Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz rob210 #88971 üzenetére

    És Somatom:
    Espacebe 1.2 3 hengert nem is figyeltem... Honnan van ilyen motorjuk? (Miből csinálták?)
    De mivel ha jól értem ez is egy hibrid hajtáslánc; úgy szinte mindegy 200Le 410Nm miatt nem sok embert láttam sírni, még ha ezek 'boost' értékek is, de amúgy sem pikes peaknyi távolságon kell ennyi erő.

    Ugye senkit nem ér meglepetésként hogy egy aztán semennyire nem Espace, kb annyira mint a többi reciklált autónév mostanában? Én már a Scenic 4-re is azt mondom hogy nem igazán méltó a Scenic névre, de talán szigorú vagyok.
    Az hogy a japánok és franciák egyterűt crossovernek, suvnak álcáznak néha, az egy dolog, de ez már nem az.

    Offos autómban 1.2t 3 hengeres moci van (tessék fikázni, főleg azoktól várom akik nem hallották, nem vezették :), sok közül egy példa Vályi véleménye az summázásban az összehasonlítóban) van.
    Fúj, turbós. Teszem hozzá 1.0tce-t is szerettem a Capturben, de ez még másabb (jobb?) és még igényesebben van csomagolva.
    Egyterűnek, korrekt dinamika (130ló/230nyúlmókus) mellett benzines létére szerintem korrekt. Egy kis vidék-Bp nagyobb forgalom-vidék a hétvégéről [kép] , egy kis Balatonra utazás klímázva, helyben járkálás meg vissza [kép] . És egy kis helyben járkálás, többször hideg motorral rövidebb távon [kép] . A hangja szubjektív, én szeretem, nem igazán hallani, gyorsításkor meg inkább jó ez a kis morgás a dunyha alól (akit érdekel, yt-on megtalálja). ALapjárat közelében manőverezés, tolatgatásnál szintén valami csoda folytán tök ügyes, az 1.6 szívóim gyengébbnek tűnnek mellette. Városban, kikanyarodós sebességekről is szépen szedi össze magát, nem érkezik hirtelen nagy nyomatékcunami (szintén vw és suzuki 1.4eseket hoznám példának), stb.

    Igen, ehhez manapság jobban ki kell centizni dolgokat mint a 20 éves motoroknál, cserébe 2-3 literrel kevesebbet kér enni. Nem tolerálják a mai motorok a bármilyen fos olajat, figyelni kell a vezérműszíjra, többet kell adalékolni/tisztítani esetleg.
    De egy akkor autó esetén mint ez (nem látok át teljesen felette, pedig 175cm vagyok), ilyen súlyelosztással, karakterrel (NEM olyan mint egy vw, suzuki kisturbós, hanem inkább mint a tce, vagy méginkább mint egy nagy, 2.0-2.2 8 szelepes szívó benzines).

    De már azt hogy sokan próba és tapasztalat nélkül fikázzák az új dolgokat, mert régen persze minden jobb volt, és minden új csak szar lehet, a régiek meg csak jók, az sem igaz/uncsi. Ez most nem pont nektek, hanem mindenütt ez folyik a csapból is kollégák, yt, interneten bárhol. És nyilván robnak megvannak a saját inputjai és szempontjai, de 99% úgy fikáz, hogy életbe nem próbálta, vagy egy ténylegesen szar alapján leír minden mást is.
    Szóval én nem aggódnék amíg nem próbálom, az atkinson 1.6ossal is egész korrekt lett az etech rendszer, ezzel se gondolnám hogy rossz lesz átlagfelhasználásra. A SUVsága jobban zavar.

    polonic: Gyanítom a 115/130 lovas tce lesz, asszem HR12DDT?

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák