Új hozzászólás Aktív témák

  • zichie

    senior tag

    válasz polonic #27670 üzenetére

    Amíg céges volt a számom, addig ezzel én is szívtam. A kapcsolattartó nem volt járható út, a Telenor (1220, Telenor bemutatóterem vagy viszonteladó) szóba sem állt velem, az online felületen pedig nem volt ilyen menüpont, ott szinte semmire nem volt jogom a jelszó változtatáson és a regisztráció megszüntetésén kívül. Az lett a megoldás, hogy átirányítottam egy olyan mobilszámra, amihez privát adatkártya tartozott és emiatt nem tudott hívást fogadni. A fő probléma az volt, hogy azt sem lehetett megoldani, hogy pl. X csengetés után ne irányítson át. Én azt akartam, hogy addig csörögjön, amíg fel nem veszem.
    Szerencsére elvették a céges számot és most már egy ideje privát van. Itt mindent be tudok lőni magamnak. Ég és föld.

Új hozzászólás Aktív témák