- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- DIGI internet
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen routert?
- Debian GNU/Linux
- Windows 10
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mesterséges intelligencia topik
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz Csatravi #71876 üzenetére
Ez frankó oldal, köszönöm!
Te még esetleg megnézed, de az emberek többsége nem nézi, csak annyit jegyez megy xy márka/széria és mond egy viszkozitást, de nem tudja hogy az milyen, és ha más márkát
mondasz hogy pl az olcsóbb/hamarább/polcon van, akkor jön a pislogás.Az alacsonyabb HTHS a mai (2010től kb) motoroknál A3/B4 ill A3/B4/C3 magaslatában nem feltétlen hátrány(legalábbis 2,9-3,5 a legtöbb motorhoz megfelelő, kevés kivétel van ami igényli 3,5 felett), amennyiben ez nem von maga után alacsonyabb VI-et (nem szokott középkategóriától). Az oké hogy a TBN és az SAPS nagyjából fordítottan arányosak, de azért akadnak LL DPF-es olajok szép számmal, plusz amit említettél C3 az is pl BMWnél míg így is LL olajnak számít (benzineseknél).
Az újabb olajok stabilabbak, ügyesebbek, példának ott vannak (a családban is) az ezer éves TU motorok amik tök jól muzsikálnak vele, és a gyártó olajpartnere is ezt (is) ajánlja hozzá, holott 20 éve még kanyarban sem volt.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- BestBuy topik
- Projektor topic
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...