Új hozzászólás Aktív témák

  • tresh

    addikt

    válasz rob210 #13523 üzenetére

    az egy dolog... de abba egyetértünk hogy egy olyan motort ami 5500-nél leszabályoz nem huzatom 5ezerig mert hiába 16v ott már nincs több nyomaték/erő...mellesleg 1.6 16v nél megane 2 se éreztem azt hogy 2 ezernél feljebb kéne forgatnom..teszem hozzá itt a normális dinamikus vezetésről volt szó nem pedig a parketázom kategóriáról... 8v és 16v között a nyomaték leadása végett van eltérés és ezt nem is állítottam hogy nem így lenne de ha egy 1.6 vti civic ről beszélünk ami 8500-nél tilt és pörgetős motor akkor megértem hogy annak oda kell és lehet lépni főleg hogy 5000 körül nyit a vti vezérlés...de azért ez a blokk meg egy mezei 1.2 16v nem egy kategória,nem bírja és nem is kell forgatni feleslegesen főleg mert akkor már zabál is :)

    SZATA: van egy 1.6 16v golf is otthon az pl 3000 alatt meg se akar mozdulni viszont 5000nél már vége van nincs benne erő és ilynekor kellemes 11-12 litert eszik...viszont mint írtam se az m2 nél se a xsara 1.6 16v nél nem éreztem azt hogy tovább kéne forgatnom normális közlekedésnél..az más kérdés ha előzni kell akkor forgatni kell :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák