Új hozzászólás Aktív témák

  • diablo1984

    veterán

    válasz gooool #43081 üzenetére

    nekem a 2.0 8v-s 120-nál fordult ha jól emlékszem 3500körül, de már akkor is húztam a seggem, hogy szegény motor, akkor a 16V alatt még rövidebb a váltó ahhoz a sok lóhoz?

    az 1,9 dti meg 90nél 2000-ret sem perdül. 80nál(annyival mentek előttem) a múltkor mikor egy b@szott nagy futót húztam ponyvázva(ismerősömék lerobbantak és a lagunával mentettem őket), akkor 1600-nál már remegett a kocsi, kívánta, hogy toljam vissza 4be, 90-100nál simán bírta az a gnóm futót, igaz kormolt kissé, a menetszél fogta a vitorlát rendesen!

    ja, nekem a benzinesbe is a középvonalra állt be, a dízelnél is(igaz ez lassabban melegszik), a benzinesnél azt hittem, hogy nem éri el a normál hőt, termosztátot is cseréltem benne(van itthon még 2 azóta is), de pedig jó volt az. most a futó vontatással fölé is ment a mutató kicsit, kérte az erőt a verda(bejáratós motornak hiányzik :D )

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák