- eBay
- Facebook és Messenger
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Hálózati / IP kamera
- Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
- Microsoft Excel topic
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
vwpolopg
őstag
Sziasztok! Like300 díjcsomagom van, decemberben megrendeltem a Netplusz M szolgáltatást, egyrészt mert szükség volt rá, másrészt ha már azt írta a telekom honlapja, hogy akciós a havidíj 1 vagy 2 hónapig, már nem emlékszem, 190 forint. Ehhez képest ezek a tételek szerepelnek a számlámon:
NetPlusz M 12.09. - 12.31. 779,53 23/31 578,36 734,52
NetPlusz M akciós havidíj kedvezmény /
NetPlusz M 12.09. - 12.31. 629,92 23/31 -467,36 -593,55NetPlusz M SZJ 64.20.18 12.09. 779,53 1 779,53 990
Akkor most, hogy is van ez? 1130,97 forintot fizettem a netplusz m-ért?
[ Szerkesztve ]
-
vwpolopg
őstag
válasz vwpolopg #54901 üzenetére
Az előbb távszámlán néztem, most sikerült letölteni a számlát is végre, a 990 az aktiválási díj. Azt nem csak akkor kell fizetni ha már volt a díjcsomagomhoz ugyanabban a hónapban megrendelve Netplusz M?
Merthogy nem volt, legutoljára kb. fél éve volt Netplusz megrendelve, de akkor még L...
[ Szerkesztve ]
-
r3dsnake
nagyúr
Nekem is kiszámlázták a korlátlan böngészés opciót, ráadásul 23 napra, miközben 2 napig volt aktív.
-
Frenky25
tag
válasz r3dsnake #54903 üzenetére
ÁSZF 2.3.4.2 pontjában leírtak szerint, " A Korlátlan böngészés és e-mail opció féltörthavi számlázású, jóváírás nélkül."
Féltörthavi számlázás jóváírás nélkül: a havi díj az igénybevétel első hónapjában a használat első napjától a hónap utolsó napjáig időarányosan számlázódik, míg a
használat további hónapjaiban minden megkezdett hónapra a teljes havi előfizetési díj fizetendő. A fel nem használt kedvezmény az ügyfél számára elvész.A számlázás a bekapcsolás hónapjában a bekapcsolás napjától a hó végéig történik, míg a kikapcsolás hónapjában teljes havi előfizetési díjat kell fizetni, akkor is, ha a szolgáltatás kikapcsolásra kerül a hónap közben.
Tehát ha először rendelted, meg, akkor törtarányos, de ha átcsúszik valakinek mondjuk 2015. Januárjába, hiába mondja le, ma, akkor is a teljes havidíjat ki kell fizetni-e.
-
tomy86
addikt
Más sem tud belépni a T weboldalára? Lehet, hogy az egységesítés keretében mostantól a mobil előfizetéssel is ugyanúgy nem lehet már belépni, mint a vezetékessel már lassan fél éve?
-
Intel fan11
őstag
Ma pöttyet 1esre vizsgáztak előttem a T-mobilnál! Gyakorlatilag tele dekoratív ügyintézőkkel, de hogy nincsenek tisztában azzal mi és, hogy van náluk az tuti! Leírom az esetem!
Ugyebár Nokia lumia 735öt vettem előfizetéssel! a telóhoz volt ajándék vezeték nélküli töltő! A vezeték nélküli töltő 230as része ment tönkre! Tehát gépről USBről tölt! Mondtam, hogy neten rendeltem! Először is elém nyomtak 1 nyomtatványt ilyen webshopos papír, hogy vissza akarom adni a terméket az árát meg visszadják! Mondom nekem az a bajom, hogy rossz tehát garanciába csináljanak vele vmit! Erre ők ez ajándék volt! Ajándékra nincs gari! Mutatom a papírjaim, hogy mi van! Erre elfáradt a hölgy beszélt vkivel! Vissza jön és mondja itt kell hagynom a töltőt a telómmal 1ütt mentsem az adataim kb 15 munkanapra megnézik! Persze már csere készüléket nem adnak! Sim mérete is változik véletlen se tudjam a régi lumia 800ba beletenni a sim kártyám! De azért rákérdeztem a töltő a rossz! Akkor minek nekik a telóm! Hát mivel ezzel járt lehet a készülékbe van baj! Na mondom én emiatt nem hagyom nekik itt a telóm! Ja és rákérdeztem mikor kapom már meg a külső aksit amit előfizetéshez adtak ajándékba! Azt mondja a csaj az nekem biztos nem jár mert 2 ajándék nem szokott lenni! Na mondom húúúúúúúúú és kifáradtam az ajtón!
