- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wiz Khalifa
addikt
No.
Beugrottam a Gold Cars Kft.-hez ami itt Miskolcon a Renault márkaszerviz és szalon is.
Pont az utolsó pillanatba mentem be, mert a gépet már kilőtte a csávókám de azt mondta meglesi nekem gyorsan a rendszerbe.
Alvázszám alapján a gyári váltóm típusa JB1926 (gyári száma: R056873) és mivel J-s kezdetű így nekem az NFJ a gyári ELF-es olaj.
Viszont mondta hogy ez nem biztos hogy még a gyár által belerakott váltó van benne. Mivel egy valtót nem szoktak sűrűn cserélni mert nem megy tönkre így gondolom a gyári van benne.
Így ebből az olajból kell nekem 4lityit rendelni mivel 3.4 liter kell gyárilag bele.
Annyiból örülök hogy olcsóbban megúszom az olaj vételt így mert ez nem 2.290Ft literje.
Olajszűrő milyen kell bele? Mert logikusnak tartom azt is cserélni, el bírom képzelni milyen állapotú az is ~340k kilométer után. Feltéve ha ennek a váltójában van külön szűrő. De elvileg majdnem minden váltóba van.
Smoke some weed nigga!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest