Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ubyegon2

    nagyúr

    válasz Viktor0610 #50891 üzenetére

    A szülő sem ért hozzá egyébként, szerintem rengetegen vannak így ezzel. Ha tudta volna, hogy ilyen is lehetséges, biztosan másképpen cselekszik. Pont az ilyesmiket patkányság kihasználni a szolgáltatók részéről. Gyakorlatilag olyan szolgáltatást számláznak, amit a fogyasztó soha nem is kért. Minap egy autós kollégám járt így, csak ment és közel került a svájci határhoz, nem is használta a telóját, 14000 ft ugrott neki. Továbbra is azt mondom, ez nagyon nem tisztességes, mert nemszolgáltatásért szednek be túlzottan magas díjakat.
    Az ügyfelek jó része hülye ezekhez a bonyolult dolgokhoz, meg kéne őket védeni az ilyesmiktől, de a szolgáltatónak ez jó buli persze. Nem lenne rossz, ha a havi 100 millióért bérelt irodaházukért 6 trilliót kérne jövő hónapban utólag a város, mint tulaj, mert egyébként pont ott halad el Mátyás király kedvenc lova anno......

    mennyé' be az ólajtón és ne gyere ki

Új hozzászólás Aktív témák