Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz vizslakutya #72229 üzenetére

    én is csak saját véleményt írok, bizonyos kereteken belül megtehetem, hiszen nem vagyok telekom illetékes.
    vannak olyan statisztikák is - talán több is kicsit, mint statisztika -, ahol jobban számít, illetve csak az eladott új előfizetés fontos, az pedig mondhatni mellékes, hogy mellette mennyi ment a levesbe, így végül az nem annyira érdekes, hogy az új előfizetésért egy régi kilőve akár.
    én is jobban örülnék a meglévő és hűséges előfizetők jobb megbecsülésének - a westel 900 idők óta, 19 éve vagyok előfizető, azóta több előfizetéssel is -, de ez egyik szolgáltatónál sem preferált már annyira, amennyire a meglévő ügyfelek elvárnák, részint más a cégek üzletpolitikája.
    van persze ügyfélmegtartási módi, de sehol sem viszik túlzásba a dolgot...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák