Új hozzászólás Aktív témák

  • #89309696

    törölt tag

    válasz eTrade #73251 üzenetére

    Nekem nem kéne se RS, se Trophy, se semmi ilyen sportos verzió semmiből. Sima nagymotoros kombi. Sleeperség. Kicsit rat-es, legyen rajta pár sérülés. Nem kell túlbonyolítani.
    Az 1.8 Trophy se lehet valami acélos 1200-on az utca végén másodikban nyektetve, gondolom olyan, mint a többi. Ezt az 1.4 TSI-ben is utálom a cégesnél, hogy 1600 alatt az én kocsimmal vetekszik lomhasága, 1600-nál meg tengerimalac visítás jön belőle és ugrik mint a kecske a boost nyomás miatt, de csak 2500-ig, mert muszáj visszafogni a turbót különben letépné a hengerfejet aztán onnan csak normal üzemi nyomással dolgozik tovább. Egyszóval darabos.
    Vezetési élményre még mindig a szaros 65 lovas dci a legkomfortosabb, csak ugyanezen karakterisztika mellé 165 lóerő kéne meg 260Nm ugyanúgy visszaosztva fordulatra és akkor egy nagyon fasza kis motorocska lenne. :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák