-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
_NCT
őstag
válasz csibor #16739 üzenetére
Városban mennyit szürcsöl neked? Én ma kicsit elkeseredtem, igaz próbálok leszokni az alacsony fordulaton tartáson, de meg is lett a böjtje. Fedcomp szerint 230km-t mentem el 20l benzinnel, most váltott hazafelé tartalékra. Ez így fedcomp szerint 9.1 L, szerintem meg 8.7. Igaz 1-2-3-ban használtam, 4.-et nagyritkán, illetve kis távolságokon használom a kocsit, általában 2-3 km. 2500-3000-nél váltottam általában. Full város.
Mikor 2000 alatt tartottam a fordulatszámot, akkor 1 littyóval kevesebbet evett. De az meg nem egészséges neki.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz csibor #18253 üzenetére
Használtál már ilyet?
Sajnos nekem volt hozzá szerencsém egy nyarat mentem vele.
A Skoda favoritom ami gyengébb a megane-nál elcsavarta a gumit.
Amit érts úgy hogy nincs tapadása!!!A sok kínai szarnál valóban jobb valamivel, na de azok nem is gumiból vannak és aki azt tesz fel meg is érdemli.
Nálam nem opció, akkor már inkább a kormorán ami az alsó belépő szintet képviseli nálam.
De szerintem sava, semperit , fulda, firestone(ezt meg kell nézni melyik széria) simán jók lehetnek.
Árban is.Renault power
-
válasz csibor #20513 üzenetére
Megane 1-nél nem olyan nagyon jellemző, de pl. m2-nél szinte napi rutinná válhat a vezető oldali ülés alatti motoszkálás, ott kell a kábelt-csatlakozót megigazítani.
Mostanában nálam a FC kijelzője világít nagyon halványan, de arra is megvan a gyógyír, mellette meg kell nyomkodni a keretet, ez is ilyen tipikus apróság.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
wertigo1984
őstag
válasz csibor #20513 üzenetére
Nekunk a Thalia-ban ez es a Serv felirat vilagit egyszerre, mar kiolvastattuk a hibat. Az anyos ules alatt van nekunk valami kis box, es onnan csuszik ki egy kis csatlakozo, ha hatra tolom az ulest.
(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."
-
aktív tag
válasz csibor #24914 üzenetére
MII, manual klima? Ha igen, akkor en kiszednem a kesztyutartot, akkor ralatsz a konzol oldalara. Nezd meg, miert nem forog. Lehet, hogy a bowden elszakad, vagy kiakadt a kis legterelo laprol
Nekem is lenne ket kerdesem:
1. A hutovizem minimum alatt van picivel. Most csak desztillalt vizem van (nem merem tel elott beletenni), de holnap veszek hutofolyadekot, es azzol toltom meg. Mennyibe kerul egy mero, ami mutatja a fagyaspontot? Egyszerubb benzinkutast megkerni?
Amugy a fed.comp. irja, ha tul alacsony a hutoviz?2. Tegnap leszedtem a belso burkolatot hatul (mivel nekem 3 ajtosom van, nincs hatul ajto), es bar par patent torve van rajta, meg parat en tortem, szerintem a nyikorgas nem onnan jon. Plane, hogy szerintem a muanyag inkabb zorogne, mint nyikorogna. De akarhogy ugralok a kocsiba, ugy nincs hangja, csak menet kozben. Sztem az ulesek csatlakozoi nyikorognak. Mivel lenne erdemes befujni? WD40?
-
rob210
Topikgazda
válasz csibor #24940 üzenetére
Én egyetlen dolgot tanultam meg az első autómmal, hogy soha többet nem lesz egyik autómon sem bqrum termék.
A tapadás fogalmát nem ismerik a barumnál.
Nekem most firestone van téli, de bizton állítom, hogy bármelyik barumosnál előbb megállok 50ről.
A teszteket meg higgye el mindenki aki korcsojázni akar.
Mindig az a gyártó lesz a győztes aki többet fizet.
Lásd pirelli, huuú de jó gumi.ugye? 4 évesen meg úgy körbe vannak repedve meg málnak szét, hogy talicskára nem raknám fel.Senkit nem akarok lebeszélni róla, mindenki azt csinál amit akar, de az én autómon soha többet nem lesz barum.
Renault power
-
gabx76
senior tag
válasz csibor #27167 üzenetére
Nekem pöccre indul, tegnap -15 volt a parkolóban, mikor indultam. Az ablaktörlő viszont befagyott. ( Nem az üveghez, hanem valami a mozgató mechanikában.) Hazafelé már jó volt.
mycso: 20k az valóban sok érte, én akkoriban nem is láttam ennyiért, csak drágábban. Meg sem fordult a fejemben, hogy kormányt vegyek. Az más kérdés, hogy ha majd valami miatt mégis cserélni kell, akkor már gombosat nézek. (kicsi a valószínűsége, hogy kormánykereket kellene cserélni bármi miatt is...)
