Új hozzászólás Aktív témák

  • Indian74

    senior tag

    Sziasztok!!!
    Szeretnék segítségeteket kérni mi a teendő ha Samsung k zoom telefonom(Telekom) megint kijöttek a hibái (szoftveres,és ugyan azok),de már ez csere telefon,az előzőt javították kétszer,és utána kaptam az új telefont,de ez hibás.
    Ilyenkor újból szerviz,bevizsgálás,vagy prémium garanciába javítatás??
    Megint a procedúra előröl kezdődik,az első kéthetente volt szervizbe,2 hónapig volt nálam,a mostani még egy hetes sincs nálam de már hibás.
    Ilyenkor nincs valami jogom,új készüléket kérni,cseréltetni??
    Már unom az állandó mászkálást,beadom visszakapom játékot,és vettem egy drága telefont hogy az 5 hete született kislányomról tudjak jó fényképeket csinálni de így hogyan ha állandóan szerviben van??
    Csere készülékekről ne is beszéljünk,katasztrofálisak.
    Előre is megköszönném segítségeteket.
    :R :R :R
    Üdv mindenkinek

    [ Szerkesztve ]

    NAGYPAPA

Új hozzászólás Aktív témák