Új hozzászólás Aktív témák

  • axioma

    veterán

    Na megint van min bosszankodni.
    Gyerek praktikum kartyaja, 1.5 eves, egyenlegfelhasznalhatosag ma lejar (egyenleg a tavalyi 3e feltoltesbol me'g 1200 megvan, megcsorget es visszahivjuk). Biztonsag kedveert tegnap este nekigyurkozunk feltolteni. Default probalta a ferjem telenor online, kartyas fizetessel: allandoan hibara fut, sikertelen, nem lehet beazonositani a fizetesi tokent vagy milyen hibauzenet. Na mondom majd en, iCsekk alkalmazas atallitom hogy engedelyezze a mobiltoltest, 3e neki (tok jo feature, hogy kivalaszthato a szam a tel.konyvbol), elkuldom, teker-teker, de azt mondja hogy nem lehet elerni a szolgaltatast. Ujraprobalkozas, az is kifagy. Na jo, feltoltesi opcio kikapcsolva.
    Felhivjuk a 1220-at, a szokasos mantra utan (masik gep, masik bongeszo), miutan mondjuk hogy icsekk-ben se megy, akkor benyogi hogy biztos karbantartas, probaljuk bankban - automataban (este 9-kor otthon vagyunk mar), meg probaljuk holnap, biztos menni fog mire kene.
    Na mondom akkor harmadik metodus, netbank (K&H), ott mar csak pendingben marad amig el nem tudja intezni, akar holnap. Tranzakcio OK, jon is az sms. Igen am, de 2 perc mulva meg egy... a Telenor rendszere utolag az icsekk-est is befogadta, es visszaigazolta a banknak a terhelest, amit egyszer mar timeout-olt.
    Hivom a 1220-at, hogy na akkor most tranzakcio cancel (ismerjuk a bankkartyas fizetes alapfogalmait, nem kell ketsegbe esni, ez egy megoldhato dolog raadasul a dupla azonos terheleseket nekik kotelesseguk is x idon belul figyelni - mentsegukre szolgaljon, ket kulon kartyarol tortent, tehat OK hogy automatan nem ismertek fel). Hosszas zene utan kozli, hogy kartyas feltoltest nem tud visszafizetni. Mondom jo, akkor tegye at az elofizeteses szamunkra, ott majd ugyis kelleni fog. De azt se. Mondom akkor PSZAF (jo, mar MNB) a penzkezelesi es NMHH az illetekes szakhatosag miatt, hiszen a hiba a Telenor rendszere miatt tortent, raadasul a telefonos ugyfelszolga mondta, hogy karbantartas, probaljuk ujra. Azt mondja, hogy specialis vagy milyen ugykezelesi csoporthoz fordulhatok. Mondom akkor forduljon, nekem mindegy hogy milyen uton, csak oldja meg. Igaz, hogy a 30 nap alatt akkor mondom a penzugyi cancel-t felejtsuk el, irjak jova a masik szamlan. Hat majdnem nekem kellett konyorognom, hogy felvegye a panaszt... nem azert van ott?
    Nem tudom, egy ilyen egyszeru muveletet milyen esellyel engedelyeznek (ceges flotta csaladtagja a celszam, a ceg elvileg kiemelt flotta), igazabol en azt nem ertem, hogy a sajat hibajukat miert akarjak masra kenni. Majd 1 honap mulva megirom az eredmenyt is...

Új hozzászólás Aktív témák