Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomp

    félisten

    MyTelenor alkalmazásban az adatcsomagnál büszkén mutatja nekem a Start(All In család) tarifát és alatta lassan 1 hónapja a 0MB-ot! Mivel számlanyitást követően már reggel 6-kor elfogyott az alap 200MB így szinte egész hónapban nem látom a kiegészítő 30GB-ot! Pár hónapja volt ilyen hiba akkor 1-2nap alatt javítva lett. Most 1hónapja csak ígérgetés van, hogy javítás folyamatban.
    A telenornál csak ígérgetni tudnak, hibát javítani nem? MyTV alkalmazás+szolgáltatás is hónapok óta rossz. Ott is csak ígérgetnek. Elrontani el tudnak mindent, de a javításhoz már nem értenek.
    Ezek után még ajánlanak az üzletben mytv előfizetést. Viccesek.

Új hozzászólás Aktív témák