-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rwin5
őstag
válasz diablo1984 #41824 üzenetére
Igen ott volt ez is! De nem vészesen képről kicsit komolyabbnak gondoltam a hibát.
Na megnéztük egyszóval az autót: Amiket láttam, velem volt egy szaki azért aki körbenézte. Ajtók nagyon jól csukódtak, rozsdát nem nagyon találtunk rajta (persze nem néztük át centiről centire ezért a pénzért) Lengéscsillapítók jól rugóztak, minden elektronika működik rajta - klíma is. Motortér teljesen tiszta, persze nem úgy amit kitakarítottak, hogy ne látszódjon semmi, tehát nem szórja az olajat amennyire beleláttunk az egészbe, motornak olyan hangja volt amilyennek kellett lennie, jól húzott bár szaki szerint már nem olyan erővel mint újkorában, de azért ment rendesen fékek is fogtak ahogy kell.
Srác mondta, hogy ő sosem használta kb kikérte magának mert neki BMW-je van.. Gumik szinte újak, akksi is kb fél éves. Műszaki viszont hamarosan lejár.
Ami kicsit lelombozott vagy nem tudtam pontosan eldönteni, hogy mi, kicsit hézagos volt az illesztés a lökhárítónál de hazafele gyalog 6 clion megnéztem hasonlóan néztek ki ebben a korban kb, szóval gondolom ez ilyen korral járó és nem azért mert törve lett volna. Parkolási sérülés van a jobb első lökhárítón meg egy kisebb kopás-kavicsfelverődés a motorháztetőn. Hát kb ennyi. 660 az autó 600ért ideadja. MOndta, hogy friss vezérlés + szűrő cserés de számla lehet mégsincs róla múltkor asszem teloba, hogy van. Most nem jött fel témának, de ha pénteken kifizetjük KP-ra akkor megkérdezem mégegyszer.. tehát ha nincs számla az számomra egyenlő a nullával mert akkor most szervizbe véve kicseréltetem azt is én meg majd kérek róla számlát.. Belseje egyébként nagyon szép, srác erősködött, hogy szerinte valós az a 130körüli km állás (fejből nem tom mennyi kb ennyi hirdetést most nem csekkoltam újra Korrekt egyébként az eladó, új corsa lesz a helyére vásárolva.
No ennyi, szerinem 600-ért korrekt így amit leírtam, Szerintetek?
[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
válasz diablo1984 #41830 üzenetére
66ezerrel olcsóbb, mint az eredeti ára, de szerintem azt belekalkulálta alkunak mikor felrakta. Ismerősnek van 1.4-es clioja ugyanebben a felszereltségben 700ért eladó, ez így 600 végső ár, alatta nem adja azt mondta. Pénteken elvileg aláírjuk a papírokat de még holnap megbeszéljük. Utána haveromékhoz leadom ők műszakiztatnak is. Szerinted érdemes most cserélni a "gyújtótrafókat" amit írtatok pár hozzászólással ezelőtt? Motortérben valamelyik tartálysapka volt még ilyen szigetelőszalagos azt is cseréltetni akarnám. A parkolási sérüléseket szerintem nem fényeztetem pláne ami a műanyagon van a motorháztetőt lehet megcsináltatom mert az nem tetszik. Vezérmű csere mennyi lehet? Azt is cseréltetem ha nem lesz addigra számla róla. Hölgy tulajos azért külsőt szépen amortizálták Korához képest jónak mondanám. Még erre a kicsit hézagosabb illesztésekről nem tudtok valamit? Lökhárítónál láttam, de az utcán is hasonlónak véltem a többiekét is amiket megnéztem
-
rwin5
őstag
válasz diablo1984 #41832 üzenetére
Mindent cserélni akarok rajta ami előjöhet majd problémaként, szóval a vízpumpát is felírom akkor közéjük.. annyira nem közeli még a műszaki szerintem. 2017-3. hóra emlékszek de a srác helyben meg 2016-3-at mondott de szerintem hülyén nézte le rendszámról, mert hirdetésben is 2017 volt, megkérdezem majd újra.. de ha márciusi akkor elviszem most. Az autóvásárláshoz az is hozzátartozik, hogy kb 3-4 hónapja keresek már minden árkategóriában lassan autót, az új is szóbajött, de már az agyhalál közeli állapotokat éltem meg, hogy sosem találtam megfelelőt. Ez most okénak néz ki, és a tervezett-rászánt pénz alatt is van jóval, szóval az esetleges javításokra van pénz, és ki is akarom őket cseréltetni. Ülés huzatot akarok majd még, hogy kicsit csinosabb legyen meg majd valami felnit, mert jelenleg egy matt fekete van rajta a pótkerekes megoldással.
szerk: + klímát takaríttatni, vagy hogy szokták azt csinálni
[ Szerkesztve ]
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz diablo1984 #41834 üzenetére
Hol , és mit hibáztam a színnel kapcsolatban ?
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
rwin5
őstag
válasz diablo1984 #41837 üzenetére
Hát ha valami nagyobb hibája lesz az szerintem úgyis pár hetes használat után fog majd nálam jelentkezni.. így ennyiből annyit szűrtük le, hogy korrekt és nem tűnik egy pénztemetőnek, persze használt autónál szerintem semmi sem biztos. A méretpontos huzat jó ötlet, majd keresek rá emberkét, mert nem ismerek senkit sem aki ezzel foglalkozik.
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz diablo1984 #41837 üzenetére
Végül is... Így is jobb, mint körbe a hatalmas rések,
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #41843 üzenetére
Jaja 1.5 dci 106 ló tgk
milyen ember az, aki blokkot a szabadban tárol?
Fogyatékos...Sokat bír nagyon. Ezért mondta, mondhatja mindenki a faszságát de jó az 1.5 dci csak figyelni kell rá. Itt a legnagyobb gond az volt hogy amikor vették az autót a cégbe akkor kellett volna rajta hajtókarcsapágyat cserélni de senki se mondta/tudta ( Renault szerviz se említette) majd megszorult és ment maszekhoz aki megcsinálta elment kb 70ezret és alattam ált meg újra Győrbe. Amúgy a turbó még mindig gyári a porlasztótokból egy cserés volt meg meghalt (valószínű ez is közre játszott a motor halálába). Szóval a lényeg ez az autó kapott hideget meleget de azért 10ezrenként olajat is , és bár gondatlanságból szét hullott 2 szer ma is pöcc röff indul és úgy ketyeg mint a svájci óra óra szerint van benne 320k amúgy szerintem kb 400-450 lehet benne kinti kocsi 2007-es szóval nem annyira öreg
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #41845 üzenetére
Mycso-é normál használatba van ez kb kulcsos autó volt állandóan ment a városba kb 20 x megáll/indít+ meg volt pakolva is . Semmi komolyabb baja nem volt szerelő haver szerint bőven bírni fogja csak már olajból 10w-s kell neki mert azért a kopás látszik rajta de szerinte még bő 200k van a blokkba most így hogy rendbe lett téve, és még most is városba csak 5,5l járok. Pályán 4,8 120 átlag sebességgel. Belülről patika egy cigi égés van és kopott a váltó fej +kormán de ennyi. Ha ezt kicseréli valaki meg nem mondod mennyi km van benne.
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #41849 üzenetére
Nem lett! Kapott egy hónolást HF síkolást és köszöni jól van HK csapágy elfáradást itt a hajtókar bánta de nem verte szét a hengert ez volt a mák nem szorult meg a motor csak kopogni kezdet és rögtön leállítottam. Ezért menekült meg ha fordul még párat lehet ki is köszön
-
Pecc
őstag
válasz diablo1984 #41851 üzenetére
Viszont ennyiért van egy szinte zsír új motorod
A középmezőnyös megane-on lehet ugyanezt meg kellett volna csinálni, sosem lehet tudni.
Ha jó a kocsi, ha nem, a pénz bele megy tök mindegy szvsz.[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #41851 üzenetére
Ne bánkódj szerintem , ha összerakod nagyon sokáig fog vinni vígan A-ból B-be. Nálam is ezért van meg még az Audi mert nem tudnék hasonló autót venni ami ezt tudja és javítható. pl CLIo 3 ba a cégnél ecu csere lett 4 év után szintén 1.5 dci de 68 lóvas. Mert ott már mindent az ecu basztat nincs az hogy alapjárati motor vagy bármi csere... 2004ig vennék max autót
-
benvolio
őstag
válasz diablo1984 #41855 üzenetére
Volt már kétféle gumi is, ami volt használva, de nem tudom a pontos árait, mert "okosba" kapom őket, csak saccoltam az árát. Az lehet, hogy egy kicsit feszíti a gumit a dob, de a gumin látszik, hogy el van érve 1 év után, be van repedezve mindenhol.
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #41857 üzenetére
apropó az ELF olajok azok nem mind hologrammosak az olajbotrány óta? a kovács autótól rendeltem, de nyoma sincs a hologrammos címkének rajta.....
-
válasz diablo1984 #41862 üzenetére
Az elfek emlékeim szerint már ez előtt a nagy olajhamisítósdi előtt is hologramos zárjeggyel voltak ellátva.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Pecc
őstag
válasz diablo1984 #41862 üzenetére
Én akárhányat rendeltem, minden volt hologramos zárjegy.
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #41865 üzenetére
Bezony évek óta ELF-et használok meg a cimbik renaultjába is azt erőltetem, mindegyiken van matrica a kupakon keresztbe.
Renault power
-
válasz diablo1984 #41867 üzenetére
Mondjuk annyi igazság van benne, hogy tényleg, csak a lélek tartja a matricát a kupakon...
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #41867 üzenetére
Ajánlom figyelmedbe őket.
Mindig cimkés olajat küldtek, és rajta volt rendesen a cimke.Nem szokott a kovácsékkal baj lenni, de azért én cimke nélküli olajat nem tennék a kocsimba.
Nevezhettek fostosnak, de az a cimke azért van rajta, hogy rajta legyen.
Ráadásul anélkül nem hozható forgalomba.
Ha nincs rajta vissza kellene küldeniük a gyártónak.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz diablo1984 #41878 üzenetére
igen, láttam azokat is a HaHu-n, de a szinte állandó városi futás miatt a dízelt kizártam. Végülis csak az érdekel, hogy tényleg ekkora a különbség egy dizel 1.5 és a benzines 1.6 közt használhatóságban?
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
FerNandor
őstag
válasz diablo1984 #41853 üzenetére
Én úgy tapasztalom és szerelönek is ez a véleménye, meg többektöl hallottam már, hogy ez a Siemenses 106 lovas befecs rendszer nagyon jó. Nem kényes, mint a Delphi. Én nagyon szeretem
Amúgy ma hívtam a boltot, hogy mi a helyzet... mert ott hagytam a telefonszámomat és majd hívnak, ha van fejlemény... persze... Na mindegy. Kicserélték az akksit! Úgyhogy majd jövö héten leugrok érte. Ezek szerint tényleg sz@r volt!
Egyébként 2 fok volt ma és szerintem jól indult."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rwin5
őstag
válasz diablo1984 #41912 üzenetére
utóbbi, ez egy garázs de most ilyen mindenesként volt fentartva, előző autónak is van saját garázsa egyelőre azt még nem adjuk el és ezért kellett ezt most kipakolni
[ Szerkesztve ]
-
SZATA
senior tag
válasz diablo1984 #41910 üzenetére
2001. 07.
Volt már olyan, hogy hibás adat volt a forgalmiban, amit ki lehet javíttatni. Inkább az érdekel, hogy milyen besorolású a motor. -
Drughi
addikt
válasz diablo1984 #41920 üzenetére
Ha jól emlékszem akkor 190e ft körüli volt a felújítás összege. A számlák is megvannak róla.
Biztos lehetett volna még-még, de szerintem csoda, hogy valaki eladás előtt így rendbe tegye a kocsiját. -
SZATA
senior tag
válasz diablo1984 #41916 üzenetére
Egyre inkább úgy tűnik. Köszi neked is!
http://autokotua.com/kibocsatas/renault/clio.html
http://www.automoto.it/catalogo/renault/clio/12-16v-cat-3-porte-expression/36541Úgy tűnik intézkednem kell.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #41924 üzenetére
az enyém euro 3 as
Szerintem az övé is de valóban alá kell nézni.Nekem az előző megane-omon kellett eljátszani, hogy megkapja a jobb besorolást, mert amikor forgalomba helyezték valami barom bürokrata szabályozatlan katalizátorosnak Írta be.
Amikor alapból vizsgázik a kocsi olyankor kell egy igazolást kérni és azt hiszem akkor még valami 2000.- volt az eljárási illeték, és simán cserélték a forgalmit, mert ez az ő hibájuk.Renault power
-
SZATA
senior tag
válasz diablo1984 #41924 üzenetére
Az enyém már az új, ph2-es, amit 2001. júniusban kezdtek kiadni, úgyhogy biztos az euro 3. Azért természetesen alánézek, ha lesz rá lehetőségem.
-
Josi
aktív tag
válasz diablo1984 #41929 üzenetére
A megané kibirja, ha nyomod.
De ejteni is elég kb 20 cmről.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #41964 üzenetére
Látom új autót csinálsz te is
-
mihione
őstag
válasz diablo1984 #42037 üzenetére
Ertem koszi,akkor ezt majd fontolora veszem ha kiderul mennyire komoly a baj,lehet jobban kijovok egy bontott motorral...bar aztan akk azon is lehet cserelgetni mindent...viszont lesz csomo alkatreszem
Ha mar motorcserere kerulne a sor 1.6 bemenne az 1.4 helyere kulonosebb atalakitasok nelkul?vagy a valto,fekek stb nem passzolna hozza?Lenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B
-
peterm711
aktív tag
válasz diablo1984 #42048 üzenetére
Az első az volt hogy leengedtem az olajat otthon, és ment bele az új olaj és szűrő. Azóta beletettem 6000 km-t, olaj nem fogy, majd idővel kiderül. Nem hiszem hogy elhajlik a a hajtókar, hihetetlen milyen papir anyagból vannak azok a himbák, rosszabb lenne ha tömör vasból lennének, mint a régi motrokon.
Csak az a szomorú, ha mondák volna 200-250 vagy 300k-nál hogy jó volna kicserélni, akkor ki lett volna cserélve, nem az a tipus vagyok aki spórol ilyenen, elvégre ez az autó pénzt hoz. Képzelheted mennyi bosszúságot okozott ez igy, mástól kocsit kérni, munkák elhalasztása stbszerk: lent volt az olajteknő is, kapott újat, mert horpadt volt.
[ Szerkesztve ]
-
z00li
senior tag
válasz diablo1984 #42068 üzenetére
Pont így gondoltam én is. Akkor szerintem marad a gyári méret és abból belefér a keretbe egy jobb minőségű is.
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #42074 üzenetére
bocs nem neked ment , nagyon reggel van még
gooool :Az immo szórakozik(betilt), vidd el elektromos szakihoz szedje ki aztán nem lesz vele gond. (természetesen tegyél bele sajátot )
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #42074 üzenetére
Nem poros, de a hideg az stimmel, volt vagy 0 fok mikor legutóbb felnyalattam rá.
Most a kesztyűtartóban pihen, majd ha kell elővarázsolom.Nem tudom, a másik kulccsal még nem néztem, amúgy is az nincs rátanítva, először azt akarnám megcsináltatni.
diablo1984:
Kivetetni nem akarom, annyira nem vészes a dolog, csak érdekes.
Most az lesz, hogy kicserélem mindkét kulcsban az elemet, majd elviszem betanítani a pótkulcsot is.
Apropó, betanítást csak márkaszerviz tud végezni?Üdv, Balázs
-
ABE
őstag
válasz diablo1984 #42064 üzenetére
Még nem nagyon használtam ki a csomagtartó méretét, de nekem kellően nagynak tűnik egyelőre, legalábbis a 206-os Peugeot után ez egy nagy előrelépés számomra. Tetszik, hogy mélyről nyílik az ajtaja, széles a rakodónyílás, az alsó részben pedig rejtve elférnek a tartozékok. Egyedül a roló nem tetszik, elég nehezen akasztható vissza a helyére. Nekem ez volt az ideális kompromisszum, hogy legyen tágas és jól használható az autó csomagtartója, de városban is könnyen lehessen lavírozni vele. Akárhogy nézem, egy 5 ajtós Mégane kaliberű autó csomagtere kisebb és kevésbé praktikus, a kombik pedig jó 30 centivel hosszabbak, ami azért már számít.
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #42078 üzenetére
Rendben, akkor majd akkor rakom fel, ha már otthon vagyok.
Tudom, hogy nem befolyásolja, de két elembe nem megyek tönkre és legalább nálam már ki fog szolgálni jó eséllyel akkor mindkét kulcs.
Rendben, akkor keresek valami jobb autóvillamossági emberkét.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #42084 üzenetére
Persze, tudom, erre Lion fel is hívta a figyelmem mikor megvettem az autót.
Na meg fel is tűnt volna, hogy csak bizonyos helyzetben nyit-zár a drága.
Ahogy Ő mondta, illetve mutatta azt is, hogy a pótkulcs nem működik távirányítóként, csak mechanikusan.Üdv, Balázs
-
Pecc
őstag
válasz diablo1984 #42087 üzenetére
Na végre látni képen is a kocsit Jól néz ki
-
rob210
Topikgazda
-
dhgm
tag
-
FerNandor
őstag
válasz diablo1984 #42087 üzenetére
Gratula
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Tom5
addikt
válasz diablo1984 #42102 üzenetére
Hátsó hidat hogyan ellenőrizzem? Gyújtótrafónál mi ami nem jó? Ha esetleg olyan van benne milyenre érdemes cserélni?
-
Tom5
addikt
válasz diablo1984 #42106 üzenetére
Köszönöm a segítséget, közben utánanéztem ennek a gyújtótrafó témának is. Jól látom, hogy 1db Beru az 16K/db? És ugye itt mindet cserélni kell. (4db) ha gebaszos ami benne van akkor mi a hibajelenség? Nem jo a gyujtás és nem megy rendesen a motor? (henger)
-
Tom5
addikt
válasz diablo1984 #42109 üzenetére
Akkor a legjobb ha cseréli az ember rögtön a 4-et egyben. Vezérlés csere ezeknél mibe fáj?
-
Tom5
addikt
válasz diablo1984 #42115 üzenetére
Szerelő van, az nem gond. Még annyi, hogy tudom megnézni milyen trafó van benne? Egyátalán meg lehet azt nézni bontás nélkül? Mert kocsikból satu vok, PC mélylélektan ok, autók minimál.
Köszönöm szépen az eddigi segítségeket!!! -
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #42099 üzenetére
Összevontam a két kommentet, és mivel úgy is Renault a téma így inkább itt folytatnám, hogy a többi szaki is közbeszólhasson ha a kedve úgy hozza.
Az, hogy kinek milyen/melyik autó tetszik, az egyéni ízlés kérdése, erre kár szót pazarolni.
Ami változott az előző elképzelésemhez képest az az, hogy megfelel egy 3 ajtós változatú kocsi is, sőt a Clio3-ból a 3 ajtós kifejezetten tetszik is, és mivel ezek a nem sok embernek kellenek, árban sem tűnnek elszállva. Vagy 1millió környékén 3 ajtósból is csak szemetet vesz az ember?Clio2 van öcsémnek is, viszont egy nagyon ajánlott "Alkalmi vétel" szóba jöhet! Amire azt mondja, ez ember, hogy ez most tényleg nagyon megérné/megérte megvenni.
Bár ilyet keresek más autó esetében is."a legalja az minden autónál a piacon lévő legrosszabb állapotú autókat jelenti"
Sajnos egyikbe sem lát bele az ember. Drágán is vehet szemetet az ember, vagy akár olcsón is jót.
Csak úgy hozok el autót, ha szervizzel megtörtént az állapot felmérés!Mazdával az a gondom, hogy rohadós! Nekem viszont hosszú ideig a most megvett autóm lenne.
Turbós benzines/vagy turbós diesel tök mind1 nem? Az opel topicban pont azt ecsetelik, hogy ugyan akkora bukta lehet a benzinessel is. Semmivel nem biztosabb. Úgy gondolom azt veszem majd amit jó áron tudok majd megvenni.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
rwin5
őstag
válasz diablo1984 #42312 üzenetére
(#42311) Pecc: köszi, beszerzek ilyesfélét akkor helyben, nem nagyon akarok a postázással tökölni.
Telefonról nem tudok, mert annyira "béna" a jelenlegi telefonom, kamera helyett zseblámpa funkció van rajta, remélem ezzel mindent elmondtam róla
szerk: jah ez a "dension gateway" 25e ft körül találtam neten, annyira nem szükséges.. városi szinten használom többségében az autót. Általában a rádióban mindig sikerül kifognom, hogy reggeli hírek vagy déli hírek stb megy, tehát nem zene amit legfőképp szeretnék hallani, ezért akarok usb-s funkciót, kipróbálom ezt az olcsóbb megoldást, ha nagyon nem akar működni lehet beruházok egy ilyenre, vagy kérek majd a rokonoktól névnapra egyet..
[ Szerkesztve ]
-
Tom5
addikt
válasz diablo1984 #42316 üzenetére
Tényleg a benyaszűrő....Felicián mindig cseréltettem, akkor erre is odafigyelünk.
Mielőtt megvettem a kocsit meg azzal rémisztgettek itt h nézzem meg milyen a fagyálló benne, mert ha nem ez a kékeszöldes téma akkor már tui szétmarta belülről a motrot és ne vegyem meg....
Feliciában van az a rózsaszínes alus -35 fokos szmötyi, arra gondolsz? -
gooool
őstag
válasz diablo1984 #42324 üzenetére
Én ezt értem, és azt is, hogy van tábla kint, hogy 60-al mennyél paraszt, mer' sz@r az út, de ezzel azt hiszem nem vagyok kisegítve.
És igen, általában 80-al megyek ott végig az út közepén, mert ott legalább még beközölöm vagy elkerülöm a szakadékokat.
Viszont ebben az esetben éppen jöttek szembe, szóval szépen lelassítottam, és lehúzódtam a sávomba, mivel ugye ismerem a szakaszt.
Arról végképp nem én tehetek azt hiszem, hogy 60-as tempónál, szakadó esőben, úgy, hogy a szembejövő fényszórója vakít nem láttam előre a vízzel teli medencét. Mire észleltem és fékeztem már rég csattant a jobb eleje, szóval b@szhattam.
Persze, most csak az én hülyeségem következik de leírom:Azért a rettenetes sok pénzért, amit éves szinten üzemanyagon és útdíjon, minden egyében lehúznak rólunk miért nem lehet legalább a szájbab@szott kátyúzást megoldani? Bár tegyük hozzá, hogy az is annyira minőségi munka, hogy aláfolyik a víz és kinyomja 2 hét alatt...
Én elhiszem, hogy kell a zsebbe, meg Mo-n luxus az autózás, de Istenem, ha el akarok jutni Mezőtúrra, akkor egy 8km-es szakaszon alapjáraton kell guruljak és azon imádkozni, hogy ha már kikerülni nem tudom az összes kátyút, legalább fel ne akadjon az alja az autónak. Úgy vélem (és ezzel nem egyedül vagyok, aki értelmetlenül fröcsög emiatt), hogy utat kellene csinálni és alutáblákat kibaszni és azzal el van intézve...ezért nem kell embereket alkalmazni és egy egész állami szervezetet fenntartani, mert a mezőgazdász is képes rá, hogy ha már lusta levakarni az 50 millás New Hollandról a sarat, akkor kirakja a táblát, hogy vigyázz csúszásveszély...
Anno mikor országúti kerékpároztam, akkor is egy életveszély volt edzeni, mert azzal meg még annyi kátyút sem foghatok meg, mint egy autóval.
Szégyen, hogy nekem kell magyarázkodni amiatt, ami más felelőssége volna.Üdv, Balázs
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #42328 üzenetére
Ok itt Pesten működött a vidéki körülményeket nem ismerem.
A negatÍvot a (priusos toyo topik) és egyéb témák hozzáállása miatt mondtam.
Én is realista vagyok, de akaratos is.
Tényleg nem bántani akartalak, csak kicsit pozitÍvabban kell hozzáállni a dolgokhoz, mert ez az ország Így is elég siralmas.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #42341 üzenetére
Jah ezt ma tankoltam teli.
De bent van a hangcucc is hátul, meg a szerszámos koffer vagy 150 kiló plusz.Pecc köszi nekem is tetszik, nem hittem volna hogy ilyen jó lesz.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Xbox tulajok OFF topicja
- Crypto Trade
- 3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
- Telekom mobilszolgáltatások
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Minecraft
- További aktív témák...
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest