-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
válasz FerNandor #24948 üzenetére
Amennyire fel/le tudtam huzni a gumiszigetelest, probaltam alanezni, de nem lattam semmit. Illetve mindig csavargatom, hajlitgatom a kabeleket, de nem segit semmit.
Megprobalom megnezni, hogy kell kiszedni a nyitogombot, oda adok meg egy kis WD40-et. Ha az nem segit, akkor majd szerelo megoldja...
-
giigz
veterán
Most egyebkent talan a Fulda Kristall Montero 3 vagy a Vredestein SnowTrac 3 tunik jo vetelnek, ezek olyan kozepes-jo teljesitmenyt nyujtanak minden feluleten...
-
Füge007
senior tag
Sziasztok!
Valakinek van ötlete milyen USB-s szivargyújtó töltőt vegyek Clio II 2004-es évjárat. Amit eddig belepróbáltam nem működött egyik sem. A szivargyújtó működik, tehát áramot kap. Az figyeltem, hogy az oldalsó érintkező mélyebben van, a fenékhez képest mint más típusokban. Jó lenne egy megfelelő töltőt találni már bele
Füge
-
válasz Füge007 #24956 üzenetére
+1, az előttem szólónak, én is samsungot használok.
Volt vagy 2 kínai is régebben, azok is jók voltak, csak kevés volt a delej, amit leadtak.Meg most van még egy iphone style is, de azzal az a bajom, mint neked, hogy nem ér bele a foglalatba normálisan.
Tehát megane2-nél is ilyen a foglalat kialakítása.(egyébként üdv újra itt, már régen láttalak errefelé, esetleg egy képet + adatokat nem dobsz fel a vasadról az 1. hsz-ba???)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz Füge007 #24956 üzenetére
Hamanak van olyan ami jó bele. (nekem is HAma van 3 telót szolgált ki eddig most épp egy xperia P-t töltöget, nem is keveset )
Két féle szivargyújtó van.
Az egyiknél a peremhez kijjebb a másik beljebb van az érintkező, ezért sok csatlakozó nem kompatibilis az aljzatokkal.
Kis hajlítgatással/esetleg forrasztással átalakítható a külső is belsősre.
Szóval ha már vettél töltőt ne vegyél másikat csak alakítsd a csatlakozót át.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Füge007
senior tag
-
gabx76
senior tag
Nálam a kínai addig volt jó, míg az egyik úton vékony, büdös füstcsík kígyózott fel belőle. Gyönyörű zárlat keletkezett benne. Még szerencse, hogy előtte lehúztam a telefont róla. Azóta a rádió USB-jét használom.
Egy ilyen mennyivel lehet komolyabb szerkezet vajon?!
(#24960) Füge007: Pont ilyen volt, mint amiről fentebb írtam..
[ Szerkesztve ]
-
Füge007
senior tag
Kicsit leléptem külföldre, sokat melóztam, így alig voltam net előtt. A kocsim addig itthon állt, néha sógorom ment vele pár kilométert. Még mindig a 2004-es 101 Le dCI Clióm van, persze már nem olyan makulátlan mint ezen a képen. Karcok, kőfelverődések meg a 280.000 Km már látszik rajta. A motorcsere óta nincs gond vele,de már szeretném lecserélni. Valami combosabb nagyobb verdát szeretnék. Köszönöm az üdvözlő szavaid
[ Szerkesztve ]
Füge
-
rob210
Topikgazda
válasz Füge007 #24960 üzenetére
Véleményem szerint szedd szét.
És az oldalsó lábak közül az egyiket hajtsd ki, teljesen akkor majdnem végig ér a középső rugós bütyökig és úgy már jó lesz.
Vagy ezt tudom javasolni ennek mélyebbre ér a csatlakozója jelentősen.Esetleg még ezt és akkor két eszközt is csatlakoztathatsz, mert ennek a csatija mindent fogad.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nekem meg úgy néz ki nem kell új autót vennem
Ma mentem vele egy nagyobbacska kőrt és nem csinálta a hülyeségeit.
A bubik is megszűntek azt mondta a haver, hogy szerinte a hengerfej levegős volt nagyon meg voltak tapadva a légbuborékok, és most hogy jobban használva volt most jöttek ki, csak mivel nem légtelenítettem közben szépen keringtek a bubik a rendszerben.Remélem igaza lesz.
Az indulási gondom is megoldódott, amikor raktuk össze a kocsit a testkábel nem lett rendesen meghúzva, most, hogy megcsiszoltam meghúztam még a hangja is más indításkor, megint életerős virgonc és be is indítja a kocsit
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
hossszú
őstag
válasz rob210 #24964 üzenetére
Szerencsés vagy a légbuborékokkal én sajnos nem, hengerfejes lett az autóm. Az előzmény, szerdán menet közben szétdurrant egy vízcsövem, a víz egy pillanat alatt távozott a rendszerből ez meg is tette a hatását, a nagy hőterheléstől gátrepedéses lett a hengerfej.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
-
hossszú
őstag
válasz rob210 #24968 üzenetére
A gyári gumicsövön van egy Y elágazás, annak az egyik ága ugrott ki a helyéről, sajnos elöregedett a ragasztás és szétlökte. Eddig nem volt nagy nyomás a rendszerben mert folyt a fűtőradiátorom, azt kicseréltem a múlt héten így teljesen zárt lett a rendszer, az Y volt a leggyengébb láncszem, sajnos engedett is. Amikor bejelzett a hőfokjelző azonnal megálltam de így is bekövetkezett a baj, egyébként is a hengerfej rákfenéje ezeknek a 2,2-es TD motoroknak.
Az Espace-nél még halmozottan problémás a motorhoz nyúlni mert félig be van tolva a műszerfal alá, nem kicsi szívás lesz megcsinálni.„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
zsolt1129
addikt
Egy megane 2-ben, hogy lehet hűtőfolyadékot cserélni, és milyen szerszámok kellenek hozzá. Tudna valaki esetleg leírást is linkelni? Köszi előre is.
-
Josi
aktív tag
Sziasztok!
Elveszett járgányomon a csomagtérnyitó gomb.
Nem tud valaki egy ilyent olcsón?Elég hülyén néz ki csavarhúzóval kinyitni
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Josi
aktív tag
Ha a szerviz 9 ezerért adja akkor ebből ebay lesz.
Postával 6 ezerből megállna. De azt is sokallom egy darab műanyagért.
Modjuk megoldhatták volna jobban is a rögzítését
Egy gumigyűrű vagy zegergyűrű biztosítja szétesés ellen.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
aktív tag
Ugy nez ki, hogy sikerult megoldanom a csomagtarto gondjat: kiszedtem a csomagternyito gombot es teli volt vizzel, meg kosszal, a fem mar oxidalodott. Szepen megtakaritottam, aztan kapott WD40-et, szigeteloszalaggal a kapcsolohazat korbetekertem, eddig hibatlanul megy!
Ha mar a WD40 a kezemben volt, akkor befujtaltam az osszes ulesnel, ajtonal, mindent amit lattam Remelem megszunteti a nyikorgast, mert az van ra irva, hogy "maradektanaul megszuntetni a zajokat"
Viszont ami mellefolyt, azt eltoroltem ronnyal, muanyag feluleten is. Abbol azert nem lesz baj, ugye rob?
-
tresh
addikt
Na Urak nagyon úgy néz ki a megane menni fog így gondoltam jelzem hátha érdekel valakit Mielőtt bárki azt hinné bajom van vele vagy rossz lenne és azért adom el akkor a válaszom nem. Pusztán váltani szeretnék kicsit más kategóriára így mennie kell.
-
Sly189
senior tag
Sziasztok, ujra visszatértem a fórumra tettem egy kis Brightoni kitérőt (nem a renaultommal )
lenne kérdésem teligumit fogok venni a héten. Ezeket neztem ki 195 65 R15 re.
1. Barum Polaris 3 = kb. 13000ft
2.Firestone WinterHawk 3vagy Evo 2?
3. Michelin Alpine A4 ezaz opció csak akkor jöhet szóba ha a fentiek egyikére se mondtok jókat Ja es nyerek a lottó
rendelni honnan erdemes ( ahol friss gumit kapni )
-
-
Füge007
senior tag
Én most vettem téli gumit, 185/60R14 T SW40 Kingstar nem egy nagy márka, de mivel a Clio csere előtt áll, nem akartam sokat költeni, egy telet meg elkocogok ezzel is
Füge
-
rob210
Topikgazda
-
giigz
veterán
-
gabx76
senior tag
Nekem ugyanez Kingstar a téli gumim, de részemről utoljára vettem ilyen szörnyűséget. (195/65 R15)
Hóban, szárazon valóban OK, de amit vizes úton művel benne a kocsi, az életveszély: Nem is a megállás a fő gond, bár az is kritikán aluli, hanem ami oldalcsúszást tud produkálni kanyarban, az döbbenet. Kikanyarodok a lámpánál és érzem, hogy sodródik ki az eleje, mintha oldalirányban elvesztené a tapadását.Ezt a telet még kihúzom vele, de jövőre valami komolyabbra fogok beruházni.
[ Szerkesztve ]