- HBO Max & OD topic
- Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
- Crypto Trade
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Synology NAS
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Ubuntu Linux
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
Megvolt már, többször is. Alsó vegallason, meg a felsőn is, mégsem megy le automatán az ablak
Mycso hát igazából nem hiszem, hogy ennyi izzó csere, ami ezekkel történt és hogy kivétel nélkül mindegyik el lett rontva egy reális opció lehet, ráadásul nem is egy ember csinálta, hanem egyszer én, vagy apám vagy öcsém, és mindig néztük, hogy jól áll-e az izzó.
-
forceberg
veterán
Nem lehet látatlanban megmondani sajnos. Ennyinél semmi bajának nem kellene lennie...
Amikor nézegettem a Lagunákat, akkor volt egy 2012-es dCi110-es, ami menet közben dobta időnként ezeket, a próbaúton is előjött. A tulaja szerint egy ideje időnként bedobálta neki...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
#89309696
törölt tag
Hááát. Nem találom az RT, Dynamic felszereltséget pl. pedig olyanok is vannak. Mikor a biztosítást kötöttem ott felsorolt ilyeneket is, meg az aprón is láttam mikor a kocsit kerestem.
Az én felszereltségemhez írja a gombos kormányt meg a fűthető tükröket és a dőlésszög állítható fejtámlát elől és a kaszni színére fényezett kilincset, de nekem ezek nincsenek. Viszont a rádióm az 6 hangszórós (volt) ami itt meg sincs említve.
Mondjuk ez olasz autó volt, lehet ott mást raktak bele felszereltségként.
Az is érdekes, hogy választható opció volt az ESP, amivel én még Megane-t sose láttam. Pedig überbrutál cucc, aki a biztonság miatt vette annak idején az tuti belerakatta volna azt is, mégse volt az aprókon ilyen.
Mondjuk 3 körös ABS-szel nem is tudom mennyit érne, csak a két első kereket tudná fékezni. Persze a semminél az is jobb. -
rob210
Topikgazda
A hipotézised ott bukik meg , hogy például az enyém 2000es 1.6 16v és expression felszereltségű.
107 Le motorral, mert ebből volt 110Le is.
Ismerősöm 2000es-e meg 1.6 8v 90 paci és RT és nem forgalombahelyezés, hanem gyártás!Egyszóval ahogy mycso is írta követhetetlen.
De tényleg egy hihetetlen katyvasz ez az elnevezgetés.Renault power
-
-
-
#89309696
törölt tag
Nem ír. Ott van legfelül, hogy sokszelepes motorokba mi kell és alatta minden más a kevés szelepes motorokba való, csak ezt nem hangsúlyozza ki. Ezért mondtam, hogy ez a könyv egy szar, nekem is bent van a kesztyűtartóban. Emiatt öntögetett sok ember 10W40-et a 16 szelepesekbe, mert csak annyit néztek, hogy benzin és kész.
[ Szerkesztve ]
-
Morales72
csendes tag
Értem. Az alumínium cső teljesen jó megoldásnak tűnik, és még jobban is néz ki, mint az eredeti cső.
Egy korábban megnézett autón ott volt az eredeti (lyukasan), de úgy nézett ki, mint amit valaki odatákolt. De ezek szerint nem tákolás volt. A kereskedőnek mutattam, hogy lyukas, mire ő, még emlékszem: "Bármelyik Renault szervizben kapsz ilyet, filléres tétel.". Aha, persze.
"I'm too old for this sh.t..."
-
#89309696
törölt tag
Megvan mindegyik amit linkeltél régebben, de nem lettem okosabb vele, mert a Renault évente variált a felszereltségi szintekkel.
Ha ezeket a doksikat nézem a kombi nem is kapott automatát csak az 1.6 benzinhez meg az egyik dízelhez. Így eleve buktam is egy 1.8 automatát. Meg eleve ez is mi, hogy a kombi nem kapta meg a 2 literes 16V-t.
Hiába na, a németek erre jobban rá vannak buzulva, sokkal nagyobb a kínálat. -
sparklyth
csendes tag
Renault Megane III 1.5dci 2012-es.
A márkaszervízhez képestsokkal olcsóbb még így is, ott 4 órát mondtak ugyanezen műveletekre.
Nyilván lehetne még spórolgatni itt-ott. Ahogy nézegettem a vezérlés szett árakat max 40k-ig ment fel, ha jól emlékszem. Egyedül a gyári találatam majdnem 50k -ért.
Szóval ha összehasonlítom, hogy a márkaszervíz vezérlés+olajcserét cirka 300 ezerből hozza ki 4 óra alatt (megjegyzem azt mondták, hogy egy napra legalább kell az autó), addig a márkafüggetlen az egészet kihozza 200 ezerből. Nem azt mondom, hogy ez olcsó és jó ár, de 100 ezret tudtam rajta spórolni, az meg nem kis pénz a mai világban. De bukom a digitális szervízbejegyzést. Persze attól még a papír alapú szervízkönyvében benne lesz. És tudom, hogy a munkát elvégzik szakszerűen, mert ebben a szerelőben megbízom. Még soha nem vágott át, pedig megtehette volna. -
rob210
Topikgazda
Elég a tömítést, ha biztosan ott fogy.
Amin azért csodálkoznék, mert ez MII betegség ahol már műanyag a termosztátház.
Egyébként én a jobb illeszkedés kedvéért pasztázni szoktam az nem tud elvetemedni, mint a gyári szilikon tömítés.
Ha jó a termosztát akkor én nem piszkálnám.
Ha nem tudod milyen fagyálló van benne és nem tudod ugyanazzal pótolni, akkor kifejezetten ajánlom a hűtőközeg cseréjét és a pici desztvizes öblítést az új közeg betöltése előtt!Renault power
-
#89309696
törölt tag
Ha jó a termosztát benne akkor ne cseréld ki. Az újak fele átenged alapból, nem zárnak rendesen. Köpedelmek. Nekem Febi van benne egyébként, természetesen áteresz új kora óta. Bár már volt róla szó régebben, hogy az egy egész vonalnyi mozgás menet közben az lehet normális. Majd csinálok fotót, ha valamikor mozgóképes lesz.
A gyári hűtőfolyadéka is Febi, van valami Renault specifikációja is, az kell bele, másfél literes fehér flakonban adják. Én azt toltam. De hiába csináltam úgy ahogy Robi mondta még a csövekbe is belefújtam mindenhol és nem bugyogott több ki, csak 4.5 ment vissza, pedig elvileg 6 literes. Nem tudom hol maradhatott benne másfél liter a régiből, de nem foglalkoztam vele, ez nem egy Schaffhausen.
[ Szerkesztve ]
-
30z.Samu
félisten
Nem tudom, most elmentem valahova. Ráadtam a gyújtást, folyamatosan világított úgy 3 másodpercig, majd kialudt. Szóval elvileg működik, gyakorlatilag fogalmam sincs. Igazából most vettem az autót, szóval az első szerviz mindenképpen meg lesz ejtve minél előbb és akkor lehet mondom majd a szerelőnek, hogy ezekre az "apróságokra" nézzen már rá. Lehet, hogy a termosztát is cserés, mondjuk az nem akkora tétel.
Sic Parvis Magna
-
KTU
addikt
Köszönöm.
Szerencsére nincs vele gondom, Marvinyo topiktárs vetette fel fel hogy ez így üzemszerű működés-e.
Úgy látszik igen.
Nekem már a jobb első ajtón nincs kulcsnyílás."Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
rob210
Topikgazda
Ezelőtt értetlenül állok, igaz 1 es meganeon még sose kellett zárat cserélnem.
Nekem viszont expression felszereltséggel, ha fordítom a kulcsot a vezető oldali ajtóban zárja nyitja az összes zárat.
Nekem csak a bal egyen van kulcsnyílás, és lenyomható gombok sincsenek az ajtókon.Renault power
-
rob210
Topikgazda
A hátsó hídnál és elől a dobbetéteknél húzd szét az abs kábel csatlakozóját párszor, meg dugd össze. (Gondolom diag nincs, mert az rögtön kiírná melyik a bibis)
Ha ez nem segít akkor a hibajelenségből az abs gyűrű lerohadására gyanakszom.
Féltengelyek tövében.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- HBO Max & OD topic
- Autós topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Fotók, videók mobillal
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Crohn betegség
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest