- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #22605 üzenetére
Mivel a kihajtáson tekerni kellett csak úgy megy be a nyelestengely a helyére, így nem tudtuk megjelölni.
Én is arra gondoltam, hogy a féltengely máshogy van bekopva, de ez inkább ilyen nyikegő hang és amikor gyorsítok akkor gyorsul amikor lassítok akkor lassul.Bár ezeket a tüneteket pont tudja a féltengely produkálni.
Már pedig ha ez a baj akkor így marad, mert még egyszer szét nem szedem, az biztos.Renault power
-
Laraxior
titán
válasz Mágus2 #22648 üzenetére
Jó, de a magasságot célszerű növelni, hogy jobban elnyelje az út hibáit, megjegyzem, hogy nekem is 225/50 R17-es gumik vannak fent a 45 magas helyett.
Itt csak annyi a difi, hogy a km/h kevesebbet mutat mint amennyit megyek, mert ugye nagyobb lett a futófelület, de ez értelemszerű. Gondolom erre vonatkozik az a 2%-os eltérés is.[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
#48613632
törölt tag
válasz Mágus2 #22648 üzenetére
"Egy 225/25 gumi magassága 225mm-nek a 35 százaléka."
Ezt most elírtad? Ha igen, akkor értem, és köszönöm a választ. Ha nem, akkor viszont ...
szerk: Na az előbb még nem ez volt, de akkor mindegy is, megértettem, és köszönöm. Viszont akkor megint kérdeznék. Fenti esetben inkább az eredeti kerékszélességhez ragaszkodjak (225) vagy az átmérőhöz? Ha 215 gumikat rakok fel, nem lesz az autó kevésbé stabil az úton?
Laraxior
Ha a tiltásokra, meg tuninggal kapcsolatos szabályzásokra gondolsz, akkor ez itt nem így működik. Ez egy szabad ország, és olyan autóval mész, amilyennel akarsz, tehát tuning nem akadály. Ma éppen quad-osok szórakoztak, mikor hazafelé jöttem, de láttam már piros angeleye-t is szombat éjjel a disco utcában, puszta jampizásból lehetett fenn )
Kipufogó, bodykit, minden belefér, ha van az autón érvényes MOT, TAX, és biztoítás, akkor akár a tetőn is pöröghet[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #23197 üzenetére
A harmadikat kilőném, mert az ingadozó alapjáratot produkál, a fékrásegítőt pedig megint csak kizárnám, mert én annó levettem, ha ott tömítettlenség van ennél a típusnál akkor az nagyon durva hangot ad ki.
De mivel írta, hogy hidegben szokta neki produkálni a leáll ùjraindít minden ok dolgot, hogy a feső holtpontija is szarakszik.
Szét kéne azt a kocsit borítani és rendesen összerakni.
Ennek ellenére meg kell mindent próbálni, mert ezekhez nem kell pénz csak idő amig kiteszteled őket.De én amondó vagyok, hogy egyre inkáb a rossz gyújtás értékre gyanakszom.
Egyszerűen, nem maradt más.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #23209 üzenetére
Nem kell hozzá sok elég kis állítással is komolyan változik a gyújtás, ez még elosztófedeles.
A másik az, hogy az emlegetett 0-100 as gyorsulása 4 mp el rosszabb volt az enyémnél.
Ráadásul állandóan erőtlen motorról panaszkodik.
(ráadásul,nem tudom,hogy hogy de nekem 2 hengerrel beindult a multkor, igaz rögtön rájöttem, hogy hülye vagyok és nem tettem vissza a kábeleket, de beindult)
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
giigz
veterán
válasz Mágus2 #23205 üzenetére
A gyertyák valószínűleg belevalók, de nem tudom pontosan, viszont ha nem belevaló, akkor előtte is nem belevaló volt...
Viszont a kocsi pöccre indul mindig, és mondhatjuk rá azt, hogy nem erőtlen, mert az egy dolog, hogy fosgyenge, de ez gyárilag ilyen, és ha a 0-100-as értékem rendben van, akkor a teljesítményben nagy hiba nem lehet.
A szelepfedél tömítés miatt lehet ez a hiba, vagy annak semmi köze hozzá?
Tehát az alapjárati motor jó, pillangószelep jeladó jó, injektor jó, lambdaszonda jó, külső hőm jeladó jó, motor hőfok jeladó szintén jó, hőgomba az számomra kérdéses, az esetleg okozhatja? Injektor talp tömítés új, szívósor tömítés új.
Ezt a fékrásegítőt nem tudja valaki merre van? Rob, neked van róla sejtésed, melyik cső megy arra?
(#23208) rob210: Honnan tudom meg, hogy nekem mennyi a gyújtás értékem, és mennyinek kellene lenni?
-
giigz
veterán
válasz Mágus2 #23293 üzenetére
Igen, ez biztos, amint megszűnik a tömítettség, azonnal nagy sziszegés, és 1500 körüli alapjárat.
Tehát valószínűleg nem a rásegítő csövével van a baj, ha csak nem pont annyira szelel valahol, hogy még éppen megemeli egy kicsit az alapjáratot, közben viszont a rásegítő jól működne... De persze inkább az lesz, hogy ezzel nincsen gond.
Mi a következő lépés?
- Gyújtást egy szervizben stroboszkóppal megnézni/beállítani?
- Fals levegő, de hogy honnan az jó kérdés.
- A motorvezérlő rossz?[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz Mágus2 #23465 üzenetére
Az után lett rossz, miután a motortérben másodjára bogarásztam, és az egy dolog, hogy a tisztítás közben az önindító fele sem jártam, de lehet akkor húztam ki véletlen az önindító kábelét, amikor azt az üres csatlakozót fedeztem fel, és próbáltam minél jobban hozzáférni...
Holnap ezt megnézem, nagy reményeket fűzök hozzá, de ilyenkor az szokott lenni, hogy kimegyek, és 3 másodperc alatt kiderül, hogy mégsem ez lesz, és akkor mehet tovább az idegeskedés
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #23487 üzenetére
Oké, hazamegyek kimérem, abban nekem ugyanis negatív töltésem van.
Amin egyébként csodálkoztam, mert 2 pozitív és egy negatív kéne hogy legyen.
De hozzáteszem nekem ki van relézve az öninditóm, hogy csak trélerrel lehessen elvinni.
Lehet az elektromos szaki kavart valamit, mindenesetre, szuperül, megcsinálta, nincs vele bajom, jah és nekem a csúszó saru le lett cserélve csavarozhatóra.Minden esetre akkor egyről beszélünk.
Renault power
-
Laraxior
titán
válasz Mágus2 #24278 üzenetére
és akkor honnan tudom, hogy rendben vannak? Mert nekem is fogy a hűtővizem... Már nem olyan mértékben, de azért tölteni kell utána.
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz Mágus2 #24280 üzenetére
Hát füstölnek a kipufogók amikor beindítom reggel hidegben De csak addig amíg el nem éri az alapjáratot. Az eléggé stabil, csak minimálisan mozog a mutató, annyin van amennyi a kiskönyvben van írva, 650, vagy 750, nem tudom. Folyni nem tudom hogy folyik-e mert a motor alatt van valami műanyag lemez.
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz Mágus2 #24282 üzenetére
Amióta megvan mentem vele kb 6000km-t. Azóta asszem kétszer töltöttem bele, de nem emlékszem, hogy mennyit.
A fedél az biztosan zár, mert ki szoktam nyitni melegen is, és elég nehezen lehet kicsavarni, tehát a nyomás megvan
Ha kitaposom a belét akkor se füstöl Tehát akkor az rendben van.Síkhülye vagyok a szekérhez, de nagyon azon vagyok hogy rendbe legyen mindene, és már nagyon közel járok hozzá, nem szeretnék semmi meglepetést
De akkor úgyfest megnyugodhatok"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz Mágus2 #24284 üzenetére
Az is meg én is ha odabasz a kezemnek, mert lcsúszik a rongy amivel csavarom
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Sly189
senior tag
válasz Mágus2 #24365 üzenetére
Megvolt pakolva rendesen, csodálkoztam is hogy ennyire húzott 130 at vágtam neki szinte végig visszafelé, de szerintem csak rosszul néztem meg, mert hegyes dimbes dombos városban voltam, és ott mértem szóval lehet hogy csak úgy állt a kocsi hogy szarul mérjem... Holnap olajcsere, megnézzük mennyi csurran ki belőle
-
Sly189
senior tag
válasz Mágus2 #24650 üzenetére
Megvallom bűneim, én tavasszal vettem áprilisban. Se kompresszió mérés semmi csak egy próba utat mentem vele.
Pusztán arra hagyatkoztam hogy tudom honnan van a kocsi
LeasePlan. flottakezelőnél volt, egy tulajnál.(leinfózva)
Végig vezetett és lehívott szervíztörténet márkaszervízben. Azért a hangja az érdekelt
SGS által bevizsgált kocsikat ad el a LeasePlan.
Garantált KM állás -
-
giigz
veterán
-
FerNandor
őstag
válasz Mágus2 #25392 üzenetére
Mágus!
ez az indításkori megtorpanas mitol lehet?
itt a link [link]Gyertya, vagy mi?
8 eves elmult az auto, gyariak a gyertyak, 250.000km felett es 1.5dCi 106ló[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #25403 üzenetére
Sajnos ezzel most vitatkoznom kell!
Nekem Total ment bele 75W80 mert a gyári ELF nem volt olyan mint ami eredetileg a váltóban volt.
Szóval én továbbra is sorozatban csalódok az ELF olajokban.Ez a Total viszont kifejezetten jó.
A kettesem már erősen szarakodott, most a friss olajjal kifejezetten könnyebben kapcsolható, most olyan gyári franciásRenault power
-
FerNandor
őstag
válasz Mágus2 #25424 üzenetére
Mágus!
[link]
ez a megtorpanás szerinted mitöl lehet? néha jelentkezik csak.
Gyertya, vagy mi?
8 éves elmúlt az autó, gyáriak a gyertyák, 250.000km és 1.5dCi 106ló[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs