Új hozzászólás Aktív témák

  • wetomi

    aktív tag

    válasz MasterDeeJay #38000 üzenetére

    Tehát a 11.24-12.23-ig tartó időszakról (adatbázis szinten) 12.24-én kelt a számla, ami végösszeget, számlaképet tekintve inkább 25 lesz, mire a rendszer legenerálja elektronikusan. Ekkor megy az anyag a nyomdába, a tiéden kívül még néhány ezer másik számlával együtt.

    Jött a karácsony, valószínűleg később került nyomtatásra a számla, a nyomdász is ember, ami a jellemző fizetési határidőhöz adott plusz 2-3 nappal is próbáltak ellensúlyozni a Telenor részéről.

    Valószínűleg 26-27-én megkaptad a számlaértesítőt, ami alapján 29-én már befizetted azt a számlát ami amúgy kb. akkor került postára.

    A magyar postán a normál postai levelek kézbesítésének sebessége lassan már a törött szárnyú postagalambétól is elmarad.

    Tekintve, hogy ismét közbejött egy ünnepnap és egy hétvége, érezd magad szerencsés, hogy a posta jóvoltából már január 4-én megkaptad a számlát, amit ugyan befizettél korábban, de azt visszahívni nem fogják, ezért kaptad meg a számlát.

    Félre ne értsd, nem támadni akarlak, csak gondold végig légy szíves, miért kaptad meg a számlát később, mint ahogy azt befizetted.

    Az E-komfort csomag nem teljesítési díját pedig mindig utólag számlázzák, hiszen azt előre nem tudják megmondani, hogy minden feltételt teljesítesz-e.

    Tehát a december 24-én kelt számládban az előző, november 24-én kelt számlád miatt terhelték a díjat, a feltételeknek megfelelően.

    Tekintve, hogy ez legutóbbi, decemberi számlád is papíron készült, még a következő számlában is nem teljesítési díja. Ha átváltasz elektronikus számlára, akkor érdemes írni nekik, hátha elengednek 1-2 havi e-komfort nem teljesítési díjat.

    szerk:
    Egyszerűen megy ez az e számla. Írjál nekik az elektronikus űrlapon, hátha elengednek, jóváírnak valamennyi díjat.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák