- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laraxior
titán
válasz #48613632 #20980 üzenetére
Ugyanilyenem van, csak nekem magasabb felszereltséggel. Automata olajat, a motortérben tudod ellenőrizni, sajna kesztyű kell hozzá, mert nem lehet álló motornál megnézni, és a pálca is jól el van dugva. Ha szembe állsz AZ Autóval akkor jobb oldalon mélyen,lent találod
Egyébként azt az életbe nem fogod észrevenni, hogy kevés az olaj benne, ha rángat az autó váltásnál, akkor a váltóban a vezérlést kell cserélni, és akkor szokták az olajat is, meg tisztítani az egész rendszert. Csak úgy halkan mondom, hogy 250k a vezérlés az Aisin váltóba plusz az olaj aminek literje 8000ft ( a gyári, de tehetsz bele mást is) és 3.3 liter kell neki.Guminyomás szenzort, meg nem tudsz csak így venni, mert mindegyik kerékre másféle van. Nézd meg mindegyik guminál más a színezése, nem tudod cserélgetni. Én most vettem egy teljes szettet 20ért, a hátsó kettőt gumicserénél kicseréltem, hozzáállították, azóta nem jelez. Télen nagyon hidegben megbolondul, akkor állandóan jelez, azzal ne foglalkozz
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-
Laraxior
titán
válasz #48613632 #20984 üzenetére
Initiale? Mert nincs az elején a xenon mosó
Telefonról vagyok, majd irok még. Fotózd le mi világít a műszerfalon, de a kisfuzetbe benne lesz h mit jelent."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz #48613632 #21506 üzenetére
Rádiókód gondolom nem egyezik, az enyémmel, viszont az ablakban tudok segíteni
Meg kell vele jegyeztetni megint. Húzd le kicsit az ablakot, majd húzd fel, de tartsd a gobot felhúzva kb 10 mpig. Utána jó lesz.
A rádiókódom meg tudom adni éppenséggel megpróbálhatod."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz #48613632 #21506 üzenetére
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz #48613632 #21741 üzenetére
Ha cseréled a szenzorokat, akkor utána is kell programozni. Egészen addig nem fognak semmit se jelezni. Én vettem egy egész szettet, a hátsó kettőt cseréltem gumival együtt, az elsők még váratnak magukra, de néha az egyik villog, le fognak merülni. Renaultban 4k-ért programozták.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz #48613632 #21807 üzenetére
Ki van téve nagy táblára a Renaultnál, hogy semmi máshoz nem nyúlnak csak amit mondasz és előzőleg megbeszélsz velük. Én gumisnál cseréltettem a gumit, betette az új szenzorokat, majd mentem a Renaultba programoztatni. Kérdezgettek ezt azt mert most voltam először, mondtam cseréljenek elemet a kártyában, meg be kellene állítani a szenzort. 4ezerpárszáz forintot fizettem egy szót sem szóltak semmiért.
Semmihez nem fognak nyúlni megnyugodhatsz Ráadásul van náluk 20% kedvezmény is, mert 5+-os az autónk, tehát 5 év feletti. Ezért csináltatom náluk a légzsákom, mert mindenki 60at mondott rá, ők meg benyögték, hogy 51k-20% + 5k szervízdíj. Összesen 46k forint és hivatalos.Csak úgy mellékesen megjegyzem, hogy én is most cseréltettem tárcsákat, meg betétet is elöl, nem egy filléres dolog, főleg, hogy 308-as Brembo tárcsa van csak a Unixnál ami jó a miénkhez Az enyém is teljesen szét volt marva, de már tökig... de így nincsen gondom egy darabig.
Szerintem privátot írj, mert nagyon elveszik itt a többi között, nem i nagyon szoktam visszaolvasni, a srácoknak Méganejuk van, mi kilógunk a sorból
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Ck.
addikt
-
Laraxior
titán
válasz #48613632 #22644 üzenetére
Felétek is ugyanazok a szabályok az autóra mint itthon? Mert akkor a 19" már bukta...
Azonfelül szerintem a szélességet a felni szélessége határozza meg, nem holmi táblázat. Tegyél rá ilyet: 225/40/19.
Amúgy valami 2%-os szabályt ír, már csak az a kérdés megintcsak, hogy ez hol szabály, mert ugye te nem itthon használod"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-
rob210
Topikgazda
válasz #48613632 #24579 üzenetére
Ha van tartalék kulcs próbáld meg azzal.
Ha ez nem segít érdemes benézni a műszerfal felső burkolata alá 5 perc lepattintani középtályt a szélvédő felé van az immo központi egysége ha oda ütődött a gps, lehet elég kicsit megmozgatni az egységet kábelkorbács ki be, aztán próba.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz #48613632 #24593 üzenetére
Ne temesd még azt az immot.
Először is mivel erős fizikai hatás érte a műszerfalat elmondásod alapján, legyél szíves minden biztosítékot átnézni különösen odafigyelve az immoéra.
(nálam 2db van)
A másik immo másik kulcsot is jelent, a hozzá megfelelő betanítási procedúrával.
(ismereteim szerint a régi kulcsot nem lehet az új immohoz hozzátanítani, de lehet márkaszervíz megoldja.)Az hogy filléres csere lenne kétlem, hiszen az indításgátlóról beszélünk ami mindent "vezérel/tilt".
Aktív immo alatt az index nem fog menni, mivel a gyújtást nem engedi az elakadás jelzőnek viszont mennie kell.
Ha az elakadás jelző sem megy akkor lehet agyalni, hogy mi mehetett tönkre........Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz #48613632 #24633 üzenetére
Ha garanciát vállal a cég a bypass rendszerre és van valamilyen lopásgátló rendszer az immon kívül a kocsiban, akkor én is az immo megkerülését akartam pont javasolni.
Szerintem simán megoldható a rendszer kiiktatása, de a cég vállaljon rá garanciát.
(pénz visszafizetésit)Renault power
-
Ck.
addikt
válasz #48613632 #24633 üzenetére
Mennyit adna a scrapyard a Meganért? Ha emberi áron meg lehet csinálni, akkor ne gondolkodj a bontóban, de ha tényleg több száz font volna, akkor felejtős... (arról nem is beszélve, hogy 1 havi minimálbérből olyan autót lehet venni, hogy megszólal.)
Nekem a Lagunara 120 fontot mondtak...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- További aktív témák...