Új hozzászólás Aktív témák

  • Sly189

    senior tag

    válasz g.gergo #32375 üzenetére

    Írtam egy hosszú szöveget, de kitöröltem kb

    . 15 percig írtam...

    úgyse olvasná el senki végig értelmesen...csak szavakat emelne ki és az ellen harcolna...

    . Nincs értelme vitába szállni dCi kapcsán... Azt vesz mindenki amit mer :)

    Ami biztos.

    §A turbót tudni kell használni. Ha törik a tengely, annak elég sok oka lehet...

    §Olyat meg se vennék ami a megtekintés pillanatában is piros jelzésen van a tankja... ( nem amiatt mert teletankal akarom elvinni az autót... ) aki érti érti aki nem nem.

    § KM állást el kell felejteni, állapotot vesz az ember. ( vannak kivételek )

    § Ha meleg motorral várnak hogy indítsd be a verdát, azonnal tovább kell állni :)

    § Ha van benne kettőstömegű, és leállításkor csattog, akkor ugye... :) alkudj gyorsan vagy 200 000 Ft ot :D

    * más.

    Ha kiszámolja az ember, hogy durván 8 liter helyett 4 liter/100km el kell számolnia... És hogy mennyit megy... akkor kijön hogy megéri - e a dízel vagy sem, még ha elromlik... Tételezzük fel hogy a javítási költség 300-400 000 Ft.

    Ha én kicsit most túlzok de nincs kedvem komoly műveletekhez :)

    Ha én egy év alatt megtettem a kocsimmal 40 000 km-t 40000km/100km=400 > 400 (100km)x8literes fogyasztás=3200 liter benzinből. >>>>3200x450Ft/L= 1 440 000 Ft ha most dízelem van akkor ugye a 8 helyett 4-es vagy 5 ös fogyasztás szerepel, akkor ez az összeg a felére esik. Amit belehet fektetni javításra. akkor kb 720 000 Ft nál járok most amit megspóroltam hogy dízelt vettem....

    Ennél több indok kell?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák