- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
TommyGun
őstag
válasz Djuree #34988 üzenetére
Ez csak azért egy szűk minta, de én azt tapasztaltam hogy a már "félmárkás" 40-től kezdődő sisakokban ez nem volt probléma nekem egyikben sem, nyílván van olcsóból is ahol ez nem gond dehát azt megtalálni.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
ALI_G
veterán
válasz Djuree #34982 üzenetére
Azert azt remelem tudod hogy a gyartok eltero meretskalaval gyartanak? Kezdetnek merjetek le a fejkeruletet es utana a gyarto ajanlott meretet probalja fel. Szemuveg mazlifaktor hogy kenyelmesen feltudja venni de a kozepkategoriaban mar van direkt olyan kialakitasu.
Probaljon fel minnel tobbet, de en csak kontaktlencseben tudom vezetni a motort. Egy sebesseg felett razkodik a szemuveg es nem latok semmit.
Mivel neki kis meret kell, keressetek kifutott szeriat. Nagyon nyomott aron adjak nehol az S meretet es alatta. Pl pesten a foktnal volt egy fal tele ilyennel. De kiallitason biztos kiszortak a nagyjat.[ Szerkesztve ]
-
longwild
aktív tag
válasz Djuree #34982 üzenetére
Szemüveget hord párom. Normál bukója van. Egy darabig nehezen tudta felvenni, de idővel a szivacs idomult a szemüveg szárához és most már jó. Egy hátránya van, hogy a felületi festett szemüvegszár idővel elkezd megkopni a sok súrlódástól.
(#35003) Ribi
Nem akarom szétoffolni a topicot, de: 1-2 hete a soroksárin volt kalandom egy papa-mama kettőssel. Papa szélsőből váltott sávot indexszel, csak azt nem vette figyelembe, hogy mellette HALADOK. Fékeztem dudáltam, de semmi. Tipikusan az a papi volt, aki se kép se hang, mindenhol 70-el megyünk. Mikor utolértem csak nézett előre a lámpánál én meg mutogattam. Anyósülésről a mami meg teljesen megértő, megbánó arccal nézett rám, bólogatott, amikor én magyaráztam nekik... Rájuk még az egyébként nagyon toleráns párom is azt mondta, hogy végképp gyökerek..
Igazából visszagondolva velem is történt már jó pár érdekes eset...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Djuree #38387 üzenetére
Neked jobbulást kívánok. Én meg holnap dél körül indulok Erdélybe 8 napra, egy 125-ös Varadero társaságában.
Nejem szerint viszont én már "százas" soha nem leszek, amit szerinte az is bizonyít, hogy ezzel a 20 éves kis ótvarral el merek indulni a "világ végére", 51 éves fejjel...
Most kellene kezdenem motort takarítani meg pakolni. Hogy utálom én ezt! Műszakilag múlt hétvégén átnéztem, a gép elvileg rendben van, csak retkes, mint állat.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Type-R
őstag
válasz Djuree #38397 üzenetére
miközben haverral üldögéltünk, és figyeltük a teheneket , oda jött ma hozzánk egy kb 50éves férfi, és kérdezősködött a motorokról, hogy az MT 09-et vagy a Z800at ajánlanánk nekik, mivel nem tudja eldönteni, hogy melyiket vegye
itt svájcba nagyon sok középkorú, és afeletti férfi simán 1000-es sportmotorral jár, ez itt teljesen természetes -
Bogyó bá'
nagyúr
-
Xaels
félisten
válasz Djuree #39342 üzenetére
Jövőre egy full Mo. bejárós túrát akar haver szervezni. Kolléganőt idézem: "Amúgy meg tényleg nem kell sok cucc,nem divat bemutatóra készülünk!!Egy gatyót ,zoknit,polót ki lehet lögybőlni és még nagy helyet sem foglalnak."
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
.mf
veterán
válasz Djuree #39342 üzenetére
Látom nem csak én gondolkozok hasonlón... Lakóautó, hátul motor...
Bár nálam egy kicsit más a cél / terv: több országot bejárni, köztük elhagyatottabb zugokat is, tehát terepjáró képesség sem árt. Itt viszont sajnos nagyon megbonyolódik a dolog: a készen kaphatóakat expedíciós lakóautónak hívják és iszonyatosan drágák. Másrészt teherautókra épülnek, míg én szeretném 3.5 t alatt megúszni, mert úgy még B-kat jogsival vezethető, és sok korlátozás, különleges szabály alól is mentesül.
Építeni is nehéz megfelelő alanyt találni:Unimog:
+ kiváló terepjáró képesség, jó ergonómia, megbízható
- 3.5 t felett alapból, még a régi is drágaGAZ-66 KUNG (parancsnoki, rádiós dobozos)
+ olcsó, jó terepjáró képesség, megbízható, könnyen szerelhető, keleten sok alkatrész
- 3.5 t alapból KUNG nélkül, szovjet ergonómia, elavult, magas fogyasztásPinzgauer, Volvo C303
+ kiváló terepjáró képesség, jó ergonómia, megbízható, könnyű
- drága, ritka, alkatrész-ellátottságUAZ-452
+ olcsó, okés terepjáró-képesség, megbízható, könnyű
- hogynézmá'ki... felépítmény kicsi, szovjet ergonómia, elavultIveco Daily 4x4 (pár generációval korábbi)
+ okés terepjáró-képesség, modern, ergonómia, fogyasztás
- drága, nem military-specMitsubishi L400
+ jó terepjáró-képesség, modern, ergonómia, fogyasztás
- ritka, kicsi felépítményFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
citkar
addikt
válasz Djuree #39527 üzenetére
Kb:
AutópályadíjakGorican (horvát határ) – Rijeka szakasz: 110 kuna (kb 4.500,- forint)
Gorican – Zadar szakasz: 162 kuna (kb 6.600,- forint)
Gorican – Vodice szakasz: 191 kuna (kb 7.800,- forint)
Gorican – Split szakasz: 222 kuna (kb 9.100,- forint)
De itt van kalkulátor is.
-
.mf
veterán
válasz Djuree #39527 üzenetére
Ha nem rémlene: autópályákon fizetős szakaszok, kapukkal. Nemolcsó. Ellenben jó út és a sok hegy ellenére egész egyenes, sok alagúttal.
Legtöbb helyen fut párhuzamosan nem-fizetős autóút. Ellenben azok 1+1 sávosak, de szintén jó út, alagút helyett hegyrefel-völgybele, több szerpentin.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
canniball
nagyúr
válasz Djuree #45508 üzenetére
No én is eljutottam a lidlibe, vettem egy aláöltözőt meg egy kesztyűt. Utóbbi nem tűnik egy verseny-darabnak, de amennyit én hidegben motorozok szerintem jó lesz. Ti a kesztyű szárát a kabát ujjára húzzátok rá vagy alá tűritek? Szélvédelem szempontjából a ráhúzás tűnik praktikusnak de ezt nekem a másik kesztyűvel sem sikerült előadnom, és ahogy nézem ennek is elég keskeny a szára ehhez.
Az aláöltöző talán valamivel vékonyabb mint amit ősszel árultak, de közel sem annyira mint gondoltam; meg azt írja a doboz hogy melegen és szárazon tart, lehet ezt négyévszakos megoldásként árulják...[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
PoLizei
aktív tag
válasz Djuree #46889 üzenetére
A motoralkatresz.eu-n jó árak szoktak lenni. Épp tegnap néztem, hogy a féktárcsa, amit Olaszországból vettem ebayen, náluk is kb. annyiban lett volna. Most már mind1.
[ Szerkesztve ]
P*L****
-
PoLizei
aktív tag
válasz Djuree #47729 üzenetére
motorosborruha.hu
Vagy a Louisban van 300.-€ körül Probiker.[ Szerkesztve ]
P*L****
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Djuree #47789 üzenetére
A bőr igazából szívás: nyáron meleg, szezon elején meg végén pedig hideg.
Én a legkellemesebben 17-22 fok között érzem magam benne.(nem perforált)
Az alatt kicsit hideg, viszont igazán csak ilyen 30 fok fölött rohadok bele...de persze rohadtul nem mindegy hogy 70-el vagy 130-al mész...
A leghidegebb ilyen 5-6 fok volt amiben mentem vele, de az szerpentín volt vagyis max 60-70km, ott is még bőven vállalható volt.
Sokat számít egy jó nyakmelegítő, mert ott slisszol be a hideg leginkább. Eleinte egy sima átlagos nyakmelegítőm volt azt nemtudtam miért fáj a vállam 200km után. Most olyat vettem ami a vállamra is rálóg és windstoppos, hihetetlen különbség van a kettő között.
SZóval a részletek is fontosak..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
emre
veterán
-
Czimby
addikt
válasz Djuree #50334 üzenetére
Shoxosról nincs véleményem, de nyugodtan vehetsz te is bőrt mert némi használat után bepuhul és felveszi a testformádat is. Főleg ha elkap egy nyári zivatar :-)
Arra kell vigyázni, hogy ne száradjon ki a bőr mert berepedezik!
Szóval ha elázott le kell ápolni mielőtt csont száraz lesz.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
emre
veterán
válasz Djuree #50460 üzenetére
Nyári kesztyűt valószínűleg innét fogok rendelni. De van egy csomó érdekes dolog érdemes körülnézni.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
válasz Djuree #50466 üzenetére
Alatta és felette hogy viselkedik? Folyamatosan erősödik a rezgés vagy csak bizonyos fordulatszámnál jelentkezik, illetve független-e a fordulatszámtól?
A gumikban mennyi kilométer van? Az első telókban a folyadék mikor lett cserélve? Kormánycsapágy nem lazult-e meg?A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
válasz Djuree #50491 üzenetére
Én valami önrezgésre gyanakodnék első körben. De ha alsóbb fokozatokban is kihuzatod addig akkor nem csak 100 felett jelentkezne hanem alacsonyabb sebességnél is. Nálam 5000 fordulat körül rezonál be az idomok többsége. A kormánycsapágyhoz tehermentesíteni kell az elejét, majd a kerék tengely körül óvatosan megrángatni. Fordításkor nem szorulhat rángatásra nem kottyanhat. Ezt lehet olyan emelővel amit a kormány nyak alá kell betenni, én a leömlőknél szoktam krokodil emelővel, de fel is huzathatod valahova a kormány környékén megemelve. De ha van középsztender az a legjobb. Mondjuk ezzel kellett volna kezdenem.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Czimby
addikt
válasz Djuree #50466 üzenetére
Kerekek hogyan lettek centrírozva? Géppel vagy kézzel? Statikus vagy dinamikusan?
Vidd el olyan helyre ahol kézzel centríroznak.Ha nem oldja meg lehet, hogy sérült a gumi szerkezete vagy a kormánycsapágy van berágódva, de akár a teló is lehet ha nem volt jó ideje leszervizelve.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
-
Xaels
félisten
válasz Djuree #53258 üzenetére
Fokt. ebay-ről sem olcsóbb a plexi
Egyébként igaz, hogy belpiacos 400-as az Eliminator, de ha most rendbe lesz rakva: Új fékek, tavalyi gumik, új termosztát, hengerfejtömítés, gyertyák, kipucolt és cserélt tömítéses karbik, fél éves akku és üléshuzat. Rendszeresen vittem olajcserére, átnézésre és 500 alatt elviheti bárki. Ettől függetlenül esztétikailag azért van rajta amit csinálni kell.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
runner 125
nagyúr
válasz Djuree #53258 üzenetére
Dobj emailt pár motoros boltnak, két hete én is cseréltem plexit az N102-n. Volt is rajta karc és sajnos még tavasszal olyan szerencsétlenül ejtettem le pont a lépcső élére, h megrepedt a teteje kb 2cm hosszan.
Citybike-tól rendeltem meg, kb 10k volt a gyári ha jól rémlik."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
baboss
őstag
válasz Djuree #59000 üzenetére
Nekem a gyári ragasztóval van felrakva a sisakra. Elsőnek a jobb oldalra ragasztottam,de így az optika a sisakhoz közel volt és s sisak nagyon benne volt a felvételi mezőben.Átraktam a bal oldalra.Hát nem volt egyszerű leszedni,letépni nem is tudtam.A szivacsos ragasztót át kellett vágnom egy pengével, hogy letudjam szedni.nyugodtan felragaszthatod,nem fog leesni.Max még kikötheted a kamerát a sisakhoz a csomagban nekem adtak hozzá egy biztonsági kábelt.
[ Szerkesztve ]
-
Yoshida
aktív tag
válasz Djuree #59000 üzenetére
Megelőztek, félig tárgytalan
A 3M ragasztós rögzítők elég jól tapadnak, sisak tetején a gopro nem esik le 200 felett se, tartósan bírja, százszámra vannak videók neten. Azt is írják hogy fél-egy év után érdemes leszedni melegítéssel, és újat felrakni, mert idővel azért gyengül. Lehet kapni ilyen kisebb méretű biztonsági rögzítőt is (ugyanaz a 3M van rajta), ami egy kis kötélkével rögzül a kamerához, de nincs feszítve, terhelve. Tehát amikor esetleg az elsődleges elengedne, akkor ez a biztonsági megfogja még, és lifegve ugyan, de megmarad a kamera, nem hagyod el. (azért sisakon észreveszed, ha már nem fogja a szelet, de legalább nem esik 100-al az aszfaltra)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Vicces képek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fűnyíró topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen