Új hozzászólás Aktív témák

  • dedike

    addikt

    Na ismét belefutottam egy kedves kis dologba. Először a honlapon szerettem volna magam igazolni egy Domino-hoz. Természetesen nem sikerült. Telefon, ügyintéző hölgy adott gyorsan egy 80/630-045 telefonszámot, hogy majd ott. Oké. Ma Fehérváron jártunk, pláza Telekom üzlet üres. Nosza. Aha, ezt csak én gondoltam. Elsőnek egy kedves hostess próbálkozott, eredmény nem volt. Aztán egy másik hölgy is megpróbálta, ő sem járt sikerrel. Hopsz... Irány ügyintéző, ő mégiscsak a Telekom felszentelt papnője.

    Találjátok ki mit mondott!

    Sajnos ő sem tudja megcsinálni, mivel ugyanazt a felületet használja. Itt kész voltam... :W

    Magyarország. Telekom. 2017. április 23.

    Csak azt nem tudom, hogyha nem jogszabály kötelezné őket, akkor mi lenne? Ha 5 millió előfizetőből 2 millió prepaid, és az én esetem csak 5%-ban ismétlődik, az 100 ezer ügyfél... :Y Bele sem gondolok.

    Jó szerencsét!

Új hozzászólás Aktív témák