Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lugosi

    MODERÁTOR

    válasz Zoty4 #52704 üzenetére

    Igen, pont az ilyen sorban jelentkező történetek miatt kérdeztem (ez a topik, ill szifon topikok).

    lesaux

    Nekem egy személyes üfsz-es ember rontott el egy dolgot, szerencsére egy másik (nem kis munkával) kijavította.

    Egy nagy kérdés motoszkál már bennem egy ideje, mióta járok kb rendszeresen az egyik t-pontba ügyet intézni. Hogy ez milyen gazdag cég, milyen jól megy neki, hogy arra külön ember van (megyeszékhelyen 2 üzletben is), hogy az érintőképernyőt megnyomja helyettem, hogy sorszámot kapjak. Tök komoly. Ott áll egy hölgyike, akinek az a dolga, hogy jó napot, miben segíthetek, mondom hogy mit akarok, és akkor megnyomja nekem az ügyfélirányító érintőképernyőn azt a gombot, amit én is el tudok olvasni, és meg tudok nyomni. Azért ez valahol szuper. Mondjuk ha van országosan 100 (?) ilyen alkalmazott, esetleg az ő helyükre nem lehetne érdemi munkát is végző embereket, pl telefonos ügyfélszolgálatosokat felvenni? Csak mert akkor nem 40 perc alatt lehetne kapcsolni valakit, hanem mondjuk csak 10.

    Vagy ezek az emberek egyébként normál beosztásban, igazi munkát végző T-s dolgozók, csak valami rosszat csináltak és büntiből vannak letéve gombot nyomogatni? Mondjuk aki 5x késik az egy napig gombos? Vagy mi? :F
    Tőlem arra költik a pénzüket amire akarják, csak vállalkozóként csodálkozok ilyen illogikus dolgokon, hogy hogy van keret ilyen felesleges dolgokra.

Új hozzászólás Aktív témák