Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • orosziem81

    tag

    válasz speedydb23 #56966 üzenetére

    Te imádod a matekot, látom :)

    Teljesen igazad van, hamarabb eléri az ember az úticélját gyorsabban közlekedve, így kevesebb időt kell a volán mögött tölteni.

    EAGLE kolléga majd megmondja a pontos számokat.

  • ΞΔGLΞ

    nagyúr

    válasz speedydb23 #56966 üzenetére

    Nálam egyszer volt olyan, hogy konkrétan nem hittem benne, hogy eljutok a kútig. Aztán mégis sikerült, nyilván "pár csepp" lehetett már benne, ekkor pontosan 66.7 liter nyomtam bele csordultig, holott (kb-ra megadva) 66 liter a gyári. Ha ez itthon lett volna, benyelem annak, hogy átbaxtak, de ez Svájcban volt egy olyan útszakaszon, ahol még a büdös életben nem jártam és a gps mást mutatott egy kurva elterelés miatt, emiatt volt ez a kis eltévedés, nevezzük így, amiért így alakult ez a helyzet.
    Szóval, vegyük úgy, hogy jól számoltál, de akármennyire hihetetlen, nálam 130-nál 5,5 liter a max, valós egyenes úton. De az sem érdekelne, ha 10 litert enne 130-nál, de a fele is elég neki. Emiatt is lett "átírva" a motorvezérlő egyrészt, meg, hogy menjen is, mint egy állat, ha már a rönó direkt elveszi "gyárilag" ezeket a brutális tartalékokat a tulajdonostól, hát kapják be. A legtöbben fosnak tőle, de már sokszor leírtam, a 470 körüli nyomaték 223 lóerővel a bő 230 feletti autókázás lassan 3 éve meg sem kottyant a mai napig az autónak. Én itthon sem megyek 130-cal. 150-nel megyek mindig.

    És ahogy írtam is. Nekem nem kevés pénz, ha valahova (jóval) előbb érek oda.A fed egy fos. 230-250 között 24 litert ír, amikor meg megtankolok simán kijön 20 alattira. Azt nem is nézem, csak az OBD-t, ha rá van kötve, az legalább pontosan mutatja mindig.

    Valóban, én nem kímélem az autót, de hogy ez a rönó imádja, ha rúgva van neki, ahol csak lehet, abban biztos vagyok, különben már rég darabjaira hullott volna szét...motorikusan.
    És sokszor csodálkozom, hogy egyesek micsoda hülye motorikus problémákról szoktam írogatni, talán nem kellene erőltetni a tatás vigyázok rád vezetést, hanem gyakrabban adni a pofkájára és akkor nem lesz mi lerakódjon. Gyakori olajcserék és még gyakoribb légszűrő-cserékkel (10k>>5K), plusz az előbb említett jól megküldöm a kicsikét, ez a motor kimegy a világból.
    A többi alkatrésze már nem ilyen jó sajnos, konkrétan a futómű egy fos, de hát azt is jól karban lehet tartani, csak kell költeni rá ez nem vitás.

    Az asszony Talisman-jaba átülve nekem mindig idegen érzésem van, 1.6-os 160 lóerős, de az enyémhez képest lomha és sokkal jobbam szeretem, a lagesz belső terét. Pedig, amikor vettem, akkor úgy volt, hogy az lesz enyém, aztán így alakult, nem jött be, neki meg igen. Azzal hordja a gyerekeket mindenhová, azzal megy dolgozni és mint nő, nem is figyel rá.
    A múltkori olajcserénél kint várakoztatták, ő meg elfogadta mikor a nyomatékosan megmondtam neki, hogy legyen ott bent és figyelje. Hát nem B+! Csak remélni tudom, hogy tényleg le is lett cserélve. 2 napja úgy alakult, hogy én vezettem, ahova nyúltam ott pipere faszságok tömkelege. Otthon rendmániás, de az autó az kész kupleráj...De a lényeg, hogy a lagesz más, a talisman futóműve viszont mérföldekkel komfortosabb, mint az ez az elbaxott kemény egyáltalán nem magyar utakra való laguna futómű. Na jól eltértem itt az egésztől...lépek is :D

Új hozzászólás Aktív témák