csak letiltják.
Ezek után az a nagy kérdés, hogy lesz-e még erősebb GM204-es GPU a későbbiekben (akár GeForce, akár Quadro)...[ Szerkesztve ]
-
hugo chávez
aktív tag
válasz HussarF #12752 üzenetére
Az egy gpu-s Titanok ára szerintem nem vészes, még így is olcsóbbak a nekik megfelelő Quadroknál. Viszont a Titan Z-nél tényleg "nagyon elgurult a gyógyszer"... Még, ha a leggyorsabb PC-s vga lenne, akkor valahol megérteném, de így...
"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
-
hugo chávez
aktív tag
válasz HussarF #12760 üzenetére
Nyilván Titanokat kizárólag játékra venni nem túl jó ötlet. És a "sima" Titan szerintem a GTX780 "párja" volt, a Titan Black pedig a GTX780Ti-é, szóval szerintem jól pozicionálták ezeket a kártyákat.
"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
-
Jack@l
veterán
válasz HussarF #12871 üzenetére
Pedig régen nagy név volt, sok jó custom nyák-os kártyát kidobott.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
nagyúr
-
Jack@l
veterán
válasz HussarF #12990 üzenetére
játékban én már használtam, teljesen jó. (legalábbis vsync csíkozást, vagy kép reccenést nem láttam)
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
veterán
válasz HussarF #12992 üzenetére
Az NVIDIA Adaptive VSync nem összekverendő VESA Adaptive-Sync -el.
Adaptive VSync röviden:
Ugyan az mint az alap Vsync, csak adaptálódik az aktuális fps számodhoz, és ha az kisebb mint a monitor frissítése kikapcsol, ha nagyobb bekapcsol.Adaptive-Sync röviden pedig egy friss VESA szabvány, ami a monitor frissítését dinamikusan hozzáigazítja a játék fps számához, és ezt támogató monitor és VGA kell hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz HussarF #12995 üzenetére
Igen, kb. ennyit csinál és igen nem nagy vmi, ellentétben a G-Synckel vagy Adaptive-Synckel.
Rendesen működő Vsync nem vág vissza 30fps-re, kb. úgy működik ahogy írod, fps számtól függően bevág bizonyos időközönként 2 képkockát egymás után.
gbors: A-Syncknek SZVSZ ugyan úgy meglesz a felára, és TN panelokba fogják először rakni azt is, vmint még nagyon odébb van mire termék is lesz belőle.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz HussarF #12998 üzenetére
Double és triple bufferingnél sem felezi le az fps-t a vsync, kivétel ez alól néhány konzolport játék beépített vsyncje, ami helyett érdemesebb driverből bekapcsolni. Probléma ott van a Vsynckel, hogy ha nincs meg a 60 fps, akkor azok a dupla képkockák akadás formájában nagyon érződnek (az egéren is), főleg 45 fps környékén, vsync nélkül meg pont középen törik a kép, ami szintén zavaró, de legalább nincs akadozás.
Erre a 2 problémára jelent megoldást az A-Sync meg G-Sync.[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
válasz HussarF #13428 üzenetére
Cím adat és vezérlő busz meg egy dramhoz. A címmel jelzi a gép hogy honbnan akar adatot kiolvasni, az adatbuszon küldi a kiolvasó/beírandó adatot, a vezérlő busz meg jelzi hogy épp írás vagy olvasás van, meg 1-2 dolgot még ami most nem fontos.
Ha van egy 128 bites adatbuszod akko rkötsz mondjuk 4 db 32 bites ramot, tiszta sor, meg címzed olvas. De ráköthetsz 2x vagy 3x annyi ramcsipet is, ugyanazon a buszon fognak lógni, csak a ramok engedélyező lábára a címbusz felsőbb bitjeid kötöd be. 1 Mbyte ramnál mondjuk 10 biten tudsz címezni, a 11. bit arra jó hogy váltogasson a 2x annyi ramcsip közt. A 11. és12. bittel 4x annyi ramcsip közt tudsz váltogatni (ide már kell egy nagyon egyszerű nand kapus áramkör is)Gddr5-nél 32 bites csipekkel lehet 32-64-128-196-256... buszokra illeszteni ramot, de nem csak 1-1 leképezésben, hanem ennek többszörösével is.
Azért volt hülyeség amit abu magyarázott, hogy 8 gigához már 8192-es busz(te jó ég!), mert ember nem fog csak azért egy ilyen bonyolult nyákot meg új vezérlőt tervezni, hogy ugyanabból a kártyából több ramosat kihozzon.
Guru3d nem is merte leírni a baromságot mikor a 390-es cikkét kiadta, csak annyit írt hogy 600 gbps-et tud a 390x ramja. (ami hányszorosa is a 256 bites gddr5-ének? )[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
schwartz
addikt
válasz HussarF #13637 üzenetére
Onnan, hogy a GTX295 eloallitasi koltsege sem lehetett kevesebb mint eze a kartyae. Azt nullszaldosan nyomtak el 450-ert vagy mennyiert. Vagy ott van a 295X2, Ket GPU, komplexebb nyak, PLC chip, vezhutes, szolidabb VRM. (jah de az AMD-nek nincsenek gyartasi, fejlesztesi, egyeb vallalati koltsegei, bocs) Varazsgomb mondta.
Valassz egyet...If he dies, he dies.
-
regener
veterán
-
Jack@l
veterán
válasz HussarF #15700 üzenetére
Ami 1080 Ti lehetett volna azt most titánként árulják(1080, 384 bittel).
Aztán lehet van még a kalapban egy kicsit erősebb változat, amit Ti-ként még bedobhatnak, ha októberben tényleg jön az RX490 hbm2-vel.A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.