Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz zsolesz06 #67050 üzenetére

    vannak különböző - akár más cégekkel közös - (tartozásos) adatbázisok, ahol ellenőrzik, hogy szerepelsz vagy sem, esetleg kapcsolódó kérdéseket tesznek majd fel neked, de amúgy semmi komoly, dob valami javasolt összeget a kapott infók alapján a rendszer, de az illetékes attól akár el is térhet, néha még olyan is előfordul, hogy azonos személynek az egyik illetékes más összeget mond, mint a másik, ebből is leszűrheted, hogy miként működik...

    Narancs;, szia, a flottát nem vágom, de az első elképzelhető, a második pedig a flotta/díjcsomag milyenségének a függvénye is lehet, az alapján lehetne konkrétan utánajárni.

    HUTCHDB; a havi 20 - 30 MB eltérés még életszerű lehet, pláne a készülékkel mérve, például a szolgáltatós 10 kilobyte kerekítés miatt, amit a készülék méréskor nem alkalmaz, de egy napra már sok 20 MB, ha biztos vagy benne, hogy valóban nem szinkronizálhatott, frissíthetett...stb. a háttérben a készülék.
    viszonylag sokat netezek, így nem is feltétlenül/mindig venném észre, ha egy nap 20 MB csak úgy "leforgalmazódna", de amennyire csak lehet, szinkronban szokott lenni a telefonos és a telekom alkalmazásos, illetve a my telekom felületen kiírt adatkeret - kivéve, ha a szolgáltató önkényesen hozzácsap az adatkerethez - többször is előfordult már -, de ezért nem hiszem, hogy bárki is reklamálna. :)

Új hozzászólás Aktív témák