- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Milyen NAS-t vegyek?
- Mobilinternet
- DIGI kábel TV
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Netflix
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Direct One (műholdas és online TV)
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz
rob210 #13523 üzenetére
az egy dolog... de abba egyetértünk hogy egy olyan motort ami 5500-nél leszabályoz nem huzatom 5ezerig mert hiába 16v ott már nincs több nyomaték/erő...mellesleg 1.6 16v nél megane 2 se éreztem azt hogy 2 ezernél feljebb kéne forgatnom..teszem hozzá itt a normális dinamikus vezetésről volt szó nem pedig a parketázom kategóriáról... 8v és 16v között a nyomaték leadása végett van eltérés és ezt nem is állítottam hogy nem így lenne de ha egy 1.6 vti civic ről beszélünk ami 8500-nél tilt és pörgetős motor akkor megértem hogy annak oda kell és lehet lépni főleg hogy 5000 körül nyit a vti vezérlés...de azért ez a blokk meg egy mezei 1.2 16v nem egy kategória,nem bírja és nem is kell forgatni feleslegesen főleg mert akkor már zabál is
SZATA: van egy 1.6 16v golf is otthon az pl 3000 alatt meg se akar mozdulni viszont 5000nél már vége van nincs benne erő és ilynekor kellemes 11-12 litert eszik...viszont mint írtam se az m2 nél se a xsara 1.6 16v nél nem éreztem azt hogy tovább kéne forgatnom normális közlekedésnél..az más kérdés ha előzni kell akkor forgatni kell
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Motoros topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- Elektromos autók - motorok
- Házi hangfal építés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- További aktív témák...