- Már nem az Apple a kínai mobilpiac kedvence
- Crypto Trade
- Mikrotik routerek
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- DIGI internet
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Gmail
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 10
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
_NCT
őstag
Na gyerekek a kis kurvám nem kímél lengéscsillapító mellé még jön komplett féktárcsa + fékbetét felújítás az elején is... szerelő azt mondta ezzel nem engedne el hosszú távra. ..Mondjuk régóta tudom h cseres lesz márműszaki után is mondták. ..
Így most komplett a fekrendszer ki lett cserélve + elején lengéscsillapító,kormányoszzekoto (belso).
3 hónap alatt ráment 260... Most a komplett féktárcsa + betet csere meglesz 43-bol, ugyanez vidéken 90 volt...
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #46248 üzenetére
Speedy megÍrta a választ
És igen ezek a külső kerék oldali gumiharangok.
SÍnen vagyunk végreAzért borsos az ára, mert benne van a csapágy is ami a lelke az egésznek nem véletlen mondtam, hogy cseréld ki ha már kijött a tengely.
Gondolom nem szeretnéd emiatt még egyszer szétszedni és leengedni a friss váltóolajat amikor kiderül, hogy ereszt a deformitás miatt.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
motoflug
őstag
Sziasztok!
Ez ugye jó Scenichez is (ugyanezen évjárat)? Illetve, előre és hátulra ugyanolyan kell?
[ Szerkesztve ]
-
-=Tiger=-
tag
Urak!
Leadtam a járgányt a szerelőmhöz
Amik cserélve lesznek:
Lengőkarok, kormányösszekötők + gumiharangok, első rugók, stabilizátorok, 2db motortartó bak (nem a fenti) ami most így hirtelen eszembejut, de a futómű már nagyon lóg.
Már hosszú ideje tervezem ezt a hajtókarcsapágy mizéria cserét is, most ezen is átesik a szekér, remélem több sikerrel mint a fenti kollégának.
Kuplungot is cserél benne, az már magasan fog nagyon. Savanya kolléga is pár hete cseréltette, Őt meggyőzte a csere és mivel már egy ideje én is tervezem, most átesünk ezen is. Eladni még nem szeretném, így nem tekintem kidobott pénznek.
+vizsga
Hát meglátjuk...
-
Wiz Khalifa
addikt
Vagy balfasz vagyok vagy nem tudom de hol is kéne keresni a váltóm típusát? Mondtátok hogy a váltó és a motor találkozásánál van feltüntetve. De én nem találom. Így még mindig nem tudom melyik váltó olaj kell.
Viszont leltem egy ilyet:
A pirossal bekarikázott az a motortérben:
Leszedve ez a kupak két lyukat takar, az egyik magasabban van mint a másik. A kupak tetején meg valami lötyi van felcsapódva és váltóolaj szaga van. Ez mi lehet vajon?
Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #46261 üzenetére
A váltóolaj "gőzt" hivatott lecsapatni.
A váltó tÍpusát akkor keresd ki a márkaszervÍz segÍtségével, vagy kérdezz meg hasonló thalia tulajokat akiknek megvan a tÍpusa.
Sajna ebben nem tudok segÍteni nekem JB3-as és ott van a táblácska, de ezzel már többen is átestetek, hogy gondolom kuplungcserénél nem tették vissza a táblát.Renault power
-
-
-
Neked tudnod kell, hogy minek van ilyen kártyája.
(#46267) aero.: azt az autót becoptam. Tegnap délután lebeszéltem a sráccal, haverommal, aki ért a gépjárművekhez, meló helyen a szabit, kölcsön autót stb. ....erre este 9-kor hív a tulaja, hogy este mentek érte, és viszik
Így kedvem sem volt ma felmenni pestre, de ha már ennyire rászerveztem, mondom felgurulok, kirándulok egyet, aztán ez lett a vége.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
just
aktív tag
ahw, váó, gyönyörű autó! Gratulálok, nem fogod megbánni! Milyen évjárat? Egy kis kedvcsináló!
[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
-
Wiz Khalifa
addikt
No.
Beugrottam a Gold Cars Kft.-hez ami itt Miskolcon a Renault márkaszerviz és szalon is.
Pont az utolsó pillanatba mentem be, mert a gépet már kilőtte a csávókám de azt mondta meglesi nekem gyorsan a rendszerbe.
Alvázszám alapján a gyári váltóm típusa JB1926 (gyári száma: R056873) és mivel J-s kezdetű így nekem az NFJ a gyári ELF-es olaj.
Viszont mondta hogy ez nem biztos hogy még a gyár által belerakott váltó van benne. Mivel egy valtót nem szoktak sűrűn cserélni mert nem megy tönkre így gondolom a gyári van benne.
Így ebből az olajból kell nekem 4lityit rendelni mivel 3.4 liter kell gyárilag bele.
Annyiból örülök hogy olcsóbban megúszom az olaj vételt így mert ez nem 2.290Ft literje.
Olajszűrő milyen kell bele? Mert logikusnak tartom azt is cserélni, el bírom képzelni milyen állapotú az is ~340k kilométer után. Feltéve ha ennek a váltójában van külön szűrő. De elvileg majdnem minden váltóba van.
Smoke some weed nigga!
-
-
-
Skizz
addikt
Lumenetnél nagyon le vannak akciózva az Osram menetfények, ha esetleg valaki vásárláson törte a fejét, sztem ne várjon tovább.
-
Skizz
addikt
válasz gabx76 #46279 üzenetére
Én is most rendeltem meg egy ilyet a Cliora. Ez a teliledes néz ki a legjobban szerintem. Sokat kerülgettem már, eddig is le volt árazva 21k körülre, de most 14-ért best buy asszem... Plusz kártyás fizetésért még 5% kedvezmény ,úgyhogy végül házhoz szállítással olcsóbb lett, mint az eredeti ár.
-
gabx76
senior tag
Én végül az egyszerűbbet választottam, a végén bement 12 alá szállítással együtt.
[ Szerkesztve ]
-
-
rolipasztor
újonc
Sziasztok!
Van egy 2003 Renault Thalia 1.5dci-m 185e km-el.Olyan problémám lenne hogy időnkét valamiért felvillan a sárgával jelzett három diagram,és utána elalszik.De van olyan eset amikor felvillan és folyamatosan ég és utána le is áll az autó,és elég fura hang jön a magasnyomású csöveket elosztó résztől.És csak úgy tudom újra beindítani ha felpumpálom a gázolajat a tápszivattyúval.A hiba általában meleg motornál jelentkezik,meg jobban városban,és ott is csak akkor ha leállítom és újra beindítom,érdekes mert hosszabb távon pl autópályán semmi baja.Voltam vele márkaszervízben,csináltak diagnosztikát de hibákat ezekre az alkatrészekre írt;˙(elketromos gázpedál,beszívott levegő hőmérséklet érzékelő,szívócső nyomás érzékelő,meg valami zárlat érzékelő).De azt mondták valami elektromos hiba lesz,a hibákat törölték meg a motortérben átnézték a vezetékeket,és húztak új szigeteléseket,meg egy kettőt cseréltek,utána már nem jelzett nekik semmi problémát.De a hiba továbbra is fent áll,idegesítő mert csak meleg motornál csinálja,és akkor sem mindig.Meg mondtam nekik hogy mikor leáll a tankba visszavezető csőben teljesen behabosodik a gázolaj,szűrőt nemrég cseréltem kb 1 hónapja,pont ez miatt,szervízben kitakarították a tanban lévő szűrőt is de így sem javult semmit.Eddig 50e be fájt a javítás,de tanácstalan vagyok mert nem javult semmit.És még annyit hogy volt hogy mind ezek előtt nem idult be az autó,csak a főtengely holtpont jeladó megtisztítása után.Lehetséges hogy beázott volna a motortér és valami zárlatos?Meg olyan problémám lenne még hogy időnként nem mutatja a kilométeróra a sebességet.Teljesen tanácstalan vagyok. (Porlasztókat,szivattyút 2 éve cserélték az autóban.)A válaszokat előre is köszönöm![ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz rolipasztor #46289 üzenetére
Ha voltál szervizben az ultra gáz, hogy még mindig ezeket produkálja.
A felhabosodás nagyon érdekes, egyértelműen levegősödik a rendszer.
Mivel csak melegen csinálja gyanakszom arra, hogy a nyomásszabályzóval lesz valami baj. Vagy valamilyen hajszál repedés van az egyik csövön ahol levegőt tud szívni.
(illetve a szűrő is lehet ludas, vízleválasztós van bent ? )
A másik hiba pedig elektromos lesz az tuti.
Szerintem a két dolgot külön kell kezelni, nem egymásból adódnak.
Testkábeleket kéne első körben megnézni renaultnál 10 év körül ez igen sok problémát okoz és a megtisztításuk filléres, pár perces művelet, utána rendszerint az ilyen hibák helyre állnak.De majd önnek a diesel szakik és megaszondják neked a tutit.
Renault power
-
rolipasztor
újonc
válasz rob210 #46290 üzenetére
Igen,vízleválasztós.Hát elég gáz 2x vittem vissza nekik az autót.Ők is mentek vele ott volt náluk vagy 2 hétig,és semmi.A minap mentem az autóval 200km és akkor meg semmi baja nem volt.Idegesítő,tegnap meg ugyan úgy produkálta a hibát.Amúgy ha a nyomásszabályzó rossz,akkor azt jelezni kellett volna nekik nem?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz rolipasztor #46291 üzenetére
Akkor marad amit írtam a csöveket esetleg érdemes megnézni egy meleg motoros járatás után, amikor habzik az olaj.
Hát ha látsz valami nedvesedést rajtuk.
A jelenség az új szűrő óta van?
Mert sajnos olyanba már belefutottam én is, hogy ipari hulladék volt az új szűrő.
Cserélni kellett pedig 2 hetes volt.Renault power
-
Hosszabb távon melyik a jobb?
Különböző benzineket próbáltam a nyáron. (3000km) Elég vegyes a tapasztalat.
- OMW 100-as koránt sem jobb annyival, mint az ára indokolná. Fogyasztás nem csökkent, különösebben nem érezni a dinamikát se.
- Legtöbbet sima 95-ös benzinnel használtam az autót. Abból sem szereti nagyon az omw.t, hosszú távon teli tankkal számolva abból többet eszik, mint az Agip 95 vagy a Lukoil 95-ből.
- Az Mol/Agip 98-as benzinjével szebb a hangja és jobban megy érzésre, mint az omw 100-al
- Ha a sima 95-öst keverem etanollal, azzal is szebb a hangja és érzésre jobban is húz alacsonyabb fordulatszámon. Csak most gyakorlatilag annyi az ára mint a benzinnek...
- Amikor anno 440 volt a benzin akkor szinte tiszta etanollal is mentem vele, 40l benzin/10l e86 arányban, vagy még kevesebb benzinnel. Érezhetően nem volt gyengébb, mint 95-ös benzinnel. Elvileg az etanol veszélyes, mert megeszi a gumi csöveket stb. Eddig semmi probléma. 11 éves a gép, 4 éve kap etanolt is nyaranta. Igaz, nem is áll benne a cucc, mert nyaralások alatt 1 hét alatt elfogy.
- Több ismerős is emlegeti a spuri adalékot. Ezt még nem próbáltam. Láttam itt is használjátok páran. Megéri?Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
motoflug
őstag
válasz Wiz Khalifa #46260 üzenetére
Megtaláltam utána én is, és berendeltem. Ez a nagyított képek alapján festettnek tűnik, de nem gond, lehet majd rámegy egy lakkréteg. Ami miatt cserélem az csak annyi, hogy a kor designjának megfelelő belteret lecseréltem fekete bőrre, aminél nagyon kilóg az egyszínű sötétzöldes kilincs. Teszek majd fel előtte-utána képeket, ahol majd látszódik, hogy az autó jó (jobb) kezekbe került, mint korábban.
-
gkawka
tag
Csak egy kérdés. A leírás alapján ez csak leveszi 50%-ra a fényt tompított esetén, míg a jogszabály azt írja elő h ki kell kapcsolnia. Vagy rosszul tudom?
@(#46292) rob210: MI Ph2 grandtour esetében hol vannak pontosan a test pontok? nekem is szórakozik elektronikusan (belső világítás, tükör állító elektronika és fényszóró magasság állító akad össze néha) és megnézném, csak nem tudom merre induljak...
[ Szerkesztve ]
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
Josi
aktív tag
válasz gkawka #46296 üzenetére
Akkor helyzetjelzőként funkcionál, és az elvileg úgy jó. Az eredeti helyzetjelzőből viszont ki kell venni az izzót.
helyzetjelző
Olvasd el az 59. hozzászólást.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
gkawka
tag
Hát az a hozzászólás pont nem megnyugtató én a magam részéről tuti nem tennék be olyat aminek a jogi háttere full bizonytalan. Utána lehet magyarázkodni a zsernyáknak és jogi állásfoglalásért rohangászni ha mégis úgy ítélik meg h szabálytalan
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
rob210
Topikgazda
Sajnos ez így nem működik.
A DRL re külön kiterjed a KÖHÉM rendelet azt olvasd végig abban benne van töviről hegyire, hogy a DRL (nappali menetfény) csak és kizárólag úgy lehet bekötve ha lekapcsolja nem felezi harmadolja hanem lekapcsolja.
Valamint nem lehet külön kapcsolón, mert akkor fel tudod kapcsolni a tompított mellé, azaz szabályosan csak akkor kötheted be és úgy ha a tompítottat leveszi ha felkapcsolod a DRL-t.
Ezzel nincs mit kezdeni ha nem tudja a vezérlője akkor nem szabad közúti forgalomban használni.Engem még a ledes rendszámtábla miatt is megszóltak, azt mondta csak azért nem csesz meg érte, mert szerinte is egy baromság, így legalább rendesen látszik a rendszámtábla.
(szóval a rendőrök között is van már épeszű. )Renault power