Ennyi a történet! Én vagyok türelmetlen vagy mást ez nem húzott volna fől? Ja és tényleg mikor küldik a külső aksit? dec22-én rendeltem!
Battletag: hojszi#2983
-
alfa145qv
újonc
Sziasztok.
Az lenne a kérdésem hogy dominó aranykártyás vagyok és rendeltem egy előfizetést Z2-vel szerintetek kérnek előleget?
-
cris78
őstag
válasz Intel fan11 #54910 üzenetére
Én azt nem értem, hogy ilyenkor nincs helpdesk vagy valami ahonnan kérdezhetne?
Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217
-
Teko001
őstag
válasz cris78 #54912 üzenetére
De van.
(#54910) Intel fan11: A telefon otthagyás sajnos a gyártók hülyesége, nem az övéké. Ha tönkremegy a fülhallgató, akkor is ott kell hagynod pl. egy Samsung esetében is. Az ajándék aksi miatt meg hívd fel az a 636363-as számot, és ott utána néznek. Egyébként ez melyik üzlet volt? Valamelyik partner?
[ Szerkesztve ]
-
Intel fan11
őstag
válasz Teko001 #54913 üzenetére
Kecskemét főterén van 1 sarki épület!
http://mobil-telefon.vatera.hu/mobiltelefon_akkumulator_tolto/tolto/halozati_tolto/nokia_usb_halozati_tolto_adapter_5v_1_3a_2018987396.html
Akkor inkább veszek 1 ilyet ha elromlana a régim ami van!
Amúgy nekem már vicc kategória ez a nano sim! Miért nem jó a micro sim? Így ha meghibásodik a teló vagy bármi oknál fogva ott kell hagynom 10-15 munkanapra a sim kártyám nem tudom hova rakni! Lumia 800am van de abba nem jó!Ja és jan 1el megszünt a cserekészülék is! Szóval mindenképp megszívom ha pl a telefonommal történik vmi!
[ Szerkesztve ]
Battletag: hojszi#2983
-
addikt
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz [P]laci #54908 üzenetére
Nálam is, számlát szeretnék befizetni, de 503 service unavailable.
Tiszta nevetséges, ha meg beenged, mutatja hogy be vagyok jelentkezve, és csak tolja a reklámokat, de a számlákig nem lehet eljutni. Hihetetlen, hogy egy ekkora cég ennyire képes!
Én kezdő elektronikus számlás vagyok, de valaki mondja már meg, hogy ez mindig így működik, vagy szokott tényleg működni is? Mert a céges számlánkról lenne szó, ergo dolgozok munkaidőben, és ezt a b.sz.kodást nem igazán tudom magamnak megengedni időben.
Vagy próbálkozzon az ember 10-e után, hátha akkor beenged a rendszer? :/
[ Szerkesztve ]
-
crue
őstag
válasz Intel fan11 #54910 üzenetére
Egyre több a gond a Telekommal mostanában. Évekig semmi bajom sem volt velük, az utóbbi hónapokban viszont mindig akad valami. Szánalmas, hogy a rohadt honlapjukat sem képesek rendesen üzemeltetni, megint használhatatlan az egész.
Az akksival kapcsolatban azt javaslom hívogasd őket néhány naponta, nekem kb 3 hétbe telt míg megkaptam. Addig mindegyik telefonos ügyintéző teljesen mást mondott, úgyhogy ott is teljes a sötétség. Sajnos így nem is várható el, hogy az ügyfelet pontosan tájékoztassák bármiről (vagy legalább egy félét hazudjanak), amíg egymást sem képesek képbe hozni. -
nmy1212
tag
Én a Music XS csomagot nem bírtam megrendelni 1 hónapig mire kb 1 hete kijavították. A weboldalon írták hogy lehet az adott készüléket úgy rendelni, de ha beraktad a kosárba akkor már nem volt ott. Web helpdeskesek írták hogy akkor hiba van. Vicces társulat... Szóval ha nem láttok valami csomagot egy készülékkel érdemes utána kérdezni.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz [P]laci #54922 üzenetére
A másik számlámat, ami évek óta távszámlás, már rég ki is fizettem. Csak a Telekom online felülete áll ott egy helyben. Semmihez sem férek hozzá, csak mutatja, hogy be vagyok jelentkezve.
Egy gondolat. Tudják, hogy kb. hány ügyfelük van. Ezen belül tudják, hogy kb hányan használnak elektronikus számlát. Azt véleményem szerint meg lehet határozni, hogy egy ekkora felhasználóbázishoz mekkora infrastruktúra kell. Pláne, ha ez az infrastruktúra azt szolgálná ki, hogy minél előbb, minél olcsóbban (postai átfutás ideje helyett, postai költségek helyett) hozzájussanak a pénzükhöz. Hogy ezt miért nem áll érdekükben / módjukban elősegíteni, rejtély.
-
alfa145qv
újonc
Sziasztok.
Az lenne a kérdésem hogy dominó aranykártyás vagyok és rendeltem egy előfizetést Z2-vel szerintetek kérnek előleget? -
szabogabor10
veterán
Ismét brutálisan használhatatlan a weboldal...csak a szokásos
Az NFH helyében már szép kis bírsággal jutalmaznám a rendszeres leállásokat. Tudom, nincs jogalapja, de akkor is.
[ Szerkesztve ]
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
[P]laci
senior tag
válasz lugosi #54924 üzenetére
én erre tudnék hasonló példát hozni... egy 10 ezer pluszos hallgatószámú egyetemen miért 2-3000 fős kapacitású az a szerver, ami a neptun rendszert kiszolgálja? a kérdés költői.
mondjuk a t-systems által üzemeltetett medsol rendszer is tud érdekességeket produkálni... minél több időt töltök bejelentkezve, annál lassabban reagál... ha kilépek, majd utána be, akkor megint jó egy ideig...
-
tomy86
addikt
válasz szabogabor10 #54930 üzenetére
Kíváncsi vagyok mi lesz 5 év múlva, ha marad ez a tendencia a T-nél. A weboldaluk már most is a használhatatlan kategóriába tartozik és az ügyintézőknek is rohamosan romlik a színvonala (nem, nem csak a partnereknél). Mondjuk a dekoltázsuk javult, de ha ilyesmire vagyok kíváncsi, akkor más intézményt keresek fel
-
lugosi
MODERÁTOR
-
r3dsnake
nagyúr
Jeleztem a T-nek, hogy kiszámlázták a korlátlan opciót, mondta az ügyintéző, hogy jogos a reklamáció, de másnál még nem találkozott ilyennel. Szerintem érdemes mindenkinek átnéznie a számláját.
-
Intel fan11
őstag
Na szóval felhívtam a 1430-at és kedves szakszerű ügyintézővel beszéltem! Valóban nincs 2 ajándék 1 telefonhoz, de a külső töltő az előfizuhoz ajándék a vezeték nélküli töltő pedig a telóhoz ajándék! 15ike után várhatom a külső töltőt! A vezetéknélkülire azt mondta mivel ez egy egység csomag a számlán is úgy van valóban kell a teló nekik, de azt ajánlotta keressek nokia care-t ott lehet kicserélik helyben! Nokia care hol található az országban?
Battletag: hojszi#2983
-
313313
addikt
válasz Intel fan11 #54939 üzenetére
Kecskeméten már nem, sztem leghamarabb Pesten, de lehet Szegeden is van..
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
namenlos
tag
-
lugosi
MODERÁTOR
Most be tudtam lépni, de ugyanaz a problémám, mint egy hónappal ezelőtt. Látom, hogy mennyit kéne befizetni, de nem látok és nem tudok letölteni számlát.
Ez egy céges előfizetés, és NAGYON kellene a számla.Az alatt a szövegdoboz alatt, hogy befizetésre váró számlák, csak egy olyan újabb szövegdoboz van, hogy Befizetett számlák, és ott azt írja, hogy jelenleg nincs elektronikusan elérhető befizetett számlám. Befizetésre váró számlát pedig egyetlen menüpontban se találok, már a dokumentumokat is átböngésztem, csak a vásárlások számlái tölthetők le onnan.
Ez most normális? Csak befizetni lehet ezen a felületen, és később jön a számla? Vagy hogy? Hú, de megbántam, hogy váltottunk papír alapú számláról.
Elvileg ahogy látom, az email címem meg is van adva, hogy hova kéne kapnom az értesítést a számláról, email nem jött, csak a befizetendő összeget látom. A magán előfizetésemet a távszámlán keresztül már rég el is felejtettem, letöltöttem pdf-ben, befizettem. Most akkor hogy lesz itt számlánk? Ez gáz.
Még egy gond: fizetési módnál csak telekom fizetés, bankkártyás fizetés az otp felületén, és mastercard alkalmazás jön fel. A fizetendő összegnél meg azt írja, hogy banki átutalás (ahogy egyébként szoktuk is a fizetést csinálni). De átutaláshoz kéne a számla, milyen számlaszámra, milyen közleménnyel stb. De számla és számlaszám nincs.
Várjak vele valameddig, vagy ez nem fog megjavulni magától?[ Szerkesztve ]
-
Ákinard
aktív tag
válasz namenlos #54941 üzenetére
Csak figyelj oda, hogy tényleg jóváírják, nekem 2 hónapja igérték a jóváírást, most sem kaptam meg...
Ma beszéltem velük, abban maradtunk, hogy a különbözetről küld számlát, azt befizetve elvileg már rendeződik...
De viccnek tartom, hogy a XXI. században kézi beavatkozás ell ehhez, és nem látja a rendszer, hogy ha 3140 ft a számlám, és 3030 ft túlfizetésem van, akkor jóváírja és csak 110 ftról köp számlát... -
Kbali
nagyúr
válasz lugosi #54942 üzenetére
Miért. a myt-n mivel tudsz fizetni? Egyébként átutalás is játszik -a számlán ott a számlaszám, átutalás közleményébe pedig beírod a fizetendő számla azonosítóját. Hívd az ügyfélszolgálatot, hátha tudnak segíteni. Ügyfél szinten vagy bejelentkezve, az is lehet a gond.
[ Szerkesztve ]
-
cris78
őstag
válasz szabogabor10 #54936 üzenetére
Remek! Én meg egy kopasz hozzá nem értőt fogtam ki. Se telefon, se dekoltázs
Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217
-
lugosi
MODERÁTOR
"a számlán ott a számlaszám, átutalás közleményébe pedig beírod a fizetendő számla azonosítóját"
Ez lenne a cél! Ezért kéne egy számla! De nincs! Csak befizetésre váró összeg.
Milyen szinten tudok még bejelentkezni? Látom az összes számunkat, mindegyikhez tudok szolgáltatást megrendelni, törölni stb. Ez egy cég, az összes előfizetésünket látom. Ettől lejjebb/feljebb lévő szinten kell bejelentkezni ahhoz, hogy lássam a számlánkat?My T-n? Nem igazán tudom, hogy az mi. Először kapnék elvileg elektronikus számlát, tavalyig papír alapút kapott a cégünk.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs