- Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
- ASUS routerek
- eBay
- XPEnology
- Videó stream letöltése
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Sweet.tv - internetes TV
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
Holnap ki is derül. Bár a régi szerelő aki csinálta már a Balatonon lakik. De van egy műhelye Szentendrén. Ha kiderül ,hogy átvertek akkor ott bontás lesz.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
-
biker
nagyúr
nekem is odavan szerelőnél, ma remélem, lesz benne fűtés, és kiderül, mitől egyre hangosabb a motor, szerintem kipuffogó, mert többet is eszik 1+ literrel a kicsike
aztán megy a piacraElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
rob210
Topikgazda
Hát én örülök neki, hogy az enyémmel semmi baj
Csak el ne kiabáljam.Renault power
-
biker
nagyúr
fűtőradiátor kuka, +a bekötőcső a légtelenítő csavar berohadása miatt cserés lett
kipuffogó a korábbi flexi cső hegesztésnél újrahegesztve lett
34e ftElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
AMD Power
titán
Délután kész lett a kocsi.... hazafele aztán észrevettem valamit. Kicsit jobban odaléptem neki és csak felpörög a motor de nem gyorsul a kocsi. Olyan mintha jégen tolnám neki. 5-ben 60-nál is elpörgött. Holnap mehetek vissza szerelőhöz....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
rob210
Topikgazda
Hát lehet hülyeséget beszélek, de például nekem nagyon csak a végénél fogott a kuplung sokszor nem akart menni csak pörgött a motor.
Motorháztető felnyit és a bovden végén található kontrás anyán állítottam , most minden szuper semmi bajom vele. (ez akkor volt közvetlenül amikor megvettem, és nekem szerelő mondta, hogy ezt csináljam)
Én erre gondoltam.Renault power
-
Ez a dolog érdekes, illetve érdekelne, hogy dci megane2-nél is van-e ilyen lehetőség....mert nekem is már csak a felső 3/4-től fog a kuplung, viszont nekem a szerelő azt mondta hogy nem lehet állítani semmit, egy megoldás van: régi --> kuka, új --> be (plussz itt még zsebből 100k ki) na ez a második megoldás viszont nem igazán tetszik.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Polllen
nagyúr
válasz AMD Power #5561 üzenetére
Valamit faxán elkúrtak, mert kuplungtárcsa csere után egyáltalán nem lenne szabad csúsznia... sőt...
Amit pedig a többiek írtak a kézi állítgatásról, nem javasolnám. Egyrészt sztem félmunkát végeztek, azok oldják meg akiknek ezért fizettél, másrészről már a '96-ig gyártott twingo-kban is már automata van, valszeg nem nagyon tudsz állítani rajta semmit sem.
2117Ha random nem indul, esetleg alapjáraton leáll, érdemes ránézni erre a felsõ holtponti jeladóra. Biztos, hogy nincs szikra? Önindító forog?
Nekem azt csinálta a kicsike (eddig kétszer 2 év alatt), hogy meg se nyekkent az önindító. Ha ez a jelenség elkezdődött, random indult, nem indult, de elindult, le azért nem állt.
Betolni be lehetett... Autóvillamossági végignézte, nem talált semmit, "reset" után helyreállt mindkét alkalommal... Azóta is jó és ha legközelebb előjön, ez lesz az első dolgom, csak utána autóvillamossági.[ Szerkesztve ]
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
dovitt
csendes tag
Megane 2 -ben hidraulikus kinyomó van. Na azon aztán semmi állitás nincs. Jellemzően a kinyomo miatt, a pedál a felső részén fog.
rob : sok esetben az anyával csak pedál utján tudsz állitani, de a csúszás nem szünik meg.
Az is lehet, hogy a tiéd még nem automata, akkor viszont igaz. -
rob210
Topikgazda
Hát én szerintem ebben nem autómata.
Tegnap felbosszantott, hogy ekkora lúzer lennék?Még este lementem és elcsavargattam a csavart jelentem nem is kapcsolt össze a kuplung
Szóval kijelenthetem ebben a 97'-es megane 1-ben nem automata.
Bár szerintem azt sokszor elfelejtitek, hogy nekem a 8szelepes van, ebben még sok minden inkább renault 19 mint renault megane. A 98' ban kiadott 16szelepesek már sok mindenben mások mint az enyém.
Egy dolog biztos én nem bántam meg, hogy ezt vettem, csak értett hozzá az a szerelő ismerős aki kifejezetten ezt ajánlotta.Renault power
-
benvolio
őstag
Nekem 10-ből 9 ember nem ajánlotta, de akkor is megvettem. Sokakba él a "francia" negatív sztereotípia. Megláttuk, kipróbáltuk és döntöttünk, hogy ez kell. De eddig én nem bántam meg egyáltalán, még költeni csak a kötelező kopó alkatrészekre költöttem. Mi nagyon elégedettek vagyunk vele. A cimborám pár éves Vectráján már volt hűtő csere, meg tudomisén még mi, de nem kevésbe került. Másik cimbi meg szintén a pár éves Zafirájára költött nem keveset és szidta is rendesen. Egyébként nekem az a véleményem, hogy ki kell fogni, bármelyik autót is választja az ember, mert aztán a "jónak" mondottaknál is előjöhet bármi és a "sz@rnak" titulált modelleknél meg lehet semmi. Egyébként lutri az új autó is már. Ismerek új Swiftest aki teljesen elégedett vele, de olyat is aki váltóhibával hurcolászta állandóan a szervizbe. Azóta el is adta.
-
rob210
Topikgazda
válasz benvolio #5573 üzenetére
Hát mondjuk egy biztos Opelt sose vennék, rohadnak megállíthatatlanul, sokat fogyasztanak és nincs bennük normális fűtés.
Az összes Opelos ismerősöm panaszkodik meg szidja télvíz idején az opeljét.
Az egyik astrás srácot eldobtam egy darabon a múltkor, mert összefutottunk és nem autóval volt épp.
Közölte, nem hiszi el, hogy ilyen jó meleg van a kocsiban, az ővé meg 40-50 km-megtétele után kezd el langyos levegőt fújniSzóval az opelről jót még nem hallottam.
Renault power
-
Múlthéten, amikor is ilyen -10 és alatta lévő hőmérsékletek voltak reggelente, egy érdekes probléma jött elő....ezen külső hőmérséklet környékén nem működik a gyári fejegységem...(updatelist-es CD).
A jelenség: vagy semmit nem csinál, vagy világít a bekapcsoló gombja, de nem reagál semmire.....ezek után hiába lesz "jó idő" az autóba nem kapcsol be, viszont ha kiveszem és kihúzom belőle a csatlakozókat majd visszadugom, akkor már bekapcsol, kéri a kódot és a beírása után működik is.Már múlthéten vissza se nyomtam a helyére a cd-t, hogy indulás előtt eltudjam gyorsba végezni ezt a "küldetést".
Ezen a héten, hogy csak -5 -7 körüli hőfokok vannak, működik tökéletesen.
Elég érdekes egy probléma.Viszont ami ++++, hogy mennyire féltem ettől a diesel+hideg kombótol, hát hiába mert indul mindíg egyből
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
A mostani dízelekkel már nincs ilyen gond.
Beindítod be is indul, csak oda kell figyelni, mert könnyebben válnak hengerfejessé mint a benzines.
Amíg nem melegszik be nem szabad kövér gátfröccsöket nyomni nekiA cd-d valószínűleg a kicsapódó párát nem bírja a nyákon.
Érdemes lenne egyik este felvinned és hajszárítóval kicsit átfújkálni.
Nekem annó a blaupunktomat nagy hidegben 2-3 hetente fel kellett vinnem kiszárítgatni.
Igaz nekem a Golf nedvesedett az ajtókárpit felől és az autóban is mindig pára volt.
Lehet neked se ártana megnézni egy nedvességtartalmat a kocsiban.Renault power
-
Polllen
nagyúr
Az akkor 23 éves ex VW Jetta-m is pöcre indult -10 fokban... Egy két dolgot kell ehhez csak rendben tartani benne...
Egyetértek azokkal, akik azt vallják, hogy nem erény, ha ilyen időben indul az öreg/új autó, hanem elvárás.
[ Szerkesztve ]
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
-
AMD Power
titán
válasz AMD Power #5579 üzenetére
Ez még hagyján ,hogy gyárilag selejt a kuplung nem is lett volna baj vele! De!
A mostani szerelők szerint az új kuplungnak/pedálnak keménynek kellett volna lennie mikor kész lett. Mikor áprilisban kicserélték én kipróbáltam. Mondtam az akkori szerelőnek ,hogy olyan fura ,hogy könnyű benyomni a kuplungpedált... erre ő, azért van ez mert új! Pedig pont az ,hogy mivel diesel keménynek kellett volna lennie (mint most megtudtam!) és már akkor nem volt jó az új kuplungszett. De a szerelő azt mondta ,hogy ez így Jó mert új azért ilyen "könnyű" benyomni. De annak a faszna* tudnia/tudta kellett volna ,hogy ez így baromira Nem jó!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Jó-jó csak még sosem volt dolgom diesel autókkal, aztán mindenkitől ezt kellett hallgatnom: "majd télen beszopod amikor be sem indul bla-bla" (egyébként többségében olyan emberek mondták akiknek az életbe nem volt még diesel autójuk).
Ez a pára dolog lehetséges, bár az autóban nem észlelem, hogy durván nagy lenne a pára --> pl. ha nem valami nagy monszuni esőzés van akkor nem igazán párásodnak belülről az ablakok sem.
Hát amióta megjött a tél, nem nagyon lát 2000-nél magasabb fordulatot, úgyhogy a gyilkolás projekt kilőve (max. megmelegítve szaladok felé esetleg 1-1 előzés alkalmával)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #5586 üzenetére
Hát te tudod, én pont VW ről pártoltam át renaultra, mert olcsóbb fentartani maga az autó is olcsóbb tehát jobban felszerelt kényelmesebb autót kapsz ugyan azért a pénzért.
Amit most vettünk abban a kategóriában a Poló classic lett volna ami szóbajöhetett volna.
Csak, hogy 250.000.- drágább lett volna
Nem véletlen döntöttünk e mellett.
Ráadásul el ne kiabáljam de mi ki is fogtunk egy hálás darabot.
Nehezen indult a közös kapcsolatunk de amit az előző trehány gazdája ránk hagyott kijavítottam/javíttattam és azóta semmi bajunk egymással.Szóval én is szeretem a VW-t de nem éri meg azt a pénzt amivel drágább.
Meg az alkatrész sem olcsóbb hozzá hiába mondja bár ki.Ettől még mindenki döntése egyedi.
Jó keresgélést az új kocsihoz meg sok szerencsét, mert arra szükség van.
Mi 78 autót néztünk meg mire ezt megvettük, már attól tartottam nem is veszek autót.Renault power
-
AMD Power
titán
-
Polllen
nagyúr
válasz AMD Power #5588 üzenetére
A tényleg VW jelzéső autók általában túlárazottak...
De ugye a VW konszern se véletlen hagyta meg a Skoda márkát... Megkapod ugyanazt a minőséget olcsóbban... Abban mondjuk nem vagyok teljesen biztos, hogy a Seat alkatrész árak olcsóbbak, mint a renault-k (általánosságban)
Viszont a szerelőd tuti boldogabb lesz, hogy nem francia autót viszel oda...
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
Agyasima
senior tag
Kellene nekem egy bontott ablaktörlő motor. Hol érdemes keresnem? (Thalia-hoz, gondolom a Clio2-höz való is jó.) Tudtok jó bontót, amelyik esetleg postázik is, és emberi árakkal dolgozik?
toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
-
Polllen
nagyúr
Nekem twingo-m van és felhasználói oldalról nincs is gond vele... (de a szerelőt néha az őrületbe kergeti a renault jel az elején...)
Talán itt is írták már korábban azt az ismert urban legend-t, hogy kezdő szerelőnek sok francia autót kívánnak...
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
sNORh
addikt
mennyiért vesztegetnek egy hengerfej tömítést? az a baja mint kiderült a habosodásnak, és a hűtővíz is fogyik..
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
Új hozzászólás Aktív témák
- Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Stellar Blade
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ASUS routerek
- GTA V
- Házimozi haladó szinten
- eBay
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- PlayStation 5
- További aktív témák...