Új hozzászólás Aktív témák

  • CsodaPOK

    senior tag

    Sziasztok!

    O365 levelezési kérdés SendAs jogosultsággal kapcsolatban.

    Adott egy licencelt user: Kovács Béla.
    O365-ös bejelentkezési neve: kovacsb@cegem.hu
    Primary SMTP address-e: bela.kovacs@cegem.hu

    Adott egy shared mailbox: Demo.
    A shared mailboxhoz a user kapott Full Access és SendAs jogosultságot.

    A probléma, hogy akár desktop Outlook-ból, akár OWA-ból, akár androidos Outlook app-ból, ha levelet akar küldeni a Demo shared mailbox nevében, akkor azt kapja vissza, hogy
    "On nem jogosult a megadott felhasználó nevében elküdleni az üzenetet."

    Odáig jutottam el, hogy ha a primary SMTP address-t visszaállítom kovacsb@cegem.hu -ra, akkor működik a levélküldés (OWA-ból és telefonról; desktop Outlook valamiért nem frissült még át).

    Ha visszaállítom bela.kovacs@cegem.hu-ra a primary SMTP address, akkor újra azt mondja, hogy nincs jogom.

    Ha az O365 admin center-ben megnézem a SendAs jogosultságot, akkor a Members-nél kiírja, hogy
    Kovács Béla és bela.kovacs@cegem.hu az email cím.

    Ha ugyanezt megnézem az Exchange admin center-ben, akkor a SendAs jogosultságnál minden esetben kovacsb@cegem.hu szerepel. Ha kitörlöm, Save és elkezdem újra hozzáadni, akkor a listában ki tudom választani Kovács Bélát és a listában a bela.kovacs@cegem.hu email cím szerepel. Viszont, ha nyomok egy Save-t és újra megnyitom, akkor már megint a kovacsb@cegem.hu szerepel az engedélyek között.

    Én valahol itt sejtem a problémát, de a megoldást még nem találtam meg.

    Dióhéjban: ha a user bejelentkezési neve és primary SMTP címe eltér, akkor hogy tudok SendAs jogot adni neki egy Shared mailboxon?

    Köszi!

Új hozzászólás Aktív témák