-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
speedydb23
senior tag
válasz Wiz Khalifa #45291 üzenetére
Ez amit írtál akár lehet kezdeti csapágy kopás is, mivel a csapágynál elengedei a nyomást, ezt jelzi ilyenkor az olajvisszajelző... De ne legyen igazam.
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
Ez mióta dívik, hogy a negyedéves biztosítás drágább, mint az éves?
-
speedydb23
senior tag
Hol drágább a negyedéves mint az éves?
Én most kötöttem új szerződést, mert megemelte a KÖBE az éves díjamat.
Konkrétan eddig fizettem 42+adót, a mostani ajánlatomban meg 71+adó az új díjtétel.
K&H-hoz megyek át ott most 36+adót fogok fizetni, éves átutalással.
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
válasz speedydb23 #45303 üzenetére
Clb szerint mindenhol..
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz speedydb23 #45301 üzenetére
Remélem én is hogy nem ez lesz... Mert nem tudom akkor mit fogok kezdeni.
Smoke some weed nigga!
-
Skizz
addikt
Már úgyértem, hogy a kalkuláció végén az éves meg a negyedéves is ugyanannyira jött ki.... de a kalkulátorral volt baj, az unionnál közvetlen már kb. negyedannyi, reális.
Na meglett az új Clio. Nagyon szép, patika. Sajnos a vadiúj első tárcsák ütnek, amit a próbaúton a zúgó klíma meg egyebek miatt nem hallottam... mitől lehet? Lehet valamit kezdeni vele? Egyébként nagyon baba, majd holnap lövök valami normális képet aztán lehet kiállítani a klubtagságit.
-
Wiz Khalifa
addikt
Én is ha úgy alakul a héten lövök egy faja képet a kocsimról hogy mehessek én is az összefoglalóba. Főleg hogy nekem nem is szokvány kinézetű.
Amúgy kérdés még. Tegnap még tapasztaltam hogy eléggé gyenge a fényszóró. Gondolom a búra mattulása is rátesz erre, de ez annál jóval fakóbb. Gyárilag a Rendaultok fényszórója gyengébb mint pl a német kocsiknak? Mert haver Clio-ja is jóval gyengébb fényerejű mint bátyám Octavia-ja mondjuk.
Hella izzó van benne, szóval nem valami márkátlan cucc van benne.
Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
válasz bandi94 #45300 üzenetére
Nem kell feszegetni az a trükk.
Egy 13-as kulcsal rányitsz a feszítőgörgő tengelyére.
Azaz arra a csavarra fogsz rá ami a görgö közepén van és az automata feszítő mechanizmussal ellenkezően azaz a villáskulcsot magadfelé húzva folyamatosan tartva a feszítést tudsz szíjat cserélni.
Ha feszíteni akarsz az nem fog menni, mert mint írtam az automatán feszít.Mi a gond vele?
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #45289 üzenetére
El foglak keseríteni.
Ez nem kontakt hiba.
Próbáld ki a pirosnál, ha adsz pici gázt elmúlik azonnal a visszajelző vibrálása.
Ez azért van, mert az olajnyomás nem épül fel rendesen.
(minimum szint alatt nem járunk a kocsival akár mennyivel is van minimum alatt !!! )
Egy szó mint száz kevés az olaj, vagy szar az olajpumpád.
Ami a teknőben van aminek a leszerelése cumi mert ki kell venni a féltengelyt is, de legalább elég a száraz oldalt.Minden képpen tölts rá, ha elmúlik akkor olajcsere és szintre tölteni.
Már ha nem csak pár hétig akarsz a kocsival járni.
A renault benzin motorok elpusztíthatatlanok, ha a megfelelő olaj és olajmennyiség van bennük.Renault power
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz rob210 #45314 üzenetére
Holnap felhívom a szervizes ismim, hogy mikor érne rá tüzetesebben átnézni. Nem Renault specialista hanem mindenes de korrekt, és jó munkát ad ki a kezeiből nem drágán. Szóval megbízhatok benne, 4 évig láttam hogy szerel, és azt lehet mondani hogy a kocsikra úgy tekint mint ha egy élettárs lenne.
Szóval a hibámat mondom neki meg hogy mit ajánlotok.
Ha az alapjárat jó (ami nekem úgy tűnik hogy az) akkor pumpa lesz a ludas nagy bizonnyal?
Amúgy ez az 1.4 75 lovas 8 szelepes motor. Akkor ezek ha megfelelő időben vannak karbantartva akkor jól szolgálnak?
Smoke some weed nigga!
-
Predator2
addikt
Helló
Az óracsoportnál ilyen kijelzőm van, az volna a kérdésem, hogy drága dolog lenne átszerelni a kocsit, úgy, hogy fedcomp legyen benne? Nagyon meg kell bontani hozzá a kocsit?
Vagy csak elég a olyan bajuszkapcsolót szereznem aminek a végén ott a vezérlő gomb?2004-es Mk2 1.5dci Clio
THX
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #45315 üzenetére
Nekem az előző meganeom ilyen volt 398.000. kilométerrel adtam el, bontatlan motorral és még a múlt héten pont találkoztam vele, a mai napig teszi a dolgát, bár már nem tudom az életét a 2 .- ik vizsgára készülök azóta már a mostani meganeommal
Egyszóval örök élet meg egy kicsit az a motor, ha megfelelő a kenése.
Nekem is ezt csinálta csak azért mondom, de nekem egy motormosás és xados kezelés megoldotta a problémát, csak ezt előtte meg kell nézni, hogy szar-e a pumpa vagy csak le van koszolódva.Én levettem az olajteknőt láttam mi van benne, na mondom ez nem pumpa lesz csak nem tudja átnyomni az olajat.
Igazam lett, de van itt fórumtárs akinek pl. a pumpát kellett cserélni.Renault power
-
tresh
addikt
válasz rob210 #45318 üzenetére
Nincs benne és azt akar bele tenni. Megoldható de új óracsoport+immo tanítás. Annyit nem ér szerintem mert semmi lényeges adatot nem mutat. Tudom beteg vagyok de pl én hasznosabbnak találnám ha nem a placebo fogyikat írogatná hanem pl olaj hőmérséklet,olaj nyomást, turbónyomás(már ha turbós), víz hőmérsékletet stb.. ezeknek van értelme a többi lényegtelen..
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #45318 üzenetére
Nincs benne csak, az óracsoportnál már adott a kijelző hozzá, kíváncsi voltam mekkora munka a fedcomp utólagos beépítése, meg, hogy egyáltalán lehet e.
Ha csak bajuszkapcsolót kellett volna cserélni hozzá az még nem vészes, de más már nem piszkálnék miatta, annyira nem fontos (sőt). Csak a kíváncsiság hajtott.(#45319) tresh
Miért kellene hozzá új óracsoport?
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
ninjago
tag
Sziasztok!
2008-as 1.5 dci váltáskor random, amikor kedve van hidegen is, vagy épp. melegen nem ejti a fordulatot. Jó két hónapja láttam levegős az üzemanyagrendszer, megoldottam, légszűrőt is kicseréltem egyúttal, egy darabig jó is volt. Van ötletek? -
Wiz Khalifa
addikt
válasz rob210 #45317 üzenetére
Én 336.830 km-el vettem. Most olyan 860 van benne (nem sokat ment még azóta. ) de úgy jön-megy teszi a dolgát de ilyen apróságokat tapasztaltam csak. Mindenképp egy tüzetes átvizsgálás lesz mert kicsit olcsó volt.
320k-ért akarták eladni (akkor még csak a szélvédőn volt az eladó cucc) aztán lenyomták 6 hó közepe fele 290k-ra. Én meg megnéztem (itt volt 15km-re, és mivel nagyon kedves, barátságos volt az eladó, mondta hogy már volt egyszer egy nagyobb baj vele amit javítottak (látni) stb... így bepróbálkoztam 260k-val, mondtam ennyim van max kocsira sajna. Azt mondta jól van vihetem, jobb mint ha csak itt áll (volt még mellette egy bálna Merci meg egy SUV) így hihető hogy felesleges lett.
Ennyi a történetem.
Smoke some weed nigga!
-
Pecc
őstag
válasz Wiz Khalifa #45289 üzenetére
Olajcsere szvsz, egy rossz olajszűrő is okozhat ilyet.
-
Tom5
addikt
Jövő hétre vállalták be, állítólag le kell kapni a műszerfalat a cseréhez...szerintem nálam nagyon ganyés lehet ott a helyzet. Mikor pollenszűrőt cseréltem is tele volt dzsuvával. Már csak ezért is meg akarom csináltatni. Legyen rendben ott minden.
Más: pár napja indításkor hosszabban indítózik. mondjuk úgy 1mp-el. Ami lehet nem tűnik soknak de nekem feltűnt és fura így a pöcc röff után. Lehet akksi döglődik?
-
ninjago
tag
Üzemanyag csövön levő műanyag csövet cseréltem le, mert ott szivott levegőt. gázolaj szűrőt nem cseréltem. A légszűrőt nem egyidőben cseréltem, csak alapjárat szarakodott. A légszőrő után az a kis elektromos kütyü az micsoda? Néha hallom kattog. Kellett volna? 82 LE-s változat. Drága mulatság az ECU?
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz ninjago #45328 üzenetére
Nem vészes 30-40k max programozással egy bontott ECU ha az a baja. De a légtömegmérő is tud ilyen alapjárati ingadozást produkálni én azzal kezdenék. Jól ki kell pucolni van hozzá tisztítóspray. Aztán ha javul akkor valószínű az kezd elfáradni. Gázolajszűrőt meg nem árt 2-3 olaj csere után ledobni vagy évente. Amúgy ha nagyon nem hoz javulást semmilyen irányba a dolog akkor diag és élőadatokat kell nézni amikor ezt az alapjárat beejtést produkálja.
(#45320) Predator2: mert más a vezérlő procija, de ki kel szedni az óracsoportot és meg kell nézni Renaultnál sok csodát láttam már.
-
-=Tiger=-
tag
válasz rob210 #45265 üzenetére
Mért lenne drága a navija? Mondjuk egy Full EU 20E-ért/év és mindig friss? Más gyártók ettől lényegesebben drágábbak sztem.
Egy haveromnak segítek be navi frissítésben (legális térkép) de még probléma egyikkel sem volt. Mért ne lenne pontos? Én a sajátunkon sem vettem észre pontatlanságot. Szépen teszi a dolgát.
-
ninjago
tag
válasz diablo1984 #45329 üzenetére
Szerintem nem az a kütyü az. Délután lefotózom majd
-
Skizz
addikt
Na, 1.4 16v Cliomba 4,8 lityi olaj kell. B vectra 1.6 16v 3,5 litere után meglepő.
-
ninjago
tag
válasz diablo1984 #45338 üzenetére
Ez úgy szokott kattogni, miint egy mágnes szelep vagy mi. De nem folyamatosan.
-
Skizz
addikt
válasz rob210 #45341 üzenetére
Azt most meg nem mondom, majd este. Talán végre lövök egy képet is.
4 liter 5w30-ast rendeltem hozzá, aztán volt még fél liter 5w30-as a szerelőnél, de még így is háromnegyedig van a nívó, úgyhogy holnapra jön még egy flakon... Eltérő márkájú 5w30-asok elkeverődnek vajon rendesen? Annyira nem örülök neki.
Ja, a villanynívó meg közben fullra mutatja, miközben a pálca elég őszintén hiányol pár decit.
-
ninjago
tag
válasz mohabá 007 #45345 üzenetére
Dehogy vau Mindenféle válasznak örülök. Attól, hogy kattog az még nem okozza a váltáskor vissza nem eső fordulatot, ha jól gondolom. tresh fórumtárs ötletét megpróbálom majd, ha lesz egy kis időm
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz ninjago #45346 üzenetére
Az a normalis ha kattog. Nalam is folyamatosan nyomja miutan leallitom a kocsit. Mondjuk nekem a maglodi Zoli azt mondta, hogy az EGR szelephez tartozik a cucc es annak a kattogasat lehet hallani amikor tisztogatja.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
_NCT
őstag
Ha Maglódra nem akarod vinni akkor én XVII-ben tudom ajánlani Stefka Lászlót, alias Stefimestert. Én voltam mindkettőnél, utóbbi normálisabban állt hozzám. Zoltánnal nem egyszer volt az hogy megbeszéltünk időpontot és nem nyitottak ajtót, a felesége tapló stílusa meg bicskanyitogató. Nagyon retro kis garázs szerviz, ettől függetlenül jó szakember, csak a hozzáállás nem volt szimpatikus....
Stefi jól dolgozik, mindent elmagyaráz mit miért csinál, csak kicsit kintebb van a városból, de nem elérhetetlen. Amit eddig megbeszéltünk az úgy volt.