- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gombinyó
őstag
válasz abteam2008 #65246 üzenetére
A Renaultnál?
-
BigBlackDog
veterán
válasz abteam2008 #65246 üzenetére
Márkakereskedésben megpróbálnám első körben, hátha tudnak szerezni. Ha nem, akkor valamelyik Renault bontóban érdeklődnék, vagy esetleg írnék egy mailt/felhívnám a Renault Store-t. Utóbbi tulajdonosa a Renaultos webshop mellett üzemeltet egy hasonló, Volvo´s oldalt is és ahhoz a márkához elég sok mindent be tud szerezni a korábbi tapasztalataim alapján.
-
Gombinyó
őstag
válasz abteam2008 #73129 üzenetére
Igaz nem dci-m volt, de én a hdi-t nem nyüstöltem 2000 alatt. Gyorsításnál 3000 alatt nem igazán váltottam el üzem melegen, de tempót tartani se nagyon engedtem 2000 alá.
-
rob210
Topikgazda
válasz abteam2008 #73129 üzenetére
Ha nem viszed 2000 fölé hamar kinyírod a főtengely kettőstömegű párost.
Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz abteam2008 #73129 üzenetére
2500-nál válthatsz, de nyugodtan belekergethető 3000-be is akár, pörgetni kell a dízelt is, szereti. A dízelek koromnyűgjeit a sok 1500-on krúzolok generálja ki.
Hatodikat 90-es országúton nem rakunk, nem arra való. -
polonic
félisten
válasz abteam2008 #73129 üzenetére
Én igyekszem 2 ezer felett tartani a fordulatot. Elpörgetem simán 3 ezer fölé is, akár 4 ezerig is. Ha meleg a motor. A motor pedig akkor meleg, amikor az olaj is, nem csak a hűtőfolyadék.
Emelkedőn inkább alacsonyabb fokozatban magasabb fordulattal megyek fel, ott különösen figyelek arra, hogy ne essen 2 ezer alá a fordulat.
Ahogy írták korábban is, a nyomaték öl, nem a fordulat!Ez hideg üzemre is igaz, amíg nem melegszik be. Csak ott annyi, hogy max 3 ezerig pörgetem. És kerülve a nagy gázadást, nagyon finom gázzal, nagyon lassan gyorsítva.
-
#89309696
törölt tag
válasz abteam2008 #74790 üzenetére
Nem. Ezeket azért javasolják, mert a kamu fogyasztási és károsanyag kibocsátási normákat ezzel (is) tudják teljesíteni. A legtöbb autó váltósegédje is hülyeségeket írogat.
A 65 az még masszívan negyedik. -
harry
veterán
válasz abteam2008 #74790 üzenetére
Én nem tenném, de nem tudom ez mekkora fordulatot jelent. Ha csak simán haladsz, akkor nem hiszem, hogy gond ilyen ~1500 körüli fordulat, főleg ha dízel. De az is biztos, hogy nem mernék 65km/h-nál 6.-ban gyorsítani De valószínűleg ők sem erre gondoltak, csak elég szerencsétlenül van leírva.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz abteam2008 #74790 üzenetére
Ha kímélni akarod a motort, akkor 2000 körül tartsd a fordulatot, és ne engedd 1500 alá (elindulás kivételével ). Dízeleknél 1500-2500 körül van kb általában a normál használati tartomány, nem annyira a fordulatszámmal van a gond (hidegen sem), problémásabb alacsony fordulaton erőltetni.
-
rob210
Topikgazda
válasz abteam2008 #74790 üzenetére
Amennyiben szeretnél sűrűn kettős tömegűtt cseréltetni úgy 500.000,. körüli áron akkor igen, ajánlom, ellenkező esetben netto baromság és gyilkolja a motort, váltót, főtengely, hengerfalat.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- iPhone topik
- Sorozatok
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest