-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #55976 üzenetére
Bontó két motoros tartály meg esz cső bármelyik barkácsban van.
Hazavisz lebont cserél beköt.
A bajuszon ha hyári a xenon kell lennie fényszóró mosó állásnak ezt azért előtte nézd meg.Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #55979 üzenetére
Jah, az nagy szöveg volt , de közben kiderítettem, hogy mi az oka.
Amikor nem indult, szóltam az éppen nálam lévő testvéremnek, hogy ugorjon már el vele a kislányért az oviba, mert nekem hirtelen közbe jött valami. Amikor elindult, közben gyúrtam egy gombócot és hozzávágtam a szélvédőhöz.Emiatt hittük azt, hogy ez volt a megoldás.De nem, ez csak véletlen egybeesés volt. Az autó leállítás után újból nem hajlandó törölni, csak akkor, ahogy elindultam. Akkor rögtön bekapcsol az automata szenzor is, hogy most már törölhet. Viszont ez hőfokfüggő és védelem a lapátoknak és a törlő motornak is. Ugyanis... mit ugyanis.?... :jah igen...DDD
Szóval, ha jól értelmeztem és ezt a Talisman leírásból olvastam, (akkor ez itt is igaz a lagunánál úgy látszik), akkor 0 fok alatt, ha beindítod, akármilyen dzsuvás az ablak, nem fog törölni, mert érzékeli, hogy ebben a hidegben megfagyhat a szélvédő, a lapátok meg úgy minden, amitől le is éghet akár. Ha manuálisra kapcsolsz, akkor az meg már a te/én balfaszságom, hogy direkt elindítottam és nem tisztítottam meg a szélvédőt meg mindent.
Amikor elindulok, a szenzor életre kell és (elméletileg) tisztában vele, hogy törölhet és nem fagyos az ablak, körülötte minden tiszta, vagyis "szabad az út".
-
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #55980 üzenetére
Igazság van abban amit mondasz lageszban relés. nincs kapcsolója.
SorryRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #55986 üzenetére
Dialogyst tessék tanulmányozni
Most már nincs időm megint kikeresni, de ha nem boldogulsz holnap megkeresem.Renault power
-
válasz orosziem81 #55980 üzenetére
Így van, nincs külön állása. Égnie kell a tompítottnak és akkor ablak priccolásnál vereti a lámpát is.
Az alacsony tartályszintet amúgy nem figyeli, mert alacsony tartályszintnél is zúg a lámpamosó motorja, csak nem jön semmi, tehát ezért kell legalább fél szint körül tartani.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #56160 üzenetére
Ha tolom neki, akkor igen, de mi ebben a meglepő? Kint egymás valagába érnek a kutak. Bemegyek a kutas megtankol (a legtöbb még a parkolóba is beáll, ha megkéred), fizetek, mosdó, utána leülök olvasok, nézek mailt etc...
Egyébként meg legalább 3 kávé ilyenkor lemegy, meg szerintem kurvára nem árt pihenni 3-400 km után egy negyed órát legalább, amit 200-zas átlagsebességél toltál.[ Szerkesztve ]
-
speedydb23
senior tag
válasz orosziem81 #56160 üzenetére
1500 km Te egybe levezeted megállás nélkül?
1400km-t vezettem tavaly nyáron, magam miatt 3 szor álltam meg (összesen 6szor kb), de 3nál kevesebb pihenő már fizikai fájdalom lenne nekem 1400km-en...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #56166 üzenetére
15 perc? Ezt a hülyeséget meg honnan szedted? Felejtsd el. Egyrészt bőven elég 1 perc, de ezekben az autókban hirtelen leállítás után sem sülhet meg a turbó, ugyanis van benne ilyen védelem. Egyébként meg, a francot se érdekli, ha cserélni kell, akkor cserélve lesz. Nem én vagyok az autóért...
Lassan 350K, ebből 300 ezer pálya nagy sebességgel lesz az autóban és soha nem volt baja a turbónak, sőt a motornak sem, de semmi, olyan vadállaterős, mint egy új. És soha nem érdekelt ez a hűtési mendemonda.
Se lánc, se kettős tömegű nem volt még cserélve...[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #56246 üzenetére
Diában benne van a cikkszám azalapján google kidobja mibe szerelték.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
speedydb23
senior tag
válasz orosziem81 #56306 üzenetére
Első körben azért így, mert Őket ismerem, bár nem olcsók, de itt van a cég mellett ahol dolgozom kb 800 méterre a műhelyük.
Ide elég volt átgurulnom, nem kellett trélerezni. Amennyiben irreális árat mondanak, akkor még mindig eltudom hozni tőlük, és tovább mehet az agyalás, hogy hova vigyem...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #56299 üzenetére
Ilyesmi nem fordult eddig elő, ha újból lazulni kezd, akkor egyértelmű, hogy a vadiúj (tömítő) rézgyűrűvel lehet a gond. Vagy valóban én voltam a fasz és csak azt hittem, hogy tényleg 44nm-rel húztam meg, aztán a lópikulát volt az annyi. Mondjuk ez lenne a jobbik eset, hogy én csesztem el, mert akkor ennyi volt, de az előbbinél le kell ereszteni az olajat és kicserélni a dolgokat.
------Viszont 1500km teszt (pontosan 1587km, mert épp az autóban ülök) után, a Motul és a Xado Vturbo párosra, csak is annyit tudok mondani, hogy wow, wow és wow! A hétvégén, amikor ellenőrzőm a váltót (csavar, olajszint etc...) már meg is rendeltem hozzá a XADO váltó adalékot. A következő olaj meg tuti, hogy a LUXURY DRIVE lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Robi81
tag
válasz orosziem81 #56324 üzenetére
A tekerővel ami a kormanyvezerlőn van valaszthatsz a szamok kozott.en a magnon megnyomom a szamokat 1-6ig es akkor ugrik arra a mappara utana a kormanykapcsolorol a hangot es a szamot ki lehet valasztani.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #56338 üzenetére
A lagunába ez alapból ki van kapcsolva, amelyikben nincs cd tár, clip kell az aktiválásához.
Tehát nem elég, hogy veszel egy ilyet és rádugod, mert akkor még nem fog működni. Konkrétan, ez is le (csak) van butítva, ahogy a motor(ok) is, ha kell vedd meg a jobbat alapon...
Egyébként meg ha már azt akarják, hogy ne "hekkeld" mert büntetendő az, amit kifizettél, akkor kezdjék el szép sorban seggbenyomni azt az észlényt, aki szerint a 2013-as térkép frissítéssel lehúzták a rolót. Tehát, CD-és változatról van szó, amit nem a boxbol irányítasz, hanem maga a rádióba van építve a navi gombok. És ezt a 2013-as gané szart is, ami így már 5 éves, vagy 200 eurós áron árulják, vagy többért, már nem is emlékszem.Én is, ha nem olyan útra megyek, ami nem megszokott és csukott szemmel is odatalálnék, akkor van a kesztyűtartóban erre egy iPad és azzal navigálok, meg persze közben figyelem a változást is. Ami nem nehéz, mert pl kis túlzással a németeknél percenként épül valami új, ami út.
Itthonra jó a 2013-as is, lófasz nem változik, vagy az valami minimális akármi!
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #56345 üzenetére
Mint írtam, az enyém "gyárilag" 131 LE, de padon ezek a 131 lovasok az ATC elmondása szerint alapból többet tudtak/tudnak mind lóerőben, mind nyomatékban, mint amire gyárilag rávésték a 150-et. Az enyém 157 volt alapból... Szóval, nem tudom, hogy ez az adat, hogy jött ki a rönónál, de itt valamit elcsesztek, szerencsére pozitív értelemben. Az összes 2.0 dci motor szinte ugyanaz és rengeteg lóerő és nyomaté direkt el van dugva, a lényeg a szoftverben van, tehát 230-250-ig (460-510nm) lehet ezeket tuningolni. Az ATC szerint a 225 az, amit ez a motor simán elvisel, mert annyira jó konstrukció.
Nagyobb lóerőhöz már illik pár átalakítás. És igazuk is van, nekem lassan 2.5 éve csinálták meg, 223 LE 467Nm több, mint 200 ezer km után és tudjátok, hogy megyek vele, de én a motorban csak olajat cseréltem és lassan 360 ezer lesz benne, de mint egy vadállat!A Laguna III futóműve azt utolsó kis biszbaszig viszont egy fostalicska, 40-50 ezrenként muszáj felújítani, de teljesen kicserélve mindent. :/
[ Szerkesztve ]
-
válasz orosziem81 #56345 üzenetére
A 130 és 150 lovasok kocc egyformák, a 17x lovasnál már hardveres változás is van.
Más turbó, ami vizes hűtést kapott, hengerek tetejénél vízhűtő csatornák és valami plusz kiegyensúlyozó tengely. Annó ennyi infót sikerült összeszednem.Mod.: agogy előttem is írja a kolléga, nagyon sokan íratják 200ló környékére akár a 130 lovast is és úgy fest bírja.
(#56346) ΞΔGLΞ: én a futóművel kapcsolatban pont az ellenkezőjét tapasztalom, pedig 90%-ban borsodban használom.
Nálam 180k km-nél minden eredeti.
Haverom most jár 340k km körül, nála most lett esedékes egy nagyobb mértékű futómű felújítás először, bár nála meg 90% pálya volt a használat.
Én a megane2-nél megtanultam, hogy mit jelent a szar futómű....az borzasztó volt.Jah, tényleg egy kérdés: az alsó váltó felőli bakot, asszem írtad, hogy nem te cserélted magadnak. Az mennyire bonyolult? Alulról hozzáférhető? Ugye nem kell hozzá kipakolni a fél elejét?
Megjöttek nekem is a bakok, kíváncsi leszek. (maj jövő hónapban megpróbálok időpontot keríteni)
Meg a váltóba szeretnék olajat cserélni.(#56348) Lacy6: talán több a hibaforrás hátul, egyébként ugyan azok a futóműalkatrészek, mint a simában, kivéve az első tárcsát, mert erre nagyobb kell.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #56355 üzenetére
Fogalmam sincs, de van amelyikben így van kötve.
Ha kiengedésre elalszik akkor az nem gond, ha nem alszik el, akkor megvan az oka a gyanúsan alacsony árnak és ott kell hagyni a francbaRenault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #56361 üzenetére
Nem.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #56366 üzenetére
Izé... Vagyis 10K után elfogy a fele olaj?
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #56370 üzenetére
Bocs, félreértettem.
-
Gombinyó
őstag
válasz orosziem81 #56547 üzenetére
Kevesebb káros anyag kibocsátás.
-
Sanyo77
tag
válasz orosziem81 #56547 üzenetére
Állítólag nem. Fel van készítve a motor a rengeteg indításra. Legalább is ezt írják a gyártók.
Vezettem egy V6-os 3 literes diesel mercit. Automata váltó, és start-stop. Laikusként nagyon nehéz elhinni, hogy ennek a nagy állat motornak jót tesz a sokszor annyi indítás.
-
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #56612 üzenetére
Tudod, hogy én szeretem a veszett helyzeteket visszaállítani.
Engem az is motivál, amikor a végeredményre ránézek meg, ha elégedett a tulaj.
Tudom perverz vagyok, de szeretem, ha a kezeim közül úgy kerül ki a kocsi ahogy egy szervízből se.
Letakarítva és amit látok, hogy rossz, azt kicserélve.Renault power
-
PeterPH
senior tag
válasz orosziem81 #56694 üzenetére
Alapvetően nem a felni mérete, hanem a középfurat átmérője határozza meg, hogy melyik lesz jó.
-
salieri.
őstag
válasz orosziem81 #56696 üzenetére
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #56694 üzenetére
18-as tomason tn7 fekete alufelni vettem, agyméret 72,6, tehát esztergályossal csináltattam rá minőségi közepeket 66.1-re. Plusz vettem rá 4 225/45R18 dunlop gumikat, az egész együtt rugdosta a fél milliót, aztán 1000km után szinte letéptem a lageszról, mert majd szét esett ezeken a kicseszett magyar utakon. Pályán frankó, de egy kis madárszar és már meg is éreztem, ezért én is visszaraktam rá a 16-os kerekeket.
Egyszerűen nem ide való az LIII a brutál kemény futóművével erre az utakra, és akinek számít a konfort egy kicsit, az nem rázatja szét magát.
A felnit és a kerekeket azóta 60 ezer bukóval eladtam. De azoknak a kupakjára ezt ragasztottam, teljesen frankó minőség. [link][ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz orosziem81 #56928 üzenetére
Hát az nem kevés!
Országút milyen tempó? Sok a rövid táv, vagy az előzgetés?http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #56928 üzenetére
Nálam 17-18 liter volt legutóbb, akkor most nyertem, vagy mi van?
-
speedydb23
senior tag
válasz orosziem81 #56964 üzenetére
Egy kis matek.
Nem tudom a pontos adatokat, ezért minden fikció szinten mozog!
Tehát adott egy 60 literes tank a L3-ban.
Mondjuk azt, hogy a 17-18 literes fogyasztást tartósan 230 km/h átlaggal érte el a kolléga.
Tehát a 60 literes tank osztva 17 literrel = 350 km
350 km tud elmenni ilyen sebességgel egy tele tankkal, ami azt jelenti, hogy 1,5 óránként kell megállnia tankolni, mert ekkor tett meg 350 km-t. (350 km / 230km/h = 1,5217...
Vegyük azt, hogy betartja a 130km/h ami itthon megengedett, és csak annyival megy a Német pályán.
Ekkor kb fogyaszt a kocsi 6 litert, nem tudom a pontos fogyasztást, csak fikció!
Ezzel a számmal az jön ki, hogy 1000 km-t tesz meg egy tele tankkal.
Ebben az esetben 7ó40p után kell kimenni tankolni. (1000 km / 130km/h = 7,6923)
Tételezzük fel, hogy egy tankolás minden esetben 10 percet vesz igénybe.
Tehát, akkor ha 230km/h-val akar megtenni 2500 km-t, az azt jelenti, hogy összesen 10ó 52p lenne a menetidő tankolás nélkül. De mivel 1,5 óránként ki kell állnia 10 percre, így az össz menetidő 7 db tankolással fog megnövekedni.
Összesen 12ó 2p lesz a teljes menetidő. (2500 km / 230km/h átlaggal)
Ugyan 130km/h-val 2db tankolás lesz, mivel ugye teletankkal indul mind a két esetben, így 3000 km-re elég ha kétszer tele tankol az indulási teletankra.
Tehát 19ó14p + 20 perc tankolás lesz a teljes menetidő = 19ó34 perc. (2500 km / 130km/h átlaggal)
Amenyiben rosszul matekoztam volna akkor javítsatok ki.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #56964 üzenetére
Bőven megéri ennyivel előbb odaérni nekem. Sőt!
-
Gabady
aktív tag
válasz orosziem81 #56965 üzenetére
Köszi.
Mit javasolsz helyette ? Szeretek dinamikusan vezetni, napi 100km-t pályán beleverek....
Eddig nem volt problémám az ELF olajjal, szigorúan 10e km-enként lecserélem... sőt van amikor meg sem várom azt.*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #57678 üzenetére
A ferdén kopottnál a féknyereg esetleg nem sérült, és/ vagy a dugattyú működik rendesen?
Egyébként nálam a textar leszerepelt, néhány hónapja írtam is róla. Nekem nyikorogtak, mint valami sivalkodós ribancok. Bár a nyikorgás meg pont az ellenkezője, szóval nem koptak.Lehet a tied meg valami puhább széria volt még. -
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #57679 üzenetére
AMikor szétszedted nem tűnt fel, hogy a csúszka pály iszonyat koszos?
Ez a hiba akkor szokott előfordulni, hogy ha a cserekor csak bedobják a betétet és nem takarítják el a féknyerget.
A felgyülemlő és ráégő fékpor az egyik fület megakasztja, így csak a másik oldalt tudja a dugatyú mozgatni, kész is a baj.
Ezért szokták, azt mondani, hogy a fék nem játék ahhoz érteni kell.A betéteid nem nem mehettek volna ennyire tönkre egy év alatt.
De a textar nem is fékbetét.
Ezért szoktam leírni az örök kombót? Zimmermann, ATE, TRW, ezek féket gyártanak.Ezt a spirálrugós dolgot meg nem is értem.
Mi lenne ott olajpárás,
A gátló nem ott van, a fékköröd nem enged ahogy nézem, innentől kezdve ott nem lehet olaj.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Gabady
aktív tag
válasz orosziem81 #57696 üzenetére
A csúszkákon kellene lennie porvédőknek, pont ezért, hogy ne menyjen tele retekkel. A dugattyút úgy tudom forgatva lehet visszanyomni a helyére és zsírzáshoz, valamilyen hőálló zsírt vegyél, különben majd "be fog égni"...
A fék egyébként folyamatosan "fog". Ugye folyamatos kontaktba van a tárcsával, de ahogy más is említette, lehet puhább volt a kelleténél és a folyamatos surlódás megette.[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
molnarpeter
nagyúr
válasz orosziem81 #57699 üzenetére
Ilyesmit kellene szerezni: [link]
-
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #57696 üzenetére
A féktisztító jo cucc de nem mindenre elég.
Le kell drótkefézniba csúszkapályát.
Amiben a betét fut a nyeregben ott van egy profil, azt ki kell takarítani, különben nem ér semmit a csere.
Mindent amit lr a fékpor át kell drótkefézni.
Megjáratni a dugattyút, megnézni, hogy a betétek könnyen mozogjanak. Én a zsírozés híve nem vagyok az csak arra jo, hogy összeszedje a port és be tudjon tapadni.
De ez persze az én véleményem, én így szoktam csinálni.A hátsó munkahengert csak csavarva és nyomva lehet visszanyomni, a kézifék miatt.
Tehát, ha nincs hozzá semmilyen eszközöd, akkor csak barkácsba lehet visszanyomni, ami macera és akár sérülhet is a dugattyú, ami meg nem móka.
Vegyél egy visszanyomót pár ezer forint.
Nem kell készletet venned ! Azok horror drágák.Renault power
-
Gabady
aktív tag
válasz orosziem81 #57704 üzenetére
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #57933 üzenetére
Te sem vagy tisztában, hogy működik ez manapság :-)
Tehát, van amikor szakszervizben javíttatom, azok megcsináljak (most csak mondok egy árat) kb 200 ezerért, biztosító fizet.
Vagy megcsinálja Józsi a fényező szomszédban, elküldi a számlát, biztosító fizet.
Vagy kérek a kár szakértői felmérés, fotózás, papírok kitöltése, vagyis a megtörtént hivatalos kárfelmérés után, számla nélküli kifizetést magánbankszámlára, ez nyilván kevesebb, mint amit a renault kiszámlázna, vagy bárki más, de van egy programjuk, ami alapján kikalkulálják, ezt is elmondta a kárszakértő. Erre mondott kb 80 ezret.
Mivel az autón semmit nem kell csinálni, a kilincset meg majd kicserélem már ha nagyon zavar, de mint írtam szinte nem is látni) ezt az opciót választom.
A tükröt fogom megnézetni a Renault-nál, hogy nem-e kapott akkkorát, ami miatt baja lenne majd, de ezt is elmondta, hogy akkor plusz kárként felveszik, jóváírják.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #57933 üzenetére
-
Steven
addikt
válasz orosziem81 #57944 üzenetére
Nem akarok állást foglalni ,de egyet biztosan tudok... biztosítót nem kéne sajnálni...
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
#32577792
törölt tag
válasz orosziem81 #57944 üzenetére
Azért egy nagyon fontos dolgot kihagytál az igazságérzetedből!
Olvass már vissza, hogy miért NEM látszik a gyári fényezésen a dolog?
Basszus, ráköltött egy rakat pénzt, hogy védje az autóját. Nem tudom sérült-e az adott védelem, ha igen, nem gondolod, hogy azt helyre kellene állítani?
Meg azért ne sajnáljuk már azt aki bosszússágot okozott neki, lehet tudta, hogy a kamerák vették, megtalálják és akkor sokkal rosszabbul járt volna, ha nem "jófejeskedik", mert valljuk be, nem ez a jellemző. Nekem is már 3 olyan karcom van, ami parkolóban hagyott rajta valaki... Nulla papír mellett. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #57944 üzenetére
Mi az, hogy lehetnék szűk markúbb? Ez nem normális kijelentés... Teljesen független ez attól, hogy kitudtam úgy polírozni, hogy lényegében szinte eltűnt róla 99%-ban minden, ettől függetlenül ebben az állapotban, ahogy ide kiraktam képekkel és, ahogy a biztosító lefényképezte, ugyanúgy bevihettem volna a rönóhóz és ők biztos elkértek volna 200 ezer feletti összeget minimum!
Komolyan, engem ért kár, nekem kellett emiatt elbaxnom erre két napot, nekem az elég sok pénz kiesés volt. És mivel én vagyok a tulaj nem küldhettem a feleségemet intézkedni. És még a tükröt is meg kell majd nézetnem.Azt sem értem, hogy egyáltalán minek koptatom erre a bill-t, de azt is leírtam, hogy cetlim sem lett volna, ha nincs bekamerázva szinte minden. De tegyük fel tényleg, valóban jó szándékú volt. Lapozzunk...
A biztosítónál meg nincs olyan, hogy szűkmarkúbb, ha hibáztál a bonus malus valamennyit ugrik vissza.------------
(#57948) ungawaIgen azt is meg kell nézetnem. Jól látod.
[ Szerkesztve ]
-
Savanya
addikt
válasz orosziem81 #58259 üzenetére
Olyan klíma nincs ami 1-2 fokos levegőt tud fújni. Legerősebbek 5-6 fok közöttiek. Plötty Renault klíma meg 7-9 fokos levegőt tud .
Mobilszámom: 70-516-8068
-
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #58266 üzenetére
Pedig valóban 7 fokot kell tudnia ez a gyári érték.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #58641 üzenetére
Pontosan, ahogy írod, de ezen én nem tudok röhögni! És...
Hidd el, hogy kibaszottul unom már, hogy 3 éve majd 100 ezret megyek/év!
De ebben az évben ezt befejez(t)em, mert egyrészt konkrétan nem látom a családom, vagy alig, illetve a kislányaimat szinte nem látom felnőni, Ilyenkor könny szökik a szemembe... :/Másrészt csak is azért csináltam, mert összegyűlt annyi, hogy év végétől konkrétan tojjak bele az egészbe, ami úgy hívnak munka, vagyis a Laguna3 is megpihenhet, persze nem adom el, mert nagyon szívemhez nőtt és mint írtam tökéletes állapotban van, de karácsonykor az új elektromos autó ott fog állni (még nem döntöttem el, hogy milyet, de erőset akarok mindenképp) a már helyileg felszabadult garázsomban a többi autóval együtt. Mert otthon addig a feleségem intéz szinte minden építkezés, átalakítással kapcsolatos teendőket, nekem erre már energiám sem lenne, mire hazaérek egy-egy útról néha...
Talisman is megy a csába...év végén. Helyette az asszony is egy elektromost kap.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #58641 üzenetére
Na és mielőtt elindulok még annyit, hogy a magyar autóvásárló (tisztelet a kivételnek) egy hülye idióta kmbuzi, ha fel is tenném Lagunát meghirdetve az év végén több, kb 570 ezerrel, el sem olvasná, hanem egyből tovább lépne és megtalálná és megvenné azt a "TUTI" kevés km szerinti kontár trágyát, amiről már írtam pár napja. De, mint írtam nincs ilyen szándékom, a Laguna tényleg család tag lett és addig az is marad és marad is tökéletes állapotú, amíg én élek. Épp tegnap cseréltem olajat megint, meg légszűrő, üzemanyaszürőt is. Nekem ez már csukott szemmel is menne...: D
Szép napot mindenkinek!
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #58798 üzenetére
Mitől van, hogy az új fékbetétek sípolnak?
A hátsók, amit a múltkor mutattál, hogy elkoptak? Mert akkor ott valami nem stimmel és most is hamar elfognak kopni, ezért is szól, mert jobban hozzáért, mint kellene. Vagy...
Az egyik, vagy a másik (tárcsa, fékbetét) silány minőség. Esetleg bekerült valami kosz, vagy épp az új fékbetétről súrlódik le a réteg és az szól, ilyen volt nálam a már gané kategóriába lépett textar, de azt lehet látni egyből, ha lekapod a kerekeket.
ATE, BOSCH, ZIMMERMANN na ezeknek én még a hangját nem hallottam soha.Én lekapnám a kereket és megnézném, ha meg nem látszik semmi és frankó a minőség is, akkor futóműves fékmester, aki ért is hozzá és ahhoz vinném.
-
salieri.
őstag
válasz orosziem81 #58798 üzenetére
Nekem tolatásnál hallani ilyen sípolást, TRW tárcsáim vannak TRW betétekkel. Nem tudom,hogy a féknyereg mozdul- e valamennyit.
-
#47205632
törölt tag
válasz orosziem81 #58875 üzenetére
Hogy öreeeeg? 400 ezer van a DCi-ben és csak úgy köpi a villámokat mikor meghajtom. [link]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest