- Lopják az LG akkutitkait
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Crypto Trade
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux - haladóknak
- Videó stream letöltése
- Windows 11
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Josi
aktív tag
Grati a járgányhoz.
Viszont ha 2006-os a járgány időszerű lesz benne egy vezérlés és vizpumpacsere.
plusz olaj, olajszürő, egyéb szűrők, netán fékolaj csere is.
Nem tudom Cliónál mennyi az előirás, de Meganenál 4 év vagy 90e km a vezérléscsere periódusa.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
-
rob210
Topikgazda
Ha henger fejes is nem kell annyira megijedni.
Egyébként a nyarat legalábbis a melegebb időt várd meg mert hidegben nem lehet megállapítani hogy hengerfejes-e vagy sem. Ilyenkor ugyanis rengeteg víz csapódik le a hideg meleg hatására.Amíg a vízben nem látsz apró fekete barna pöttyöket, foltokat addig nincs baj.
Nekem is le kell 2-havonta habozni igaz ennyire durva hab nekem nincs rajta.
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
Ácsi!!!!!!
Olvass visszább!
Én is kereskedésből vettem a kocsit, beszámított autó volt.
Ha elmész egy független szervízbe állapotfelmérésre és azok adnak egy igazolást, akkor azzal a fogyasztó védelemnél fel lehet jelenteni a kereskedőt.
Ugyanis sokan nem tudják, hogy a használt autót ha kereskedőtől veszed jár rá a legrosszabb esetben is 6 hónap azaz fél év szavatossági idő van.Én ugyan így jártam nekem a termosztát hibát hallgatta el a kereskedő, meg a féltengely csuklókét.
Szépen felmérettem odamentem megmondtam neki mit tud felajánlani megcsinál(tat)ják ők vagy én csináltassam meg és kifizetik?A vége az lett, hogy felajánlottak egy szett téli gumit megvették nekem a termosztátot és a hátsó ajtó teleszkópokat is kicserélték.
Ezek voltak amiket tudtam, hogy cserélni kell.
Összegben még jobban is jártam mert 28.000.- megvolt a javítás, a téligumi szett meg jóval drágább.Szóval ha nem is ezt csinálják meg de ajánljanak fel valami kárpótlást.
Keményen kell cigánykodni te is pénzből élsz.
Ha nekiállnak keménykedni hagyd ott őket mond meg semmi gond majd a bíróságon találkozunk.
Azonnal hangnemet fognak váltani.
Ha látják, hogy biztos vagy a dolgodban, és jól felkészültél engedni fognak.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Például ez kimegy a világból.
Ne haragudj, hogy ezt mondom, de sajnos te nem nézted meg mit vettél.
Én 78 autót néztem meg jó sok veszekedés után a párommal, de amikor ebbe beültünk megállapítottuk na ez a mi autónk.
Sokat jártunk utána de megérte.A tieddel kapcsolatban meg én szerintem menj vissza a kereskedőhöz ne legyél szívbajos, ne hagyd, hogy lehúzzon a szemét kufár.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Szerelő nem tudja megállapítani ne már
Egy szerelő 3 perc alatt megmondja, hogy hengerfejes-e a kocsi vagy sem.
Már indításkor látszik fehér füst, hengerfej.
Kicsi barnás feketés cseppecskék a hűtővízben, hengerfej.
Kompresszió mérés, ezt mindig elmondja mindenki diesel autót csak kompresszió mérés után szabad megvenni.Szóval ezt a hibát ki lehetett volna küszöbölni.
De valóban neked ehhez nem kell érteni, nem kötelességed ezeket tudni.Viszont ha veszel egy tv-t az auchanban amin nem megy mondjuk az USB foglalat.
Visszaviszed?
Mert ha igen akkor ezt miért nem?Ha azt se viszed viszed vissza akkor megértem, de akkor még sok bajod lesz ebben a cigány lehúzós rabló világban
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Egyértelmű hengerfej hogy csak tömítés-e vagy sem az szétszedés és vonalzózás, vagy pad után derül ki.
A jó hírem az, hogy ha legalább a szerelőnél nem hagyod magad lehúzni akkor 30.000. patent módon megcsinálják.A tünetek egyenként is a hengerfejre utalnak, nem kell mind a 3 tünet ahhoz, hogy én ne vegyem már azt az autót meg.
Amikor nézegettem a ford escortok voltak még amik szóba jöhettek volna.
Következő kimentem Szigetszentmiklósra nézem a kocsit hát nem volt patyolat, de mondom nézzük mit tud.
Motroház tető fel rögtön éreztem süt a motor olyan meleg.
Mondtam is neki, hogy direkt kértem, hogy hideg legyen a motor, tipikus kufár szöveg csak a boltba kellet elszaladni nem tudta megoldani.
Oké kivettem a nivópálcát aztán visszatettem és megköszöntem neki a lehetőséget.
Konkrétan a minimum alatt volt valami fekete lötty a kocsiban.
Magyarán egy nemtörődöm köcsög árulta.
Autóvásárlásnál sok hiba léphet fel, ha nem vagy rutinos magaddal kell vinni valakit!Renault power
-
Fireman67
tag
Én mióta csak Renault - m van ( 9 év: az első R 9 a második R 19 D a harmadik Megane Classic 1.6 ) mindig FINA - t használok.
Dízelbe, és benzinesbe is azt tettem, természetesen a belevalót.
10 - 12 ezer Km után még olyan, mint amikor beletettem.
Ja és 1 deci sem hiányzik!Fórum- Fáradt gőz - "A tűzoltók és szimpatizánsaik topikja"
-
rob210
Topikgazda
Hátsó ülés kivesz.(elég az ülőlapot)
Kupak kipattint vagy leteker verziótól függ.
Utána kitekered az egész ac-pumpát jeladóstul mindenestül.
Az úszó sínjét pálcáját rúdját nevezzük aminek akarjuk oxid mentessé teszed megjáratod rajta az úszót majd visszateszed és hibátlanul fogja mutatni a szintet.Segédanyagok szóba jöhet a féktisztító, vagy az orvosi alkohol.
De a benzin ami a kocsi tankjában van is elég lehet jó erősen dörgölöd valami durva erősebb anyagú ronggyal. (farmer)Egy dologra vigyázz semmit ne hajlíts el és ne szakít le vezetéket.
Ha pedig ez a rendszerű van
Akkor a forgó pontokat kell letakarítani, megjáratni kicsit.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
HÁÁÁ na pont eztért kérdeztem.
Ugyan ezt csinálta nekem is az ELF olajjal.
Mondom én, hogy egyre szarabb minőségű az ELF mégis mindenki lehurrog.
NEkem 3500km után már azt is olajnyomásvillogással honorálta ha alapjáraton elkezdtem tekergetni a kormányt és a szervó elkezdett dolgozni.Kicseréltem az olajat a szűrők azóta is mann filterek
De ezzel az olajjal már 9000Kmert mentem azaz most érett a csere de még mindig semmi baja.
Az ELF mondjuk ki egyre szarabb minőséget csinál.
Már legalább látszik nem én vagyok az egyetlen aki így jár vele.Szóval ne aggódj, jó olajszűrővel és olajjal meg fog szűnni a gondod.
(én a xadot használom azóta ez nagyon szuper.)Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
-
g.gergo
senior tag
Ethanol is van az üzemanyagtartályban? Ha kinn állt az autó, akkor ha tudsz állj be egy fűtött garázsba, az se baj, ha nem fűtött és reggelre be fog indulni a kocsi. Ilyen kurva hidegben egy 10W40-es olaj úgy beáll mint a pi..a. Ha teheted mindképpen cseréld le. Mondták, hogy nem jó az ELF. Érzésre nálam sem volt a toppon, bár gondom se volt vele, de a mostani Castrol + 3 tubus xado rev.-val ég és föld a hidegindítás meg úgy általánosságban a motorjárás.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Hát a biztonsági kódot rövid idő után is kéri, ahogy megszakítod a tápellátást rögtön könyörög a kód után.
Fel szokták írni egy kártyára ami a dokumentációban van.
Nekem a gépkönyvben van egy rádió kezelési útmutató abba van beragasztva egy bankkártya méretű műanyag lap.Ha nem találnád meg felírva akkor azt hiszem alvázszám alapján egy márka szerviz tudja megadni a kódot. Némi fizetőeszköz felmutatása után.
Renault power
-
-
-
Josi
aktív tag
Nem kell fizetni, ha az előző tulaj odaad minden papirt.
Nekem is be van irva a füzetbe a rádió kódja.
Össze lehet hangolni a kormányvezérlőt, de oda van külön illesztő egység kb 20e ft környékén.
És nem minden rádióhoz jó.
Nem kapcsolgatok olyan sürün, hogy hiányozzon.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
salieri.
őstag
Nekem 96 os cliom van De megbízhatóbb mint bármelyik másik mai renault!Töltök bele 10 ezer kilométerenként Gyári Renault olajat ,meg kopó alkatrészt cserélek.
Attól ,hogy 2003 as a classic még lehet jobb állapotban mint egy fiatalabb autó!
2005-ös twingo ,1,2 16V 75le
40 ezer kilométert ment :
Légzsák indítója K.O
Motorra néha rájön a zavar: Nem indul be, piros lámpánál felmegy az alapjárat majd visszaesik, lefullad .
Futómű : esik szét
Sajnos egyre inkább igaz újrahasznosított autókat árulnak amiből a gyárak jönnek ki jól !
-
just
aktív tag
Faternak van 1.4-es benzinese, forgatni kell, de cserébe "megy" városban és országúton vegyesen használja, 7-8 literrel elmegy, hozzátenném h nem könnyű a lába 0km-esen vette, egyedül talán 1x cserélt trafót mert nem ment egy henger, első fényszóróban elég sokszor kimennek az izzók, tompított, távolsági is. Most jár kb 90ezer km-nél. Csomagtartó hatalmas, jól pakolható. Kopó alkatrészeken kívül más baja talán nem is volt. Fék iszonyatosan nyikorog ha lassan fékezel, - gondolom ez kijátszható más betéttel - de ennek ellenére iszonyatosan fog és észre se venni felhúzott ablaknál a hangját.
szerk: autópályán hangos
[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Lopják az LG akkutitkait
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- 3D nyomtatott versenypályák