-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Predator2
addikt
Nem szeretném átrakni máshová, jó helyen van, csak a buborékoktól kéne valahogy megszabadulnom, ahhoz viszont új szűrőt kéne vennem (a jelenlegi 1 hónapja van a kocsiban)
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Helló
Ezzel az autó diagnosztikával van valakinek tapasztalata? [link]
2004-es Renault Clio-hoz használnám, hibakód olvasásra/törlésre.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Helló
2004-es Mk2 1.5dci Clio-nál, kell váltó olajat cserélni?
Ha igen, akkor házilag lehet cserélni, vagy csak szerelő tudja?
Illetve milyen olaj kell bele?THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Helló
Kaptam egy ajtó határolót, de még soha nem cseréltem ilyen alkatrészt.
Az ajtókárpitot is meg kell bontanom, hogy cserélni lehessen?
Nincs esetleg valahol egy leírás, hogy mit hogyan kell/kellene?THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Helló
Ezzel kapcsolatban nektek mi a véleményetek?[link]
Voltam másik karosszéria lakatosnál is, ő sem volt biztos az eredményben.
Utángyártott lökhárítókról mi a véleményetek? Unix/bárdiban van 50-100k-ért de annyit nem költenék ár. Nem is értem mi kerül annyiba, egy nyamvadt műanyag lökhárítóban.
Kovács autó alkatrészben nincs olyan első lökhárító ami nem ipari hulladék?[link] Nekem a díszlécek sértetlenek.
2004-es Clio, ködfényszórós változat.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #44355 üzenetére
Helló
Bocsánat, hogy csak most reagálok.
"Nem is értem hova vitted." A környékbeli szakikhoz, mindkettő húzta a száját. Pest nekem elég messze van.
Nekem csak úgy jó, ha szép is: se a hiba, se javítást ne lehessen meglátni rajta."Az után gyártott pedig sosem lesz olyan mint az eredeti"
Lehet kapni jót, de az 50.000Ft (és ez még nincs színre fújva). Mi kerül annyiba egy nyamvadt műanyag lökhárítón?
Nekem ködfényszórós változat van. Ez nem jó:[link] mert a szerelő szerint kevés ha csak a lyukak rajta vannak, mert kell, hogy a ködfényszóró tartók/fogadó darabok is rajta legyenek.
Sajnos lassan ott tartok, hogy nem fogom megcsináltan, mert egyszerűen nem éri meg, olyan pofátlan árak vannak.(#44363) -=Tiger=-
Nem jól linkeltél, így a képek nem jelennek meg.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Abszolút nem. Te hogyan kerestél hozzá/találtál rá annak idején?
rob210
Elmondása szerint csak az, hogy a furatok rajta vannak kevés. Felkereste egyik haverját aki a Renault Nyékinek szerződéses partnere, vele diskurált ezzel kapcsolatban. De egy új 50k "szerintük" és ez még nincs fényezve.
Balassagyarmat-Vác ami nekem helyileg szóba jöhet, de nem ismerek túl sok szerelőt sajnos.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Helló
Munkába járás miatt vettem diesel autót, a meló sajnos nem úgy alakult ahogy terveztem.
Több rövidtávú út is közbe jöhet mostanság. A véleményetekre volnék kíváncsi!Van valami megoldás, hogy ilyen esetben (rövid táv) is kímélni tudjam? Vagy szerintetek próbáljam meg elcserélni egy benzines autóra?
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz speedydb23 #44574 üzenetére
Helló
1.5dci Thalia, vezérlés csere után, a hazafelé vezető úton. A lábon kihordott infarktus.
Apám verdája. Ha jól emlékszem Gates volt.Gyári hibás volt az alkatrész, garanciában visszakaptuk a pénzünket.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Helló
Szerintetek meddig lehet halogatni ebben az esetben a kuplung cserét?
Kemény már a kuplung pedál, de én elközlekedek vele nem zavar, viszont néha elég beteg hangok jönnek elölről.
[link]Elég húzós árban van a csere sajnos, és mivel nem sokat használom már a kocsit, így elhúznám ameddig csak lehet. Ezen a kuplungon nincs már mit vigyázni.
Közlekedhetek vele, anélkül hogy bármi más is károsodna a kocsiban? Valószínűleg a kinyomó csapágyam döglődik, de maga a tárcsa nem kopott, nem érzem hogy csúszna a kuplung.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Neked is érdekes hangok jönnek a kuplung miatt?
Neked benzines van, ha jól emlékszem. Nekem elég drágán mérik a szettet hozzá, és ebben még nincs benne a szerelés ára (bölcsőt is ki kell "robbantani" ). Eléggé meg kell bontani hozzá a kocsit. Arról nem is beszélve, hogy ki tudja mit találnak közben amit még cserélni kellene.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Helló
Mennyire számít jó/reális árnak 1.5dci 82Le Clio-ba 93000Ft-ért a kuplung csere?
Rosszul lettem az ár hallatán.Illetve van egy ilyen hibaüzenetem (kép lentebb) autocom cdp+ jelezte. Lehet tudni erről valamit, mi is ez pontosan?
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Helló
Ez a hibakód micsoda pontosan?
Illetve, a pirossal bekarikázott kapcsolóknak is világítaniuk kellene?
E mögött a panel mögött is rizsszem izzók vannak?THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
-
Predator2
addikt
válasz speedydb23 #44715 üzenetére
Sajnos nagyon kevés szerelő adja át a százalékát, bár ez valahol érthető is.
Így kerül egy francos kuplung csere kompletten 100.000Ft-ba.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz WunderKinder #44723 üzenetére
Köszönöm a segítséget, lehet élni fogok a lehetőséggel.
Az a baj, hogy ez egy olyan alkatrész amit csak csere közben lehet megrendelni, mert akkor derül ki milyen volt az autóban, és csak ugyan olyan jó bele.[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Pont tegnap szedtem szét az enyémet (Clio MK2)
A CD lejátszót kiszeded belőle, aztán kipattintod felül a panelt majd lehúzod róla a vezetéket!
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Úgy néz ki sikerült találnom egy szerelőt aki etűrhetőbb árban cserélné a kuplungom.
25-30k a szerelés/csere díja!
Alkatrész ára kedvezménnyel:
EXEDY: 34787FT
Luk:40575FT
Valeo: 45000 (a gyári) Teli ára 69.000Ft a szerelő szerint.
SACHS:53000FtNekem fontos az ár/érték arány illetve a tartósság megbízhatóság. A szerelő szerint jó a Luk, de ha hosszútávra tervezek akkor Valeo-t tegyünk bele. Meg hát az a gyári is.
Szerintetek? Az az 5k nem egy nagy összeg már.Váltó olaj: Azt mondta a szerelő 2,7L kell bele, magyarán rendeljek 3L-t ebből a fajtából:[link]
Ez az olaj kell bele? Elég a 3L?Illetve nézegettem az árakat a Kovács Autónál, ott jóval olcsóbb kuplung szett árakat találtam mint bárhol máshol. Elméletben jobb az én kocsimhoz is:[link]
Ez mitől kerül ennyibe?Nekem: 2004-es 1.5dci (MK2) 82Le Clio-m van.
Alvázszám: VF1BBR8EF32161414 Motor kód: K9KB7>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #44821 üzenetére
"A váltókódot nézd meg" Hol tudom megnézni? Minden gyári papírja osztrák.
Kiadjam a +5000Ft-ot a Valeo szettre, vagy jó a Luk/Exedy?
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz asdf74 #44846 üzenetére
Nekem 2004-es 1.5dci 82Le MK2 Clio-m van.
4-ből 3 izzító gyertyám halott volt, de nem volt ilyen hibám.
Nem biztos, hogy nálad is ez van, de azt olvastam ha menet közben is ég/felgyullad az izzítás lámpa az azt jelenti/jelentheti, hogy a Delphi rendszer kezdi megadni magát. 2 ilyen esetről is olvastam.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz asdf74 #44852 üzenetére
Majd írd meg kérlek, hogy mi volt a hiba megoldása kíváncsi vagyok.
Reméljük nem a Delphi, mert az zsebbenyúlós ahogy nézegettem.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #44935 üzenetére
Drága dolog egy ilyen rejtett kapcsoló beépítése a kocsiba?
Túl vagyok a kuplung cserén, még a gyári Valeo szett volt benne. Most Luk került bele, szerencsére kompatibilis azzal is.
30 a szett + 30 a csere + ~7k (4L) új váltó olaj .[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #44945 üzenetére
Nem, csak az általatok linkelt oldal szerint kell bele 3-3,1 L olaj. Így vettem 4L-t , hogy biztos elég legyen.
1L megmaradt, mert 3,1 literes űrtartalom a teljesen üres váltóra vonatkozik.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Helló
Üléshuzatot szeretnék venni a kocsiba. Nekem fontos az ár/érték arány.
A vezető ülés és az anyós ülés is légzsákos. Kértem pár árajánlatot, sajnos elég borsosak az árak.Milyen anyagból csináltassam? A bőr nem játszik, sajnos nem S Mercedes-be veszem.
Lehetőleg ne kopjon/szakadjon gyorsan.THX
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #45184 üzenetére
Ha jól értem te a 3.-at ajánlod!
Eddig csak 20.000Ft feletti árakkal találkoztam. Nincs esetleg egy bevált bolt ahol "olcsón" jól dolgoznak?
Linkeket megköszönnék.THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Helló
Az óracsoportnál ilyen kijelzőm van, az volna a kérdésem, hogy drága dolog lenne átszerelni a kocsit, úgy, hogy fedcomp legyen benne? Nagyon meg kell bontani hozzá a kocsit?
Vagy csak elég a olyan bajuszkapcsolót szereznem aminek a végén ott a vezérlő gomb?2004-es Mk2 1.5dci Clio
THX
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #45318 üzenetére
Nincs benne csak, az óracsoportnál már adott a kijelző hozzá, kíváncsi voltam mekkora munka a fedcomp utólagos beépítése, meg, hogy egyáltalán lehet e.
Ha csak bajuszkapcsolót kellett volna cserélni hozzá az még nem vészes, de más már nem piszkálnék miatta, annyira nem fontos (sőt). Csak a kíváncsiság hajtott.(#45319) tresh
Miért kellene hozzá új óracsoport?
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz Wiz Khalifa #45679 üzenetére
+1
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz forceberg #45740 üzenetére
dci=betegágy, nem véletlenül! Megvannak a hibák sokkal kevesebbet futott kocsiknál is.
Duliee helyében már felgyújtottam volna!>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz forceberg #45742 üzenetére
Azért csúnya lenne, ha 300e km után kukázni kellene egy autót.
Amikor nézelődtem akkor leírták nem kilométert veszünk, ha nem állapotot. Itt csak az a baj, hogy a dci esetében tök mind1. Egy kényes sz@r.Csak azoknak lehet jó (senkinek nem ajánlom személy szerint) akik hosszú távokat mennek vele. Van pénzük egy drágább szerviz költséget is egyszerre kicsengetni. Vagy van egy jó szerelő ismerősük akitől olcsón tudnak alkatrészt beszerezni, javíttatni.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Valóban rosszul fogalmaztam. Nem minden dci széria rossz. Szerencsére javított rajtuk a Renault.
Bár ez engem nem vigasztal. Viszont gyorsan fogom tudni javítani:[link]
Azért a számokra kíváncsi lennék!
Hány km volt benne amikor megvetted, és mennyi van most?
Mennyiért vetted?Béke!
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Szóval 70e km volt benne vásárláskor és most kb 140e km-nél jársz óra szerint.
Egy befecskendező rendszer felújítás alsó hangon 250.000Ft. Ebben nincs benne a szerelési költségek, rendszer átmosás stb... Ha valaki tud olcsóbban nyugodtan jelezze!Bőven van összehasonlítási alapom, eddig elég gyengén telesít a dci. 2:0 a benzines javára, megbízhatóság tekintetében. Az egyik ilyen autó pont egy Megane 2 volt, 140e km-rel.
A takarékosságát nem vonom kétségbe, de nem is erről folyt a vita.
Az a baj, hogy a te eseted nem összehasonlítható egy mezei átlag felhasználóval. Te tisztában vagy a gyengeségeivel, és teszel is ezek ellen. Egy mezei user, ezekkel nincs tisztában. Ha betartja a gyártó által ajánlottakat, azzal súlyos károkat okoz a kocsijának. pedig mindent az erőírások szerint tett. Csak, hogy példával is statuáljam mire is gondolok:
"folyamatosan kapja a 2T-t az üza. " szárazsága miatt" Erről kérhetnék egy linket, melyik is ez pontosan?
"megkapja az évenkénti motorolajcserét"
hajtókar csapágy hibájáról nem is beszélve stb...stb...Nem én vagyok az autóért, hanem az autó értem.
Szeretem ha egy tárgy megbízható, főleg ha az drága.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #45788 üzenetére
Igen egy Clio2 1.5dci kocsim van. Munka miatt vettem, de sajnos a melóval sajnos csúnyán befürödtem.
Mit nevezünk törődésnek? Motorikusan (még) nem kellett hozzányúlni.
A tipikus betegségek jöttek elő, plusz a fogyó kopó alkatrészek cseréje.
Első autóm, most tanulom ezeket, van is mit őszintén megvallva. Ráadásul kiskeresetű vagyok.Nem írtam, hogy szar a Renault, csak hogy a dci néhány szériája hagy kívánni valót maga után.
dhgm
30000 Ft a négy kapcsolószelep a porlasztóba, 60.000 a nagynyomású szivattyú. Az nincs 100.000 Ft . Mit kell még cserélni, hogy 250.000 Ft legyen?
Csak, hogy ez nem a rendes javítás, hanem az otthoni cigánykodás. Maradjunk az átlag földi halandóknál! Ami jól hangzik, de az eredmény kérdőjeles. A kódolást is meg tudod otthon csinálni? Szívesen olvasnék az ebay/aliexpress-es alkatrészek(kapcsolószelep) cseréje utáni sikertörténeteket, ha van ilyen. Így viszont mindjárt értem, hogy termelte ki a 3x-os befecskendező javítást.
4x5607 Ft-ot Fizettem a Bosh izzítógyertyákért!
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Ha odakerülne a dolog, hogy cserélni kell, te fogod kicserélni, vagy van olyan szerelőd aki bevállalja? Beszéltem pár szerelővel, a kínai alkatrész "minősége" miatt mind húzta a száját. Nem vállalják a hibás alkatrész (kapcsolószelep) miatti következményeket!
Ha viszont elkezdesz otthon barkácsolni, annak következményei lehetnek. Aztán elgondolkodik, az ember, hogy megérte e. Viszont egy cég által felújítottnál van hol verni a tamtamot, főleg ha a motor is károsodott.Kuplungot cseréltem a Clioban, Luk szettet kapott. Én vittem az alkatrészt, mert szerelők által csak sokkal borsosabb árral találkoztam. Viszont elmondta, hogy alkatrésszel kapcsolatos felelősség engem illet. Ha szerelési hiba van akkor őt (azt meg bizonyítsam be ahogy akarom)
Nem pont kapcsoló szeleppel, de más alkatrésszel belefutottunk egy ilyen pofonba. Drága volt.Azért Bosch izzító gyertyákat kapott, mert a szerelő azt ajánlotta. A környékbeliek eléggé dicsérik.
Rengetegen járnak hozzá, rendes várólista van nála.
Idézem: Sok szemetet gyárt a Bosch de izzító gyertyában nagyon jó minőséget képvisel.
Még az ő termékeik minimum 1 évet bírnak addig a többi gyártó maximum 1 évet!Öcsém 1.4 16v Clio-jában ő cserélt gyújtótrafót. Denzot kapott a gép, mert szerinte az e legjobb. Viszont a Berut már nem dicsérte. "Régen jó volt de mára már nem az igazi". Voltak garanciális problémáik vele.
Az ilyen dolgok miatt gondolom azt amit: [link] itt a teljes cikk: [link]
Kérdések:
Csak akkor kell kódolni, ha kompletten porlasztót cserélsz?
Mi a helyzet ha maga a csúcs kopott már? (ha jól tudom ez is előfordulhat)
A "száraz" gázolajhoz milyen adalék ajánlott? Linket tudnál adni hozzá?(#45794) ungawa
Rendben , ebben egyetértünk, én is ilyen vagyok, bár más emiatt "betegnek" titulál.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
-
Predator2
addikt
Köszönöm a választ!
Hány kilométer volt a kocsiban mikor előjött a hiba? Nagynyomásúd volt már javítva?
Használsz valamilyen adalékot a gázolajhoz?[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz balazs1022 #46220 üzenetére
Sajnos a másik Clio-s kolléga is megjárta aki a Horvátoknál robbant le.
2 Injektor halt be újra neki. Tavaly újították fel neki a komplett rendszer 200k-ért.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Helló
Üléshuzat felszerelés közben vettem észre pár apró hibát az üléseknél.
Pár műanyag vacak el van törve.Lehet ezeket venni + cserélni valahogy?
THX
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz speedydb23 #46332 üzenetére
Nekem még egyben van, csak meg van repedve. Kíváncsi vagyok lehet e cserélni.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz kisgyerek85 #46344 üzenetére
Helló
Nagy vonalakban leírod nekem, mit hogyan csináltál? Az enyémre is ráférne egy polírozás.
Bekented valamivel, hogy ne mattujjon vissza? Mert ha jól tudom anélkül olyan mint halottnak a csók!>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs