-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Majd lefotózom, de egyébként a felső csavar ami a motortérhez legközelebb van.
Az alatt ovális a luk és oda kell, hogy legyen Írva is, hogy 1.2 % azt hiszem a thaliáé.
Azt a csavart fellazÍtod beljebb nyomod a lámpatestet és meghúzod a csavart.
Recés a fül tehát azzal lehet fokozatosan állÍtani, hogy mennyire tolod be a lámpatestet.Renault power
-
Skizz
addikt
válasz rob210 #45652 üzenetére
Ja, megvan! Nálam 1% kereken. Asszem majd adok vele a szarnak egy pofont, de egy próbát megér. A foncsor nem mehetett tönkre, alig futott az autó. Egyszerűen csak nagyon le van csapva a kép, legmagasabb fokozatban van ott, ahol kb. legalacsonyabban kéne lennie. Az állító működik egyébként, csak hiába. Gagyi izzó okozhat ilyet, hogy jó néhány méterrel kevesebbet világít be?
mohabá: Na erre gondoltam, kössz!
-
#32577792
törölt tag
hát szívócsőre nem gondoltam, eléggé lent ahhoz, hogy fecskendővel elérd
viszont felveti a másik dolgot, ha meleg az olaj, mi van ha kicsit leold a műanyag csőből, bele az olajba?
valamilyen módon egy benya kúton is kiszedik a lecserélendő olajat, de lehet az kicsit másabb anyagból van -
Wiz Khalifa
addikt
Amúgy ha én 0-ról 4-re állítom a fényszóró állást hallom a motorokat hogy mennek de a fényszórók állása semmit sem változnak.
Lehet hogy maga a motor és a fényszóró között van valami gebasz?
Smoke some weed nigga!
-
mohabá 007
aktív tag
Az embernek legyen annyi esze,hogy ha nem biztos a dolgába,felforral fél lit vizet,és belenyomja a csövet,oszt majd megtudja. Amúgy meg minek kéne a forró motornál molyolni a melegben?Leállás után kb:10 perccel megnézem az olajszintet.Látom,mennyivel van max felett.Később,amikor már lehült a motor,tudom,kb mennyit kell kiszedni.A hideg olajnak meg mindegy,mit tud a cső melegen.A min-max között félúton az arany középút,mivel melegen nagyobb a térfogata,többet mutat.(közelebb lesz a max-hoz) (Ez csak hosszabb táv megtétele után valós szint,amikor az olajban nincs kartergáz,/kondenzvíz)
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
tresh
addikt
válasz Lokids #45625 üzenetére
Tegyük tisztába a dolgokat.
12-14 ezer euros autónál 100-eurot alkudni vicc kategória szerintem. Másik egy olyan típust keresel ami nem igen sűrű darab így ezt az ára is tükrözni fogja. Németeknél is tudnak gányolni. Természetesen mindent meg fog adni az eladó ha kéred tőle és el szeretné adni a vasat.Bárhol lekérdezhető az autó szerviz története ha márka szervizbe hordták. Ha kintről szeretnél autót akkor ne csak egy kettő gép legyen hanem legalább 10 akkor közelebb leszel ahhoz hogy autóval gyere haza. Amikor pl az enyémet hoztam én 15 db-ot néztem meg
-
eTrade
tag
Sziasztok!
Cserélt már itt valaki motortartó bakot?
Milyen szerszámok kellenek hozzá? (Renault Megane I PH2, 1.4 16v)
Az alsó váltótartóbak (kutyacsont) cseréje állítólag egyszerű, de a többi kettő cseréje mennyi időt vesz igénybe?Most nemrég felhívtam az 1ik hozzám közeli szervizt, ott a srác a telefonba 3 órát mondott... nekem az kicsit soknak tűnik.
Előre is köszönöm a segítséget!
-
válasz Wiz Khalifa #45661 üzenetére
Az állító motor egy műanyag gömbfejjel csatlakozik a lámpához, az széz tud ugrani és akkor nem állít.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
LamerGyuri
senior tag
2003-as Thalia első (hátsó) ajtóban van olyan csatlakozás, ami csak akkor kerül áram alá, amikor kinyitom az ajtót? Értelemszerűen a belső világítással együtt gondoltam.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Wiz Khalifa
addikt
Na azt a torx műanyag csavart elkezdtem kicsavarni hogy az izzót előrébb tudjam tolni (jobb oldalról van szó) és nem változott a csavar állása (szóval nem csavaródott kintebb) erre mondom kicsit megtolom a foglalatot hátha elég és beljebb csúszik ahogy írtátok. Na meg se moccant. Mondom oké vissza becsavarozom és hagyom inkább így. Na becsavarást is akár jövőévig is csinálhatnám mert csak forog, de semmi más hogy mondjuk megszorulna. Ezután a művelet után ha rátolom a gyújtást a kocsira akkor kattogó hangot ad a jobb oldali lámpa amit piszkáltam.
Tipp? Vagy jöhet a következő lámpatest?
Smoke some weed nigga!
-
rwin5
őstag
Skacok kis off, de van itt elég sok autószerelő, vagy simán hozzáértő. Indul éjszakai képzésben egy autószerelői tanfolyam, ami nagyrészt gyakorlatból áll, ami mindig is érdekelt engem, csak nem sikerült olyan műhelyt találni aki foglalkozna velem úgy, hogynagyrészt csak robogót szereltem összesen. Szerintetek érdemes egy ilyenre menni (költségmentes, inkább csak kötött idejű) vagy meglehetne ezt tanulni homework szinten is valahogy?
-
Helló urak, kérdésem lenne illetve a véleményeteket kérném, hogy EZ, így ebben a formában megéri-e ezt a pénzt?
A garinak még utána kérdezek, hogy eu tagállamos autóra is érvényesíthető-e itthon.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
motoflug
őstag
Sziasztok!
A Scenic szerelőnél, átnézik, sajna kis olajfolyást tapasztaltunk, remélem nem nagy gáz. De addig is lenne egy általános autóápolási kérdésem.
Szeretném rendesen kipucolni az autót, a szöveteket + a műanyagokat is alaposan. Azonban olyan árakon van egy-két ápolószer, amit kissé indokolatlannak tartok. A kérdésem az lenne, hogy ki mire esküszik? Mit szoktatok használni a műanyag és a szövet pucolására?
Köszönöm előre is!
-
válasz Wiz Khalifa #45683 üzenetére
Edzett jó vastag üveg, bírja az. 1.6dci jöhet, 1.5dci nem kell. Illetve lagunából csak 2.0dci.
Megane-ba elég lenne ez a motor (próbáltam, egész tűrhetően megy)R5TL: a leírásokba gyakran írnak minden f@szságot, de lehet a faceliftre gondolt. A 4-es megane finomabb lenne, de ezzel a motorral, felszereltséggel bőven 6M felett van az ára, ha nem 7M.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Predator2
addikt
válasz Wiz Khalifa #45679 üzenetére
+1
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Wiz Khalifa
addikt
Ez a fajta lámpa belemegy gond nélkül a kocsimba?
Mert a mostani ugye ahogy mondtam bemattult, stb... meg ennek az elődje (ami nem néz ki olyan jól )
És nem drága a pár fényszóró. Amúgy mivel a kialakítása ugyan az szerintem gond nélkül belemegy.
Szerk.: Bocsi a nagy képért.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
Telda
addikt
Hali!
Ez a hidrotőke hangja lehet?
Csak meleg motornál jön elő ez a hang, hidegen csendes.
40 másodperc környékén hallatszik igazán, mikor visszaáll alapjáratra.
10w40 olaj van benne, tavaly októberben lett cserélve, azóta kb. 1000km sem mentünk vele. -
SG3rg0
őstag
Sziasztok!
Renault Thalia 1.4 75LE 2002-es 120.000km
Kipufogó cserét kellene eszközölnöm! A hátsó dob van elrozsdálva tehát hátsó dobból milyet vegyek?
Ugyan ez a kérdés a gyújtógyertyával kapcsolatban?
Ugyan ez a kérdés akkumulátorral kapcsolatban!
Unix és Bardi jöhet szóba!
Köszönöm a válaszokat! -
Milo629
aktív tag
Üdv. május elején sikerült szert tenni egy Clio 2 Ph1-re, amit júliusban össze is törtek, összességében a ~2 hónap és 4000 km alatt semmi komoly bajom nem volt vele, csak a fura üléspozíció akárhogy állítgattam pedig csak 180 centi magas vagyok, meg a kevés tárolórekesz (légzsákos volt, plusz középen kijelzős is), így hát házon belül a Mégane 1 Ph2 jött szóba, abból is inkább a Classic, a kérdés, hogy ennél a típusnál mire kell odafigyelni vásárlásnál? Google annyira volt a barátom, hogy az 1.6-os (K7M) motoroknál szar a hengerfejtömítés és túlmelegszenek(?).
"K7M engines tend to suffer quite badly from head gasket failure due to coolant pumps and overheating"
Pedig szívem szerint 1.6-ossal venném, ez mennyire jellemző hiba? -
-=Tiger=-
tag
Sziasztok!
Legyen kedves valaki formáljon nekem véleményt az alábbi lengéscsillapítóról.
Köszönöm
-
Josi
aktív tag
válasz -=Tiger=- #45696 üzenetére
Az ára jó.
Ha el akarod adni az utót, akkor megfelelhet.
De ha hosszabb időre akarod megtartani, akkor inkább Monroe, Kyb, Sachs amiből választanék.
Viszont 2x 3x drágábbak mint amit linkeltél.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
rob210
Topikgazda
válasz Milo629 #45695 üzenetére
Én még soha nem hallottam ezt a hibát.
Ráadásul boldog tulajdonosa vagyok egy 2000-es 1.6 16V K7M400 as megane classicnak.
Sok autó fordult meg a kezeim között, de hengerfej probléma még egyiknél sem volt.
Az enyémben jelenleg 180.000km van.Amire sokkal inkább figyelj oda, hogy a hátsó hÍd ne legen kilágyulva szépen keményen tartasa a fenekét rugózáskor. Illetve a gyujtótrafók, amik valóban hibásak, ha nem denso, vagy beru van benne.
Jah most néztem, hogy ez wiki amit linkeltél.
Csodálatos már annak a táblázatnak se igaz a fele seAzt hittem valami szakmaisággal rendelkező oldalról van ez, az infó.
[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Melyik tápegységet vegyem?
- Toyota topik
- LG LCD és LED TV-k
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Gran Turismo
- Politika
- További aktív témák...