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz csibor #30299 üzenetére
Biztos a flexi cső cserés?
Nem lehet, hogy a motortartó bakok miatt remeg be túlságosan?
Egyébként flexicső van mindenhol. a baj csak az, hogy egybe a katalizátorralHa elmész egy kipufogóshoz az kivágja a régit és tesz be újat, de biztos a flexicső rossz mert akkor hangos a kipufogod és szelel is.
Renault power
-
tresh
addikt
válasz csibor #30303 üzenetére
Ha a felxi a hibás akkor szakadt vagy el van rohadva a csonknál...ettől függetlenül lehet külön is cserélni csak egy jó kipufogós kell hozzá De szerintem ott inkább valami kipuff tartó gumibak lesz a ludas vagy amit rob is mondott valamelyik motortartó bakod haldoklik és át veszi a rezonanciát
Más: Ódi meg kapta az új kuplungot plusz egytömegűt jelentem hibátlan a gép.. csak szoknom kell az új kuplungot mert harap mint a jó házőrző kutya
-
rob210
Topikgazda
válasz csibor #30303 üzenetére
Ha a hátsó dob ver bele a kaszniba akkor neked erre van szükséged.
Ezek a gumi tartó fülek képesek hihetetlenül megnyúlni és utána semmit nem érnek.
A régi megnaeomnál én is megszenvedtem mire rájöttem csak ezeket a 300.- forintos gumi füleket kell cserélnem.
2db van hátul belőle.Illetve érdemes megnézni, hogy a középső dobnál van-e felfüggesztés, mert azt előszeretettel lespórolják.
Az pedig fokozott terhelést jelent a hátsó tartó füleknek.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
gabx76
senior tag
válasz csibor #32508 üzenetére
Korábban szemezgettem ilyenekkel én is Ebay-en, de a legtöbbnél semmit sem lehet tudni a gyártóról - így eléggé lutri!
btw itt még olcsóbb.
[ Szerkesztve ]
-
gabx76
senior tag
válasz csibor #32511 üzenetére
Szerintem inkább ne kísérletezz, itthon ugyanis legalább nincs gond a garanciával. A Valeo így tényleg nem éri meg, de a 4db-osat egyszer lehet, hogy ki kellene próbálni...
Itt van egy, ahol a gyártó mellett csak annyi szerepel: Shanghai. Háááát...
Hopp, így viszont már megéri! 4db Valeo szállítással együtt 25-ért! (2 év gari, több, mint 40ezer eladás, 99,9%-os eladó - az úgy rendben is volna)
[ Szerkesztve ]
-
AthlonXP
őstag
válasz csibor #33410 üzenetére
A 2 volt 9000 !!!4?
Az gyanúsan olcsó, még esetleges kedvezménnyel is, nem félsz tőle egy kicsit?
Monroe-ról mi a vélemény? Az Unixnál láttam most akciósan 16-ért darabját ( alul-felül szemes rögzítés, gázos ), akciósan...Vagy esetleg a többiről vélemény? Hasonló a Bárdi kínálata is, ahogy nézem, bár ott most pl. nincs Monroe.
[ Szerkesztve ]
-
-
AthlonXP
őstag
válasz csibor #38767 üzenetére
Na olvasgattam ott a hsz-eket. Egy illető pont ugyan azt a hibajelenséget írta le, amit én tapasztaltam és nála az FHP csere megoldotta a problémát!
Vagyis 90%-hogy az lesz a hiba oka!
Hogy tenné keresztbe... !
Baromi rossz helyen van! Nehéz hozzáférni.
Ahogy néztem kb 12e ft. -
rob210
Topikgazda
válasz csibor #44641 üzenetére
Trükkje nincs, de nem fixek
KlÍmás? K4M700 as?Mert akkor a főtengely szÍjtárcsához közelebbi azaz a hátsó feszÍtő egy 13 as csillagkulcsal mozgatható.
Ha magad felé húzod akkor lazul, ha elengeded értelem szerűen feszÍt.
Erről a görgőröl kell előszőr lehúzni a szijat utána el is engedheted, már csak ügyesen ki kell forgatni a szÍjat új szÍj fel és a feszÍtőre is rkd rá ott a generátorra kell utoljára rárakni.
MeglazÍtod a feszÍtőt, rárakod a generátorra az új szÍjat és elkezded tekerni a tárcsáját, hogy felugorjon teljesen.
Ennyi 10 perc kicseréli kezdőknek 20 perc.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz csibor #44644 üzenetére
Rendben.
Viszont azt nem ártana tudni miért szakadt el.
Valami megszorult, vagy elöregedett a szÍj?
Csak azért, mert ha valamelyik csapágy hagyta el magát akkor az új szÍj is hamar elszakad.
Gondolom, nem ellenőrizted őket, illetve a főtengely szÍjtárcsát sem nézted meg, pedig azt ilyenkor kell, mert úgy jársz mint én.Renault power