- Programozás topic
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Mobilinternet
- Linux - haladóknak
- Apple TV+
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- SkyShowtime
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pocee
senior tag
válasz runner 125 #44185 üzenetére
Hi!
Tudtommal a TRX 450 az egy versenyquad,egyrészt üzemórás blokkal,de gondolom ezt tudod,másik,hogy igaz,hogy pont a hondát nem ismerem testközelből,de a yamaha illetve suzukiban nincs hátrameneti fokozat,ez nem tudom feltétel e forgalomba helyezésnél,nekünk yamaha 700-as raptor van,sportquadot nem is láttam még rendszámmal közúton a munka/túraquadot azt sokat,én nem hiszem,hogy bíbelődnék a helyedben ezzel a lepapírozással.gondolom nem kevés nyűg indexet kiépíteni pl.
szerk: mondjuk laknak itt svájciak egy tanyán,van nekik kettő kínai rontásuk sportquad kinézettel,nekik van rajta rendszám,de nem magyar.
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Kolondrum #44616 üzenetére
Baszki szerintem Te egész nap ezeket a tragikus videókat bújod és programozod be a saját életedbe,aztán amikor hasonlóan kijönnek eléd vagy valami,követgeted az autót meg háborogsz itt...vagy ennyire érdekel mások nyomorú szerencsétlensége vagy nem tudom,miért nem versenyeket nézel?
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz DigitXT #44706 üzenetére
Fereevel értek egyet,egyrészt baromság,hogy úgy is elesik,csak benne van,de lejjebb azt mondták el fog,én sem estem közúton még...17 éve rendszeresen motorozok.(crossal igen)
De ha így van akkor az "úgyis elesel" tábor kövezze meg legyen szíves a "nyugodtan vegyél nagymotort kezdésnek" tábort.Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz DigitXT #44708 üzenetére
Arról van szó,hogy mindig azt mondjátok,kezdjen nyugodtan naggyal csak legyen higgadt,na most ezt mindenki elfelejtette,és most az megy,hogy tuti elesel,ergo akkor koporsót ajánlgattok.50essel lehet szerencsétlenül esni...600assal meg kurva nagyot...
Abban igazad van,hogy nem látunk bele a fejébe...pont ezért nem kell semmit ajánlani,főleg!és volt rá példa!!,hogy a srác közölte,hogy 200ccm-ig akar motort mert nem magabiztos,erre megindult mindenki,hogy nyugodtan vegyél 600ast,mert fejben dől el.
És én nem ajánlottam senkinek semmit!Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz fattyu #44711 üzenetére
Ha betartod a szabályokat,akkor minimalizálhatod a károkat.
Természetesen,nem vagyok álszent,hasonlóan motorozok mint Te,kicsit megfontoltabban mert már vár haza egy tökös kiscsávó akit még fel kell nevelni,de ez a szint már a hívjuk ki a sorsot magunk ellen.közel sem kezdő szint.Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz yodamastah #44723 üzenetére
Én nem mondtam,hogy senki nem esik,sőt azt sem,hogy én nem fogok,csak miért kell egy kezdőt azzal riogatni,hogy úgy is elesel,mellesleg eldőlni kúton az figyelmetlenség inkább,mint a tudás hiánya.
És lehet a barátod is most zsinorba esni fog még ötöt vagy én,ezt nem tudhatjuk...
Remélem érted,hogy engem nem ezek zavarnak.hanem az,hogy kezdjen 600al,de úgyis összetöri...Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz DigitXT #44731 üzenetére
Nézd,én bejártam a ranglétrát és nyugodj meg,hogy be is járatnám mással is és semmivel nem érzem kevesebbnek magam,persze ha valaki 30 évesen kezd motorozni,hülyén fogja magát érezni egy kismotoron,de biztos feleennyi baleset lenne,mert egy 125öst sokkal toleránsabb mint egy 600as.
A törvény a rossz,mert abból indul ki,hogy 24 felett már rutinos az ember még akkor is ha soha nem ült motoron,a jogsi oktatás meg arról szól,hogy hogy keressenek több pénzt kevesebb oktatással,szóval minimum köteleznék veztechtréningre mindenkit aki felnőtten kezdi a bringázást.
De befejeztem.Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Lefelé amúgy sem kell nyolcmilliót rakni mert az egyesben megáll a váltókar,nem tudod üresen lefelé pumpálni egy alatt.Felfelé én is 6ban még raknék néha, de nem kell neki.szerintem aki érzi annak nem kell és itt a 6. nem számít,ismerned kell a motorod annyira,hogy adott kanyarban/ból hol lesz a legnagyobb erőd gyorsítani.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz polimorf #45241 üzenetére
Azért mielőtt bowdent rendelnél,nem árt tisztázni,hogy attől,hogy a feszítőd ki van tekerve tökig,a bowden megfeszül amikor elkezded húzni vagy csak az utolsó fél centin dolgozik?
mert ha már kezdetben feszes akkor nem a bowdennel van baj,hanem van egy olyan jelenség,hogy a kuplungkosár "lábai" berágódnak és oda befeszülnek a lamellák és a szerkezet nem tud szétoldani és ezért megy a motor,persze nem biztos,hogy Nálad ez van,csak lehet,elméletileg ezt egyszer biztos,hogy ki lehet reszelni(crossnál legalábbis ki szokták),szóval ha húzós az ára azért kérdezd meg ezzel kapcsolatban szerelőd,mert ez javítható,ha véletlen ez lenne a baj.45235: az hogy álló helyzetben nem veszi az egyest nem jelent semmit,olyankor a kuplung nem funkcionál hiába húzgálod,valószínűleg olyan pozícióban állt le a váltó,hogy az egyes nem kapcsolható,ha elkezded tolni a motort és folyamatosan nyomod a váltót egyesbe akkor szépen beleugrik,legalábbis nekem sokszor volt már így,járó motornál meg ha az ember "csendben" akarja betenni egybe akkor kicsit megtolja magát és úgy teszi be,sokkal finomabban veszi.
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz polimorf #45250 üzenetére
ja bocs,a 2 számú,253 euró.
Nem értek hozzá,hobbista vagyok és a sajátomon kívül nem nyúlok máséhoz,nincs végzettségem,egy krosszt szétszedek darabjaira majd összerakom,de egy 600-1000es utcaihoz nem fognék hozzá,mellesleg Alföld déli része.Ezen jól látszódik a beverődés
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz polimorf #45253 üzenetére
nem élnék meg mert kényelmes vagyok,nyilván egy határidős idegen elég rosszul kezelné ezt,joggal,meg mint mondtam nincs szaktudás,csak ismerek jelenségeket,meg van egy kis műszaki affinitásom,ennyi.
persu itt aki komoly szakmai háttérrel rendelkezik.
szerk:és igen a recék azok,az ebayes képen még csak a pontok látszódnak,nem ilyen durván recés.
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
-
Pocee
senior tag
válasz Kolondrum #45497 üzenetére
A hajtókar nem feltétlen fokozatosan jelentkezik.Ha széttörik a tűgörgő akkor az hirtelen okoz bajt.
Nekem a 125 crossba előjel nélkül reccsent egyet és megszorult.szerencsére csak 4 kmre voltam otthontól,így egy másik motor hazahúzott.Esetleg egy leszakadt szelep ami szétver mindent amíg kísérletezel mi lehet a baj .A gyertya meg nyilván a tökéletlen égés következménye,annyira nem értek amúgy hozzá,hogy egy több hengeres motor tovább jár e ha széthullik a hajtókargörgő,vagy egy szelep kiesik.
Könnyen beindul amúgy így hibásan? vagy tekertetni kell?Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
attól,hogy most volt szerelőnél szinkronon még elbaszhatott valamit.
Figyelj,ha tényleg benzines az az olaj,engedd le és vedd meg a legolcsóbbat,tedd bele és úgy menj el szerelőhöz,mert egy nem kent blokkban akkora károk keletkeznek 15 km alatt,hogy tényleg érdemes inkább felgyújtani.[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Azért egy nagyobb motor lehet takarékosabb,mint a kisebb,persze a nyomaték eszi a gumit,de nem kell széttépni,hogy "örömet" okozzon,így akár lent maradhat a fogyasztás is egy félős "kezdő" kezében.szerintem
Anno a 600 Hornettel nem volt nehéz 12-13 litert megetetni,az ezressel jókat mosolygok 9 literrel is.szerk: persze mehetne ez is feljebb,de a "mi" utunk(54-es) már így is halálos,néhol olyan nyomvályús hogy leérnek a lábtartók egyenesben is
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz FIREBLADE78 #45929 üzenetére
légyszives legalább tedd offba...ez nem kutyás topic
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Daywalker #46081 üzenetére
Tényleg csak rencer van hozzá,viszont,hogy kéri e a pc hangolást nem tudom.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Archer #46089 üzenetére
ilyet még nem hallottam,annak ellenére,hogy akra van a gépen én termignoni párti vagyok erősen
és nem a ducati miatt,hanem anno volt egy fzr 1000esünk full rendszerrel,légszűrővel rengeteg extrával,versenyzőtől,na az iszonyat komolyat szólt,csak akkor még 17 éves voltam és csak ritkán mehettem vele,valszeg ezért élek mégMr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz FIREBLADE78 #46091 üzenetére
30ért volt CBS? sisakom tökéletes volt ütni vágni.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
-
Pocee
senior tag
válasz FIREBLADE78 #46098 üzenetére
akkor meg nem vennék cross bukót mert iszonyat kényelmetlen,a shield miatt úgy rángatja a fejed a menetszél mint az állat.milyen husi lesz a gép?
Mr.Brightside
-
-
Pocee
senior tag
válasz Kolondrum #46245 üzenetére
jó és tudjuk vajon mit mutogat?pont belefutott egy faszba...
vagy azt gondolta tankkal megy,hogy majd egy egész sort elkezd szopatni?szerk:az elsőnél meg nem biztos,hogy az a gyerek ment neki,lehet a harmadik "traktor" tolta meg a bandát...
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Kolondrum #46634 üzenetére
Melyik japán motor 2 ft ha bontani kell?vagy csak a tiéd ilyen eszement drága?szted?
szerk: azt a spurit öntsétek ki a lefolyóba...ha kell valami ami ér is valamit akkor tessék
ezzel sem lesz panigale a seggetek alatt de legalább érezni valamit,a NOS elég nagy név és csak 10 dodó,igen próbáltam,lakkra nem cseppenhet mert felmarja...
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
atyaúristen...
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz FIREBLADE78 #46932 üzenetére
esetleg hideg/meleg indítás? szívató vagy melegen nem szívató.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz FIREBLADE78 #46935 üzenetére
Ja hogy ez nem jogsivizsgás kérdés!?azt hittem...
nem ismerem a motorod műszaki paramétereit,de ez nekem új,pedig megfordult már pár motor a kezeim között.
Nem véletlen van egy szívató mondjuk a karbin,meg van egy dekompresszor a kormányon?
Ha nem erről van szó,akkor nem én adok tanácsot.
Pedig már próbáltam pár supermoto-t,mondjuk azok versenykrosszból voltak építve,nem gyári kiadás.Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Rövid története a ritkaságnak,hogy a 4. és 5. fokozat kapcsolókörmei lesarkosodtak ezért teljesen szétborítottam a gépet és összeraktam,ebayen kaptam komplett váltót 15000-ért és komplett jó állapotú blokkot 18000-ért .meg a kawasaki importőr tudott hozni hozzá szívószelepet és a kardánházhoz speckó szimeringeket.
Ugyan ilyen volt életem első komoly motorja 7-8 évesen és most úgy hozta a sors kisfiamnak is ez lesz.szóval most hogy patika,szépen le van garázsolva és várja,hogy a gyerek(2ésfél éves) rákapjon a hobbira.ui.: sajnos a szerelést nem dokumentáltam képekkel hülye fejjel,pedig nagy kaland volt legózni
Mr.Brightside
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest