Hirdetés
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Pedig van az összes 8V-sben van, de szerintem még a 16szelepesekben is.
Régen a trabantnál cseréltük egyszer onnen tudom csak én is hogy mi ez meg hogy mi a működése és hol van.
Viszont van nekem is egy kérdésem, aki megmondja az kap egy virtuális pirospontot.
Mindjárt feltöltöm.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na szóval erre varrjatok gombot én is találtam egy vakdugózott csatlakozót, de mi lehet ez?
És miért van az ablaktörlő motoron még egy csati üresen?
Vannak itt érdekes dolgokA képek minőségéért bocs de elég kitekerve kellett fotóznom.
A csatlakozó mögött az a fűtésmotorja.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
FrankMonzano
őstag
Egy kerdes. Miert pont Renault? Sokan szidjak a franciakat,ti miert valasztottatok ezt a markat ?
-
laszlo168
senior tag
válasz FrankMonzano #23805 üzenetére
Óccsó
-
Babcola
tag
válasz FrankMonzano #23805 üzenetére
Nekem tetszett a formája Vagyis még mindig tetszik. Ez volt az első kocsi amin tanultam a szakmám.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz FrankMonzano #23805 üzenetére
Én azért vettem ezt, mert ismerős hirdette, és azt hittem, hogy soha nem kell majd költeni rá semmit
-
Nordik
őstag
Kicseréltem a jobb felső motortartó bakot is, hátsó váltótartó már előbb volt cserélve, de nem lett sokkal jobb.
Fenébe ez is 10ezer volt és alig használt valamit... Elegem van az elmúlt hónapokba havi 20-25ezret költöttem rá és soha nem az igazi és mellé mindig előjön valami apróság. Ez így már egy pénztemető, ne mondjátok, hogy egy 10 éves autóval is ennyi gond van...
-
Josi
senior tag
válasz FrankMonzano #23805 üzenetére
Mert tetszett és szeretem.
Aki szidja, annak vagy nem volt, vagy valami nem megfelelően karbantartott
használt járművet vehetett.
Vannak itt is közben tipushibák (pl gyújtótrafó),
de ezek már eléggé közismertek, és ha el van hárítva, nincs velük több gond
mint más tipusokkal.
A sokat szidott elektronika meg többnyire német benne.
Viszont lényegesen kényelmesebbek, és több extrát tartalmaznak mint pl a hasonló évjáratú
és kategóriájú német autók.
Nekem már lassan 11 éve van meg, (13,5 éves most), de a kötelező cseréken kívül alig költöttem rá.
(leszámítva egy peches vezérműszíjszakadást )''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Josi
senior tag
-
tresh
veterán
+1 én hiába óbégatok neki..nem akarja megérteni hogy ez az első művelet..főleg amilyen jó gazdája volt az autónak De sebaj majd ha 60ért új motort plusz 50ért vezérlést kell cserélni meg olaj meg stb rájön ez is egy megoldás.. mondjuk ha 4000ig pörgeti és elcsattan lehet autót is cserél
Egy kis nyálcsorgatás :
-
FrankMonzano
őstag
... de nem igy lett :d. Nekem a toyotak peldaul rohadtul nem tettszenek,hiaba mondjak mennyire megbizhatoak. Nekem ez az elso autom (clio II 1.4 16v tech run). Nem tudom mas autoknal milyen hibak fordulnak elo. En futarkodom vele,ami eleg extrem hasznalat. Eddig elment a szervo jeladoja (elfolyt a szervoolaj) meg a hogomba. A kuplungot kell cserelni,meg mint mar irtam van ez az alapjarati remeges. De ez mar akkor is volt amikor vettem. Ezenkivul van nemi fura kattogas a motorhangban. Mas baja nincs egyenlore. Nalam ezert nehez levonni barmifele kovetkeztetest mert nagyon sokat megyek vele,leallitom,beinditom egesz nap,nem tudom mas marka mit produkalna ilyen hasznalat mellett.
-
giigz
veterán
válasz FrankMonzano #23820 üzenetére
A hőgomba elromlása miben nyilvánult meg?
-
tresh
veterán
válasz FrankMonzano #23819 üzenetére
Ha nem akkor majd én átfogalmazom ezt bővebben
Előny:
-viszonylag nagy érték vesztés, de így fiatalabb autót kapsz olcsóbban
-egy átlag köz.kat német/olasz/japán autóhoz képest ugyan azon az áron több extrát kapsz
-biztonság és kényelem terén a legjobbak között van
-megbízhatóságukra se lehet panasz ha az ember tisztába van mit vesz mennyiért
-az alkatrész árak aránylag jó áron vannak
-nagyon jó dinamikus erős motor paletta van ami a velük azonos német autókkal simán partiba van főleg fogyasztás terén ha benzinről beszélünkNekem eddig csak francia autóim voltak mert három fontos tényező játszott kényelem/fent tarthatóság/ ár! Ebbe verhetetlenek a francia autók legyen az peugeot/renault/citroen aki pedig szidja őket az vagy nem vezetett/használt francia autót vagy valami ipari romhalmazt vett.. és félre értés ne legyen nincs bajom a német autókkal se de ami azt a szintet hozza ami nekem kéne azt nem az én pénztárcámhoz mérték
-
FrankMonzano
őstag
A clional ugy van (legalabb is nalam),hogy a felenel,illetve 1 hangyanyit ha fele fole ment a homerseklet bekapcsolt a ventillator. Egyszer arra lettem figyelmes,hogy egyre feljebb kapcsol be,3/4 skalanal. Kicsereltuk a hogombat es ismet a felenel mar bekapcsolt a ventillator hutes.
[ Szerkesztve ]
-
FrankMonzano
őstag
Koszonom ezt a szep kis monologot . A motorok tenyleg dinamikusak. Pl ha megnezzuk a clioval egy kategoriaban levo polot milyen kis gyengus benzinmotorokkal gyartjak. A kenyelem az tenyleg jo. A megbizhatosag/szervizigenyrol nem igazan tudok nyilatkozni,csak amiket fentebb leirtam,hogy eddig mik voltak a kis cliommal. Meglepo a vezetesi elmenye amugy. Hasonlo kategoriabol mas marka kozel sem hozza ezt a feelinget.
-
mycso
Topikgazda
válasz FrankMonzano #23824 üzenetére
Nálam is az ár-érték (felszereltség, motor tudása) volt a mérvadó.
Megbizhatóságban, pedig ott van a vele egy kategóriájú némettel/japánnal. Nyilván igényli a törődést, meg van 1-2 jellemző típushiba, ezek nagy része egyébként otthon, fillérekből javítható.Nekem fiatal, viszonylag méretes, jól felszerelt diesel kellett. A japánok egyből kiestek, mert kissé túlárazottak, főleg kombikat ndhéz találni belőlük, illetve motorilag nem volt belőle megfelelő.
Golfok a vicc kategóriát súrolták ebben az évjáratban mind felszereltségük, mind áruk terén.
Ami még maradt az a focus, viszont abból a focus2 már árban húzós volt, az első meg egy őskövület.
Illetve a H astra ami még szóba jöhetett volna, aztán végül az döntött, hogy megane2-t sikerült jó áron találni.
Esetleg a futóműve, ami picit kényesebb a kategóriatársainál, viszont ez nem feltétlenül a márka, hanem inkább a "jó" magyar utak hibája.Egyébként pedig sok a régi, rossz beidegződés: francia=sz@r, általában azoktól, akiknek sosem volt, csak hallották a havertól, szomszédtól, stb. ...
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
FrankMonzano
őstag
Igen,ezzel abszolut egyet ertek. Annyira duhito tud lenni,hogy kb az adott embernek sosem volt francia autoja de mar tervezoi hozzaertessel adja elo a predikaciojat,holott fingja sincs az autorol. Amugy az astra meg a legsemmilyenebb auto kb. Renaultbol voltak legendasak,opelbol mi ? A gsi astra ?:d Akkor mar opel helyett inkabb seat.
[ Szerkesztve ]
-
FrankMonzano
őstag
.... el is felejtettem,sry lejart a szerkesztesi ido. Nos,a denso trafokat nem nagyon talalom,csak bosch,hella,stb. Hol es MENNYIERT lehet ezeknek darabjaert hozzajutni ?
-
tresh
veterán
válasz FrankMonzano #23826 üzenetére
hát a seat/skoda párost inkább hagyjuk ha német vonal akkor vw/audi a középkategóriába legalább is nálam..
amúgy pl opel manta de az se mai technika a gsi is egy jó széria volt a kadettbe mert lóf*sz súly 150 paci de cserébe rohad mint minden minőségi opel...illetve a méltán híres ecotec motorjuk ami több olajat eszik 100-on mint üzemanyagot.FrankMonzano: beru-t keress az is tökéletes 8-9k darabja azt hiszem
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz FrankMonzano #23826 üzenetére
Ismerős...amikor megvettem a Lagunat kollégám elso mondata ez volt: "Why did you buy this rubbish?"
Természetesen eddig 3 nemet autója es egy Mazdaja volt.
De amikor belehuppant az ülésbe, az tetszett neki... -
_NCT
őstag
Sajnos fotelnek elég drága.
Én is szerettem mikor megvettem, de a belül zörgő műanyagok, folyamatos cicergés, az igénytelen összeszerelés és hülye megoldások miatt elment a kedvem a Renault-tól. Pláne én is úgy jártam, h mindent megadtam neki, aztán sosem volt elég, mindig jött valami újabb gond.
Jégesőről meg ne beszéljünk, az nem az autó hibája volt.
Kényelmes és szép (nekem tettszett a kacsasegg formája) de ennyi. 1.6-os 115 lovas nem dinamikus, ellenben városban sokat fogyaszt. Rossz úton úgy zörög az egész autó, mintha Maruttiban ülnék. Belül az a hülye gumírozott megoldás, ragadós műanyag meg egyenesen a legb*lf*szabb döntés volt, nem is értem hogy tudtak ilyet bele ötletelni. Minden apró karc meglátszik rajta.
Német autó max Ford-ból kéne. De inkább valami jó kis japán szörny
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
A Ford meg rohad mar 2 évesen is. Családban es közeli ismerősi körben van/volt egy par 2-10 évesig, az ajtoeleknel mar a 2 éves is rohad. Az en 2001-es V6-os Mondeom konkrétan 3 helyen is rohadt, pedig sose volt törve. Megcsinaltattam, erre kijött máshol. Többek kozott ezert is váltunk meg egymástól, na meg a tervezési hiba miatt, autópálya tempónál süvített be a szél az ajtó mellett.
En nagyon kritikus vagyok a Lagunaval, jelenleg külföldön dolgozok, ahol azt használom, de[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
Nem tudom több mint 9 éve vezetek ez alatt nem egy nem kettő autóm volt így nem alaptalanul beszélek.. a fordokról átlagosan elmondható hogy iszákosabbak a társainál... jó tudom valakinek a 2.0 benzines ford 6 literből jár el ahogy a 2,5tdi a6 meg 4 ből nekem ezt sose sikerült prezentálni biztos velem van a baj. De a te esetedbe 4 km -en nem lehet kijelenteni hogy sokat eszik a rönó mert mire leérsz az állomásra akkor melegszik be a gép... ergo tök mind1 mivel járnál ford,bmw,opel,pözsó magasabb fogyid lenne.. nálam céges m2 ugyan az a motor csak kombi város 8 liter klímával pályán 6,5 vegyesem megált 7-7,3 körül mindig.
giigz: arra kíváncsi lennék.. barátom aki tojást hord a mk1-es fóka pedálja alatt igaz kombi 8 liter városba én fentebb írtam a céges m2-el még volt hogy jártam
Ja és MMA87 egy mk1 fóka st170 be bármikor betenném a seggem és nem azért mert jobban fogyaszt mert lesz*rnám mivel tisztábba lennék vele hogy a teljesítményhez nafta is kell
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
En nagyon kritikus vagyok a Lagunaval, jelenleg külföldön dolgozok, ahol azt használom, de otthon egy hasonlo korú A6 var, igy eleg eros az összehasonlítási alap. Azt kell mondjam sok mindenben tanulhat egyik a másiktól oda-vissza, de osszeszerelesben nem sokban marad el az
A6-tol, legalábbis az enyém olyan masszív, mint a Katiban a gyerek. Nem recseg-ropog belul, a futómü nagyon finom.
Amit viszont hiányolok a Renaultbol es a legtöbb autóból, az a mesterien minőségi ajtó nyitás/csukas, amit pl. az Ódi tud.Mindent összevetve en abszolút elégedett vagyok a francia kocsimmal, igaz most epp kenyszerpihenon van, de ezt leszámítva minden oké.
-
giigz
veterán
Mi vegyesben hasznaljuk a Foka 2-t, sok varossal 7,5, sok orszaguttal 6,5. Elotte Megane 1 ph2 1.4 16V volt, az egy 2-5 decivel kevesebbet evett, viszont konnyebb es gyengebb is volt. Ezek alapjan szvsz. egy fikarcnyival sem rosszabb a Ford fogyasztasa, es most 7 evesen sincs rozsda rajta.
-
_NCT
őstag
Nem arra a 4km-re írtam, hanem a múltkori 500km-re . Klímával kijött ilyen 7.2-es átlag. Munkatársam meg 6.5-ből klímával kijött vele.
Az meg hogy rohad... Én akármilyen Fiesta-t, Focus-t láttam, nem rohadtak, igaz egyik sem volt 6 évnél idősebb. Opelek is rohadtak régen, japánok is rohadtak régen. Minden rohad régen
Renault is rohad. Itt volt SocketA akinek a sok beázás miatt rohadt.
ST-nél meg az élmény kárpótolna. Sajnos egy mezei autónál az elmarad.
[ Szerkesztve ]
-
-
giigz
veterán
Most hívtak a szervizből, kész a kocsi
-
Josi
senior tag
válasz FrankMonzano #23837 üzenetére
Densot nemigen lehet kapni.
Nyugodtan vehetsz Berut.BERU
Elvileg itt a legolcsóbb, ha csak nincs mindenféle kedvezményed máshol.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
tresh
veterán
-
rob210
Topikgazda
Majd váltásnál figyelj oda, meg induláskor, majd jobban pörgesd, hogy ne fulladjon le.
Gratulálok, várom az első élménybeszámolót.Én meg közben találtam gépműhelyt, ahol meg tudják csinálni a komplett hengerfej módosítást 28e-ért.
Már csak hengerfej kell!Csak
Renault power
-
Ck.
addikt
Gratu giigz, holnap akkor jöhet a vezérlés csere.
Egy Renault topicba meg senki nem fog meggyőzni, h vegyek Fordot mert az a karaj.
A rohadasrol van jópár képem sajnos, az en Mondeom kapásból a 3. ajtót nyuzta, ebből egy garancia időn belul, a masik utana. Focus 1 dettó, rohad mindenfele, 2008-as Mondeo es 2005-os Fiesta dettó. Sose voltak törve, egyik ismerős céges kocsija, ujkora ota használja, a Fisata szinten elso gazdas, sose volt törve. Mas márka azert ezt nem sűrűn műveli. Akinek nem rohad, azoknak örülök, maradjon is ugy.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nincs elég CPU-ja a garanciális cserékhez az Intelnek?
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Elden Ring
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Autós topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Xbox Series X|S
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
- ÚJ EcoFlow Delta 2 MAX Extra 2kWh LiFePo4 3200W hordozható erőmű védőborítással, kempinghez is
- SAMEBIKE MY275 Elektromos Kerékpár 27,5 500W 625Wh
- ÚJ Razer Iskur gamer szék
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- ÚJ! AKRacing Master Premium Gamer szék - Fekete, 150 kg-ig
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen