- Windows 11
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
wetomi
aktív tag
válasz darvinya #43955 üzenetére
Az gáz, ha mást továbbítanak az ügyfélszolgálatról, mint amit visszaolvasnak neked. Pontosabban akkor nagyon gáz, ha a lényeget tekintve mást rögzítenek és ezzel elveszik az eredeti probléma.
Ezt ugyanakkor egyértelmű ügyintézői hibának mondanám, nem hamisításnak. Valószínűleg egyszerűsíteni akart az ügyintéző, de lehet, hogy túl egyszerűsítette a leírást és/vagy eleve nem is értette meg mi a gondod.
Ha a hívás során egyértelműen elmondtad mi a gondod, akkor tegyél panaszt, hogy hallgassák vissza a beszélgetést, hátha annak tekintetében már más lesz a leányzó fekvése.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen