- Vírusirtó topic
- Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
- Synology NAS
- YouTube
- Milyen routert?
- VPN topic
- Microsoft Outlook topic
- Elindíthatja Kínában az FSD tesztjét a Tesla
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
rob210 #23208 üzenetére
Mennyit kell csúsznia a gyujtásnak ahhoz, hogy 400-at emelkedjen az alapjárat? Ennyire eltolt gyujtással be sem indulna.
De ha ba is indulna, a gyári lovaknak a fele biztosan döglött lenne.
Valami nem kerek ott, az biztos, de hogy mi, azt giigz-nek kell kikísérletezni.
Azt már tudjuk, hogy mi nem lehet. Alapárati motor, meg fojtószelep kilőve. Nem maradt olyan sok minden. Ezt a csövet is csak azért jrom, mert ott is lehet tömjtetlenség,de eleve a motor és a csonk között is lehet, ezt kiszűrni szinte lehetetlen, ha már lent van a csonk, akkor látszik, de új tömítés nélkül le nem venném, lehet ez is megérne egy misét.
A talp alá vett tömítést, ha jól emlékszem.
Csak úgy lehet az ilyen alattomos hibát kiszűrni, ha szisztematikusan leteszteljük a rész egységeket, és kizárjuk sorban a komponenseket.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Tudományos Pandémia Klub
- Politika
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Lamborghini – Lian Li együttműködés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Xbox Series X|S
- Vírusirtó topic
- További aktív témák...