Új hozzászólás Aktív témák
-
Wesder
félisten
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
hombre[EU]
veterán
#nemkonkurencia
Life, Uh, Finds A Way
-
consono
nagyúr
válasz hombre[EU] #11954 üzenetére
HA megnézed feljebb a számokat, igaza is van...
"In God we trust. All others must bring data"
-
Wesder
félisten
válasz hombre[EU] #11954 üzenetére
Nem hát hisz kevesebb bevètelből azonos, vagy több a profitjuk mint a Sonynak.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
l.skywalker
félisten
Hogy miért éri meg mobilos és cloud játékba fektetni... 444 millió "gamer" 98%-uk tableten vagy okostelefonon játszik.
Az új célpont: India
India Games Market Report - Niko Partners• India's video game market revenue is forecast to grow 21% YoY in 2023.
• The number of gamers in India is forecast to reach 444 million in 2023.
• 96.8% of gamers in India play on a smartphone or tablet.
• 31% of gamers will spend on video games in 2023, with annual ARPPU reaching $6.38.
• 71.8% of gamers engage with esports in some capacity.
• 43% of gamers in India are women, up significantly from prior years.[ Szerkesztve ]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
Bad Pritt
nagyúr
Baldur’s Gate 3 almost launched on Game Pass but devs would have lost millions
Ezek hülyék, 5M-ra értékelték a BG3-at. De vannak még ott érdekes számok.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
ldave
félisten
Ha beleteszik a pénzt, akkor lehet jó. De látjuk, a Blizzard, a végtelen tapasztalatával sem tudott egy sikeres Diablo 4 első szezont lehozni, hiába volt ott a megjelenés utáni erős momentum. Nem játszom vele, de a Fortnite példája mutatja, hogy a sikeres live service-hez komoly erőforrások kellenek, nem elég párhavonta egy új fegyver vagy skin.
A Slime draws near! Command?
-
opr
veterán
A Blizzard vegtelen tapasztalata mara mar csak legenda. Akiknek megvolt a vegtelen tapasztalat, azok mar mind reg otthagytak a ceget.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
ldave
félisten
Azért ez egy ekkora cégnél (remélem) nem ilyen egyszerűen működik. Persze, a személyes tapasztalat mindenek felett áll, de lennie kell sok-sok dizájn dokumentumnak, lessons learned összefoglalásoknak, stb. Attól, hogy elmennek a cégtől, a tudás nagy része még ott kell hogy maradjon valamilyen formában. Az már más kérdés, hogy az új menedzsment mit kezd ezekkel vagy majd az én jobban tudom elven viszi tovább a dolgokat.
A Slime draws near! Command?
-
opr
veterán
Nem igazan. Ez igaz, ha normal tunrover van, de a Blizzardnal nagyon nem az volt. Es az isten osszes doksija se fogja potolni a kreativ csapatot, meg a management hozzaallasat meg a hasonlokat. Es ezek a kulcsemberek kb egyszerre leptek le a Blizzardtol.
Design doksik meg forraskodok meg stb persze maradtak, ez latszik is a Dio4-en. Meg az is, hogy ezen kivul mar nem volt nekik semmi.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
F-ECT$
titán
Multinál dolgozok. Viszonylag jól dokumentáltak a folyamatok, de ha gáz van, akkor minden területen megvan az az 1-2 szaki, aki tényleg jól és gyorsan meg tudja oldani a dolgot. Emellett a friss, aktuális tudás 20-30%-a csak a fejekben él, később kerülnek csak leírásra. Szóval ha elmegy pár ember az a minőségén nagyon meglátszik, a kreativitást meg leírni sem lehet, az tényleg szinte pótolhatatlan.
Dive ever, work never.
-
negyven2
veterán
válasz Bad Pritt #11960 üzenetére
Elsőnek azt hittem valami új infó került ki, de aztán látom, hogy ez a cikk is még mindig azon a 2021 kör készült becslésen alapul, ami a kiszivárgott belső levelezésben volt. De ugye a cikkben is írják, hogy akkor amikor ez készült, akkor a Larian is megelégedett volna egy ilyen üzlettel, mert akkor kb. 100 000 példányos eladással számoltak. Ahogy írtam a dokumentum 2021-es, amikor ha jól tudom, azért a BG3 még nagyon nem volt ott ahol most (elég sok olyan beszámolóra emlékszem, amikben csalódotton nyilatkoztak az azt megvásárló játékosok).
"Zombies can’t swim. Famously underutilised anti-zombie measure. Walking Dead would have been over in one series if Rick Grimes had used his brain and gone to the Everglades."
-
ProEvoFan
nagyúr
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz negyven2 #11971 üzenetére
A 100 ezres becslés a concurrent playerre vonatkozik a teljes PC megjelenés után, nem a példányszámra. Az early access az 1 milliós eladást alig egy hét alatt érte el még 2020-ban, szóval 2021-ben beárazni 5 millióra a GP megjelenést több, mint mókás.
Voltak vele gondok az early access során szinte végig, de már akkor láttuk, hogy egy kiemelkedő program lesz belőle. Én spec örülök neki, hogy nem lett GP töltelék, megérdemli a teljes árú vásárlást bárkitől.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
negyven2
veterán
válasz Bad Pritt #11973 üzenetére
Igazából lényegtelen az 1 milliós szám is (igen, tudom, ez így erős kijelentés), mert azért a Steam-en sok olyan játék van ami elég gyorsan produkál milliós eladásokat, hogy aztán a feledés homályába kerüljön végleg. Illetve sok olyan is volt aminek "bár so-so döcögős preview változata, de láthatóan benne van a potenciál, hogy sikeres legyen" felállással indult, de aztán csak pofáraesés lett belőle.
De ez a Larian esetében nem volt várható. De van még egy dolog amivel nem számolunk, mégpedig a studio előző játékainak a sikeressége. Nem kritikai, hanem pl. eladási. Nem tudjuk, hogy a DS1/2 mennyire volt sikeres Xbox-on és Game Pass-ban? És azért ezt is bele volt kalkulálva a 2021-ben előzetesen becsült bekerülési költségbe. Vagyis, ha pl. a valós játékos szám az előző produkcióik esetében nagyon alacsony volt, akkor biztos nem fognak majd egy JS-es $300 milliós becslést leadni (mert hát a BG3 nagy cím, mert elment belőle 1 millió early accsess-ben, és azért látszik, hogy ez akár nagyon jó is lehet).
ps. Tényleg jobb kávé, energiaital, koffeintabletta után kell néznem, mert nem tudom, hogy írtam az eladott példányt, játékosok helyett
[ Szerkesztve ]
"Zombies can’t swim. Famously underutilised anti-zombie measure. Walking Dead would have been over in one series if Rick Grimes had used his brain and gone to the Everglades."
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz negyven2 #11974 üzenetére
Hát márpedig az érdeklődés mértéke egy elég jó irányszám arra, hogy mennyit érdemes fektetni egy címbe és érdemes-e pl. lekötni GP-be megjelenéskor. Az a játék 2021-ben már látható volt, hogy ütni fog, abszolút valóságtól elrugaszkodott 5 milliót kínálni érte. Az egyetlen dolog, amit akár meg is tudnék érteni, ha csak a konzol GP-t árazták volna be így, de még akkor is megmosolyogtató ismerve a játék életútját.
De igazából mindegy már, mert nemhogy GP-be nem került be, de még Xboxra se jelent meg. Sikersztori.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
őstag
A Diablo 4 azért nem lett olyan kaka.
Vannak bajok, de az alapok jók és ők is ugyan ezt mondják, ez még csak a kezdet.
Az más kérdés, hogy nekünk meg irreális elvárásaink vannak, egy új liveservice játékban nem lesz több 100 óra tartalom egyből, annak idő kell.
Máshol már vannak bajok, de én meg azt az Activision-nak tudom be hogy csak Fejős tehén lett a franchisejaik nagy része.
De amikor ennyire ledominálsz egy piacot ennek ez az eredménye és ez megint a játékosok hibája. Wow-ot meg a COD-ot már 10 éve ott kellett volna hagyni. -
Wesder
félisten
válasz Bad Pritt #11981 üzenetére
Nem èn kezelem úgy ezt a 2 hónspos csúszást, mintha ez most majd bedöntenè az Xboxot.
Pont annyi hatása lesz mintha meg se jelenne konzolokra.
Ha majd megjelenik ès Xboxon is jól fogy, akkor grat a stúdiónak, de az Xboxot magát nem rengeti meg.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Wesder
félisten
válasz Bad Pritt #11983 üzenetére
Nem mondtam hogy nem fail, de akkora hatása nincs a játéknak, mint aminek beállítani szeretnèd.
Ha nem jött volna konzolokra, vagy a nagykonzolos verziókat csak a S verzióval együtt adták volna ki 24-ben, akkor most nem lenne miről beszèlni.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Wesder #11985 üzenetére
Nem kell a coping, PS-re megjelent, szóval van miről beszélni. Nem állítom be semminek, annyit írtam, hogy mekkora sikersztori, hogy a GP-be kerülés lehetőségéhez képest meg se jelent Xboxon.
De amúgy igazad van, Xboxon semminek nincs hatása az elmúlt 3 évben, elvannak a csilli-villi CGI trailerekkel telepakolt világukban.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Wesder
félisten
válasz Bad Pritt #11986 üzenetére
Az hogy ők mondtak rá egy belső becslèst, mèg nem biztos hogy akarták is Passba, illetve a stúdiónak se kötelező elfogadni az ajánlatot.
Nyílván engem azèrt nem èrdekel hogy kèsik, mert nem is fogok vele játszani, de az is biztos hogy nem rohantak tömegek lecserèlni a boxot hogy Baldurozhassanak.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Bad Pritt
nagyúr
-
Wesder
félisten
válasz ProEvoFan #11991 üzenetére
Èn továbbra is úgy vagyok vele hogy Day1 GamePass > Exclusives.
Nyílván több stúdió = több content Passba, de egyáltalán nem èrdekelne ha PS-re is jönne minden játékuk. Èn nem vagyok önző ilyen szempontból. Felőlem nyugodtan lehetne Starfield PS-en is.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz ProEvoFan #11991 üzenetére
Ez amíg ember az ember és szélsőségesen gondolkozik mindig így fog működni. PS-en nem számított, hogy nincs GP alternatíva, aztán lett és nagy a boldogság, Xboxon nem kellett exkluzív, mert szolgáltatás van, aztán most megy a fappening a Starfieldre, Nintendón nem számít, hogy mosott fos a grafika, mert ott aztán játékélmény van.
Mindig meg lehet magyarázni, hogy miért van az úgy jól, ami amúgy nincs is jól. Nézd meg, mi ment most is a PS+ áremelésnél, agyf*sz...[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
l.skywalker
félisten
válasz Bad Pritt #11993 üzenetére
Ne felejtsd el az embereknek mindig az lesz a jó, ami kedvező számukra. A meglepő az lesz, amikor nagyon eltérő vélemény ellenére képesek lesznek egyet érteni valamiben
[ Szerkesztve ]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz l.skywalker #11994 üzenetére
És gyorsan megbékélnek azzal, ami nem jó vagy megmagyarázzák maguknak, hogy miért nem baj. Szerintem kevés jobb lenyomata van jelenleg az Xbox és PS helyzetének, mint előbbinél az a Phil leak, hogy a bukó Halo Infinite és a még nagyobb bukó Redfall közti 16 hónap egy katasztrófa volt számukra, utóbbinál meg ez az arcátlan globális PS+ emelés kb. egyik napról a másikra.
De mindkettő meg volt magyarázva végül, hogy elfogadható és örüljünk annak, ami van.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
l.skywalker
félisten
válasz Bad Pritt #11995 üzenetére
Én mindig akkor komorodok el, amikor rájövök, hogy mindig minden mögött a pénz áll. És talán már csak néhány vagy kevés olyan cég, stúdió van aki nem puszta profitszerzés miatt készít bármilyen videójátékkal kapcsolatos termékeket.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
opr
veterán
Nyilvan a tobb szaz az egy "kicsit" tulzas. De amikor erzed, hogy dolgok direkt azert lettek kihagyva, hogy live service lehessen, meg 600 DLC lehessen, az soha nem sul el jol.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
_drk
őstag
válasz Bad Pritt #11995 üzenetére
PS+ nyilván rohadt nagy nyerészkedés, mert lenne miből játékot beletenni, vagy legalább az online játékra kéne ingyenesen vagy nagyon alacsony árú lehetőség.
Viszont ezt a Sony saját zsebből nem akarja és innen is látszik, hogy ez ilyen szolgáltatás rohadt drága.
70dolarbol nem jönnek nagy címek rendszeresen, nem hogy day1 exkluzív.
Ha az Xbox kicsit is meg áll a lábán, rohadt nagy vissza vágások lesznek koltekezésben. -
negyven2
veterán
Grand Theft Auto 5 and Rockstar's post-Apocalypse Now | 10 Years Ago This Month
It's time to reflect on the most recent GTA game, and (unrelatedly) whether we should be ashamed of our words and deeds
"Zombies can’t swim. Famously underutilised anti-zombie measure. Walking Dead would have been over in one series if Rick Grimes had used his brain and gone to the Everglades."
-
Wesder
félisten
The UK regulator has provisionally approved Microsoft's acquisition of Activision Blizzard.
The CMA has remained the last major roadblock, but says Microsoft's offer to sell cloud rights to Ubisoft "opens the door to the deal being cleared".
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Politika
- EA Sports WRC '23
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CASIO órák kedvelők topicja!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen