- Komoly pénzekkel szólna bele az amerikai választásokba a kriptoipar
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pocee
senior tag
válasz Chris0321 #122283 üzenetére
mire kerestél? frekvenciaváltós megoldásra, vagy az átkötéses kondis hackre? az átkötés nyilván sokkal olcsóbb, viszont egy komoly frekvenciaváltós megoldás motor teljesítményéből adódóan akár több százezer is lehet, ha nagy a motor,de teljesítményben ég és föld. nem értek hozzá de gondolom mint egy inverter működik.
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #123020 üzenetére
nem írják meddig tart?
látom már.[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #123020 üzenetére
Azt meg lehet kérdezni, hogy egy szerviz milyen alkatrész százalékkal dolgozik? vásárolok egy helyen alapból kaptam 15%ot de találkoztam egy sráccal ő 30at kap ugyan azon a helyen, nyilván új vagyok még csak puhatolózom mielőtt pofátlanul alkudni kezdek.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
én a legnevesebb magyar terepmotorokkal foglalkozó Yamaha kereskedéséről hallottam múlt hétvégén hogy 400ezret kértek el a sráctól hogy felújították a hibás motor belsejét de mivel a hiba nem szűnt meg a srác elvitte máshova és kiderült hogy semmit nem cseréltek ki.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Geresics #123099 üzenetére
én a kx450nél 1 foggal raktam nagyobbat hátra mert túl gyorsnak találtam kanyarban 1esben de az lett a vége hogy utána meg nem győztem kapcsolgatni az egyenesekben... elmentem egy edzésre és kiderült hogy én vagyok béna nem a motor van szarul áttételezve szóval visszatettem a gyárit, de hozzáteszem egy krossz eleve rövid áttételekkel van szerelve, biztos hogy egy utcai nem annyira érzékeny 1 fogra hátul.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
persu vagy valaki!
tud valaki egy tanulmányt, akár idegen nyelven a futómű fejlesztéséről, átalakításáról, tudom, hogy egy fél élet kell hogy valaki profivá váljon de kicsit hangolni akarom a motorom futóművét és nem a külső csavarok tekergetésével. hétvégén volt szerencsém kerülni egy 2017es krossz husqvarnával, namost a futóműve ezerszer jobb volt mint az én 19es kawámon, az enyémben showa van, abban a kócban meg WP plusz háromszor annyi üzemóra. mérges voltam mert a husky meg sem mozdult a kezemben, csak a kerekek mozogtak alattam, ezzel szemben a kawa rendesen igénybe vesz.
szerelni akarokMr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz vlevi #123651 üzenetére
a csavarok tekergetésével tisztában vagyok, a Sag is nagyon precízen súlyra van lőve, inkább hogy olajmennyiséggel mennyire lehet játszani, lemezelés variálással, ilyenekre gondoltam, a problémám, hogy nem hiszem el, hogy átlag civilként (nem versenyzőként) érdemben foglalkozni fognak a telóimmal egy cégnél, hanem jóvanazúgy lesz.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #123653 üzenetére
baromi drága az én pénztárcámhoz,valami 15k per alkalmat hallottam.viszont a legjobb talán.
Kovács Ádámon voltam egyszer az 5k volt egy alkalom,de alapjaiban változott a motorozási technikám az is nagyon penge kissrác.Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz dellfanboy #123662 üzenetére
most a tesztek engem nem érdekelnek,mert sztem elég szubjektív.biztos,hogy nem rossz motorok az osztrákok,de az ismerősi körben csak rossz tapasztalatok vannak ezekkel.
ez egy 250es versenyhusky volt,nem enduro.
a villám rugós,visszatért a kawa a rugóshoz.
mennék én kori edzésre is ha lenne a közelemben,de nincs,még ha nyár lenne...Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Üdv!
Bács-Kiskunban vagy a környékén vagy valahoool tud valaki egy jó ruhajavító boltot/mester?
A krossz nadrág térdén kiszakadt a bőr,és ki szeretném azt a részt cseréltetni,csak a térdnél bőr a nadrág többi része cordura vagy vmi műanyag,lényeg hogy olyan mester kell aki a két anyagot faszán összehozza.Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Üdv!
kérdés: szelephézag nem megfelelő mérete okozhat e olyan jelenséget, hogy gázadás után a fordulat kicsit fennmarad majd lassan visszaesik alapjáratra magától. bowden nem szorul. a 450es krosszom csinálja ezt, azt gondoltam digitálisan megoldották, hogy ugratásnál ha el is engedem a gázt ne essen be a fordulat azonnal hogy ne essen orra a motor, nyilván az elektronika nem tudja hogy ugratok, nem is erről van szó, csak viszonylag gyorsan visszaesik a fordulat így ezt nem tekintettem hibának, a motor injektoros egyébként viszont most szereltem(inkább csak helyrehoztam egy kismotort, mert belerohadt a benzin... stb) miután beindult ugyan ez a jelenség, mint az enyém él, hogy gázra lassan esik vissza a fordulat, vagy egy pillanatra fennmarad majd elkezd esni, ez egy karburátoros motor, mivel teljesen át kell néznem így ránéztem egyelőre a szelephézagra, mérni még nem tudtam mert a mérőm nem fér be oda, de kézzel mozgatva nincs szelephézag, ezért merült fel hogy lehet az enyémbe is állítani kellene. másra egyelőre nem gondoltam mert a 450esbe tiszta az üanyag rendszer szóval ott nem lehet dugulás probléma.
szóval mi okozhat fennmaradó, majd lassan visszaeső fordulatot?Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #124346 üzenetére
első körben megnézem a szelephézagot akkor, nem sok lelki erőm van hozzá, de ma úgyis szedem ki a teleszkópot, rugóstagot mert holnap viszem a Havasihoz, ha már nekifogok kiveszem a motort is, vezérműláncot amúgy is akartam cserélni. aztán meglátjuk. viszont a kismotornál viszont nem éreztem semekkora holtjátékot a szívón, kipufnál meg nagyot is éreztem de rohadt hülyén oldották meg a szelephézag allítást, el kell hajtogatnom a lemezkéim végét hogy be tudjam dugni a megfelelő helyre...
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #124352 üzenetére
az egy Honda CRF 50R egy 50 köbcentis négyütemű kis gyerek krosszmotor.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz runner 125 #124403 üzenetére
Ajánlj többet...biztos van az a pénz 💸
Más:ezt a motoros telefonos, beszélős témát nem lehetne vhogy kiemelten betenni az összefoglalóba?
Még mindig ugyan azok a márkák,típusok és havonta olvasni kell róluk 30-40 hozzászólást...biztos én vagyok túl érzékeny...dekibaszottunalmashogy.sena.intercom.megmittudomén.ráadásul.mindig.a.sena.nyer...Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Tamás9x #124413 üzenetére
Kb fél évente van egy új tag aki frissen vesz motort,ezt még el tudnám fogadni de a régiek ha ennyi idő alatt nem tudták eldönteni mit akarnak ne motorozzanak
Mellesleg mindig a Sena jön ki jól,hiába mondod hogy nem
Mindegy csak gondoltam hisztizek egy sort.
Mondjuk az,hogy nyittok neki egy új topicot nem rossz ötlet, még adok is bele,csak ne kelljen látnomMr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Üdv!
Szerszám tanulmány érdekelne.
A körmöskulcs méretezést hogy kell számolni?szedem szét a motorom csuklópontjait és vennék célszerszámot hogy például a kormánycsapágyat ne hidegvágoval szereljem.can egy 37 és egy 84 mm átmérőjű anya,a körmös kulcs számozása az átmérőre van megadva vagy a sugárra?
Illetve a gépkönyvem a kormánycsapágy kenésénél mintha 2t olajat emlegetne,bár szakszerűen még nem fordítottam le,létezhet hogy oda nem zsír kell?Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #124721 üzenetére
köszi az infót,megrendelem akkor a gyári kulcsot,37es átmérőhöz nem találok a magyar boltokban kulcsot...beszarok.
megnéztem a gépkönyvet,a csapágyakhoz zsírt kell rakni
a gázszektor alá kell kétütemű olaj.Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #124727 üzenetére
ja nem akartam,csak pontosítottam,hogy a gépkönyv oda írt 2t olajat nem a kormánycsapágyhoz
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Szerintem azt kellene belátni,hogy mai rohanó világban marhára nem lehet megbízni a a forgalomban résztvevőkben,egyszerűen úgy kell menni,mintha mindenki rád vadászna,meg lehet baszni a tréninget(ami egyébként biztos sok előnyt hoz) ha az utolsó pillanatban a szembejövő facebookozás miatt elfordul,sávot vált,kielőz stb...egyszerűen leradíroz...ezért sem akarok már közúton motorozni...és tréningen csak egy bója van előtted nem pedig egy pillanat alatt egy 50tonnás gabonás kamion...aminek azért van egy sokkoló ereje...és erre a szitura nem tudnak felkészíteni...mert egyszerűen megijed az ember...
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz etnies #124932 üzenetére
De pont ez az...én nem akarok olyan helyzetbe kerülni,hogy vagy bejön vagy nem...hiába mondja az Európa bajnok edző tréningen hogy gáz kell csak az 50 méteres asztalhoz...ha nincs meg a total kontroll jó nekem a 15 méter biztos is...gyerekem van,fel akarom nevelni...én már a biztosra megyek,ez megy tréning nélkül is.pont a napokban majdnem ütköztem jobbra fordulasnal házsarkon mert rossz ütemben nézelődtem és nem vettem észre hogy jönnek jobbról...
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Lehetne kérni,hogy hagyjuk ezt a témát?egyrészt mindenki a saját nézőpontja szerint kezeli,másrészt mindenhonnan ez folyik.can amúgy saját topikja.koszi
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Kit érdekel India? Total mások a szabályok és az,hogy kmenyus nem látott balesetet 28 nap alatt,számomra megint zéró információval rendelkezik... lehet töltésen volt végig egy kupiban...unokatesóm 20 éve van amerikába és nem látja az amerikai álmot...akkor most mi van?
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
nem ment át az irónia...próbálom máshogy:
kinek mi köze hozzá,hogy a másik hogy motorozik,hol tartja a lábát,és milyen védőfelszerelésben nyomja?értem,hogy ez a világ ilyen lett,hogy fórumon mindenki jön és elmondhatja a véleményét,mert akkor már fontos ember lett,hogy felszólalhatott,kapott figyelmet végre,igaz,hogy lófaszt nem változik meg ettől még semmi(szerencsére).de legalább jól megmondta...régen az öregasszonyok voltak ilyenek...:
- A Gizike biztos kurva mert tanga van rajta...
Az is fura,hogy amikor igazán véleményt kellene formálni,otthon kussol mindenki.
Bocs,kicsit kiborultam...de szerencsére ez egy fórum,ahol én is elmondhatom a véleményem azokról az emberekről akik pálcát törnek mások felett,hogy motoroznak,mert ők már
T.Ö.K.É.L.E.T.E.S.E.K!Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Nem gondolom túl,2-3 havonta felbukkan a nikeairmaxos csizma téma...hogy valakinek csípi a szemét.gondolom ha valaki flippfloppban akar motorozni akkor abban teszi,nem tudom ez miért fáj Nektek,milyen behatással van a Te életedre,mert ha arról írnál,hogy 80 éves emberek vezetnek simán megújított jogsival,az teljesen más mert ez már lehet hatással az életedre ha a szar reflexei miatt leradíroz.
Pszichológiai tanulmányok szólnak róla ,hogy egy felületen(chat,fórum) történő pistikézés nem szól másról,csak hogy valaki ismerje el a véleményét és utána lehet emelt fővel vért ontani...és mivel ezek rendszeresen visszatérő témák nem tudok másra gondolni,hogy az egyén élete annyira sekélyes,hogy mások életében,szokásaiban keres kivetnivalót és beszéli meg a kartársakkal.
Nem gondolom túl,csak a vélemény szabadMr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Semmi gond,hogy próbálod kifordítani,kiszámítható emberi reakció.nyilván az fel sem merült Benned,hogy igazából tényleg nincs közöd,hozzá más hogy motorozik,de ez van,és mielőtt sértésnek Vennéd nem ellened szól,csupán Veled beszélgetek,Neked mondom el a véleményem.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz duni84 #125879 üzenetére
Te is tudod,hogy a kevés esetkocsi nem a motoros hibája,ezért felfelé kellene reklamálni.
Egyébként igazad van,de senki nem tudja hogy miben fog baletesezni...tulajdonképpen ha jogilag értelmezem akkor járjon mindenki Mercivel,Audival,mert abban csak egy koccanás,de trabantban végzetes ütközés lesz ugyanaz?mivan ha nincs pénze védőfelszerelésre,de imád motorozni?
Tényleg nem akarom ám offolni a topikot,csak nálam kiveri a biztosítékot ha elindul egy hangulatkeltés szintű felkelés.Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz gonger #125910 üzenetére
Nyugodtan,ha meggyőzöl,én el fogom ismerni az igazad.Egyébként igen,a Te reakciód indította be...
De belátom,hogy olyan lett a világ,hogy mindenki okosabb mindenkitől.Te is itt beszélsz erről mert nem mész utána a robogósnak és mondod el a véleményed,valszeg azért mert elküldene a picsába...joggal és legbelül ezt Te is tudod...de engedjük el.[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Tamás9x #125947 üzenetére
A legolcsóbb az olaj csere,utána a szelepelés, utána komplett becsúszó patron , végül a komplett teleszkóp csere.de ezeket nem lehet minden motornál csinálni.Először csereltess olajat,de olyan helyen ahol tényleg normálisan megcsinálják,milliliter pontosan kell dolgozni.anno a hornetembe rakattam wilbers prog.rugókat,kicsit hozott a menetstabilitáson,nagy féknél nem koppant be annyira.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Véletlen sem szeretnék párhuzamot vonni,mert eszem ágában sincs egy versenymotort összehasonlítani egy "buta" utcaival de amióta komolyabban krosszozok,kicsit beleástam magam a futómű témába is.most,hogy kicsit tájékozottabb vagyok,rájöttem,hogy eddig csak motorkáztam,de nem motoroztam,pedig most is messze vagyok a protól.
Gondolom aki utcaival pályázik az szintén tisztában van a legfontosabb dologgal,hogy a SAG rendben legyen,mert ha nincs totál más a geometria,ami által borul az egész motor kormányozhatósága,szóval hátsó rugó testsúlyhoz belőve...ez a mai krosszoknál gyárilag 70-75kg pilótához lövik be,én 83 vagyok nekem a rugó feszítésével még lehetett állítani ,de súlyosabb embernek már rugót kell cserélni,aztán ugyan így elől,ha a gépkönyv álltal nagyobb az összeülés,erősebb rugót kell elöl is alkalmazni,és tapasztalatból tudom írni,hogy amíg nem lőttem be a SAG-t a motor dobált mindenhogy,csőrösök,hátasok,azóta pedig nagyon penge,első teleszkópokkal lehet játszani.hogy a motort a villákon a befogónál lehet engedni lefelé 3 gyűrűnyi egységet,DE ha engedem lefelé sokkal jobban fordul,viszont egyenesben nagy tempónál magától kezd csapkodni a kormány,ellenben ha fent van koppon nagy tempó atom stabil,viszont kanyarba sokkal nehezebb berakni.Szóval én javaslom mindenkinek,hogy bányásszon a motorjához egy SAG adatot és kezdjen el méricskélni,mert ég és föld változást hoz a helyesen beállított futómű.
Év végén a Havasi Zolival átnézettem a futóművem,szerencsére gyári állapotú,így provédő és szimeringen kívül nem kértem más modot,ja meg persze új olaj.Azt mondta ha csak hobbizok vele,évente ráérek olajat cseréltetni és diagozni a belsejét.Magát a műhelyt ajánlom,de nagyon vigyáznak a szakmára,nem is lehet a műhely közelébe menni,elmondta,hogy egy két versenyzőt leszámítva nem fogadnak ügyfeleket a műhelynél,viszont telefonon nagyon részletesen ő maga tájékoztatott mindenről,szóval,annak ellenére,hogy nem nézhettem,nem volt az az érzésem,hogy valahova csak kiszórom a pénzem.a cimborámnak egy időben csinálta a 2013as telóit ott ugrásszerű változás állt be mert azok a telók nagyon gatyák voltak.Havasi egyébként a Showa és a WP kizárolagos forgalmazója egyébként.
Szóval én azt mondom,hogy megéri időt áldozni beállítani a futóművet,mert pédának okáért a krosszban nem motor lóereje nyeri meg a versenyt hanem a futóműve.Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz yodamastah #125964 üzenetére
Ugyan ezt gondolom,a 2001es hornetnek elég gyenge volt az első futóműve,és semennyire nem állítható,ott kicsit hasznos volt a prog.rugó mert fékezésnél nem ült össze annyira, viszont lehet eleve erősebb volt a gyáritól,ezzel akkoriban nem is foglalkoztam csak valaki azt mondta hogy jobb lesz én meg elhittem,de pályán soha nem próbáltam.viszont ebben a terepvilágban senki nem beszél progresszív rugóról hanem súlyhoz mért 52-54-56 stb. kN-os rugóról és mind lineáris.egyszerűbb telókban kis mozgástér nyerhető olajsűrűséggel és légrés változtatással,de ez megint idő és forint,mert kisérletezgetni kell.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz fattyu #125972 üzenetére
Fura mert a KTMes cimboráim mind csak ömlengenek róla,ugyanakkor mindig szerelnek rajta valamit a villa amúgy nem Wp a tiéden?Na én ezért cseréltettem szimeringet,mert bár nem volt indokolt ,de ha háborgatják szétszedés miatt szerintem nagyobb eséllyel indul meg utána,az meg szüli a kérdéseket,vajon mennyi olaj ment el és akkor már lehet újra mind a kettőt újra szerelni.amugy a showa villák olajcseréje gyári olajjal gyári porvédő gyári szimering volt 77.000. és még mindig ott a kérdőjel hogy tényleg gyári került e bele
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Micsurin #126459 üzenetére
Nézd évekre visszamenőleg visszaolvashatsz hogy én a fokozatosság mellett álltam ki amit a mai napig tartok, tehát légyszives ne tarts nekem kiselőadást,hogy mennyire értesz hozzá, az általad említett példa is helytálló,de ezt tudom én is,csak még mindig meghalhatsz önhibádon kívül is,arra próbáltam rávilágítani,hogy sajnos nem csak rajtunk múlik.szóval bármennyire nem tetszik ,nem hagyhatod ki az egyenletből.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz runner 125 #126463 üzenetére
Szia,megmondom őszintén sima,talán líthiumos zsírt kap,viszont havonta miszlikre van szedve,benzinnel,féktisztítóval kimosva és új zsírral összerakva.multkor rézpasztával raktam be egy hónapra de baromi szar volt elmosni,soha többet Szóval én inkább sűrűbben takarítom és zsírzom mert volt már olyan hogy elhanyagoltam és 2 hónap után már állt a rozsda a tűgörgőn a sterimob miatt.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz martonx #126693 üzenetére
Nekem a Te írásod hangulatkeltő,nem a cikk,a cikk egy szerkesztett valami.jelen esetben totál mindegy hogy be volt e kötve,megölt két embert,direkt nem motorost írok,hanem embert,mert sétálhatott,biciklizhetett volna ott bárki,ha úgy jön ki meghal,akkor is ha ez a véglény be van kötve.ha biciklist gázolt volna belinkeled ide?tedd a szívedre a kezed...
Egyébként pont most néztem youtubon hogy(mivel bűncselekmény lesz jogsi nélkül vezetni)a függők tagadásban élnek és nem vallják be maguknak hogy képtelenek vezetni.Mr.Brightside
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest