Új hozzászólás Aktív témák

  • biker

    nagyúr

    van egy 1,5dci szekér, kisebb zúzás volt az elején, szereléskor valamivel (pl 1,5l plusz olaj?) hazavágták a turbót. Konkrétan csak teljes üzemmeleg állapotban (addig nem) elkezdi azt, hogy mikor szinte terheletlenül fut (pl 4-ben 50-el megyünk városban hosszan) vagy motorféknél, ad egy lefújó szerű hangot, és onnantól elkezd ordenáré módon visítani.
    Innentől a gázpedál nyomogatására a turbó fordulatszáma változik, ill. a visítás hangereje változik (gondolom a VGT elem szabályozgat) de a motor fordulatszáma nem nő, nincs erő a motorban
    Nem okád füstöt mint a VW pdtdi-k mikor elszáll a turbó
    és innentől így marad addig, amíg kuplungot ki nem nyomom, le nem esik a fordulatszám alapjáratra, és ekkor elhallgat ugyanolyan hirtelen elzáró hang kíséretében, betehetem sebességbe, és húz ismét a motor, rendesen

    zaj

    A fenti linken a hangfelvétel, 1:58-ig normál, ott jön a hirtelen váltás, ez konkrétan a maglódi körforgalom előtt 3-ban motorfékkel rágurulás volt kb 40-ről, és innentől csak a visítás, kiraktam üresbe, megpumpáltam, hogy hallható legyen, majd megvártam, hogy leessen a fordulat, 2:24 körültől rendes hang ismét

    A levegő nyomócsövek, intercooler volt szétszedve, kitakarítva, meg az EGR szelep és ott 1-2 cső, 600kg szutyok kitakarítva.

    Olyat is hallottam máshol, ahol hasonló zajt mutattak, hogy kipuffogó repedt és ha épp kiszelel, akkor csillapítatlan lesz a kipuffogó ág, és szétpörög a turbó, nem tudom....

    Ami kérdés, hogy merjek erőltetni, vagy szét tud úgy esni, hogy ott megáll ahol van? mert van egy fontos ügy, ami miatt kb 2x 140km-t kellene vele menjek (70% M%-ön)
    Vagy csak turbó csere után?

    Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

Új hozzászólás Aktív témák