- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Hálózatokról alaposan
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
stifi
senior tag
a desgint én sem utasítom el, de nekem nem kell se bővíthetőség se méret, max 10L bőségesen elég.. a zsebeimet akarom kiüríteni, mert most úgy néz ki hogy bármit pluszba el akarok vinni akkor tele vagyok, még egy telefon vagy távirányító, kulcs már nem fér el nálam...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
-
-
yodamastah
őstag
Szerintem ez baromsag ilyen nincsen. Inkabb azt tudom elkepzelni hogy 300k a kaucio, es a tores mertekenek megfeleloen kell fizetni.
En is sokat estem mar, de altalaban filelrekbol kijottek a javitasok. Foleg mert lefostam hogy valami karcos lett, hagytam ugy ahogy van, csak azt csereltem ki ami tenyleg megserult. Egy bukogombat tobbszor is fel lehet hasznalni. A jo deklivdok is sokat birnak Kuplung/fekkarjaim mind az osszes le van mar gyalulva Idomokon sincs 1 ep felulet, de kit erdekel? Vaz, fek futomu, blokk jo.. a tobbi ugyis csak disz
-
shiNIN
tag
No igen, kissé döcögősen indult a motorozni tanulás Az eséseim zöme egyébként nem megfelelő állapotban történt, erre már vigyázok, iszom, megállok, ha nem vagyok jól, az utakon pedig nem fogok szűken körözni sokáig, mint amikor tanultam A jogsim óta kétszer estem, ebből az egyik az első telem utáni elejtés, elfeledtem, hogy a kavicsokon (rendes aszfalt, de a szélén kavicsszórással) nem első fékkel kéne fékezni, a másik a nagy balesetem volt. Alvaro ugyanennyiszer dobta el ez idő alatt, pedig az én motorom, ő ritkán jár vele. Sehol nincs a saját motorján tapasztalt magabiztossága, ha az enyémen ül. Nem is szeretem kölcsönadni neki, ő sem rajong a dologért, de néha muszáj.
-
doc
nagyúr
kivancsi vagyok ugyanez lesz-e a velemenyed mikor Te leszel 65 eves...
egyszer csak kozolne veled valaki hogy na akkor papa kerjuk a jogsit, maga soha az eletben tobbet nem vezet...nem csak eletkortol fuggenek a kepessegek, szerintem o a 85 evevel boven biztonsagosabban vezet mint a 20-30 evesek nagy resze
a legveszelyesebb kategoria egyebkent a sajat tapasztalataim alapjan a 40 koruli no, ok katasztrofa hogy miket kepesek csinalni -
Archer
őstag
A papám 65 fölött is biztonságosabban vezetett/vezet mint sok 20-30 éves. Világ életében sofőr volt, először honvédség majd volán. Szerintem nem csak a kort kell nézni hanem az előéletet is. Aki mondjuk 60 évesen teszi le a jogsit (ha egyáltalán sikerül) na az olyantól tényleg az ég mentsen meg de akinek az volt az élete, nem írnám le ennyivel.
Ahogy mondta az öreg, rövidebb távokat megy és ott is a barátaival, feltételezem nem a záróvonalon, erős szembeforgalomnál meg kanyarban minden áron előzni akaró barmok (szerencsére egyre kevesebb ilyet látok) stílusában vezet mert tudja, megtanulta, hogy ha valami van akkor nagyon csúnya dolgok tudnak történni.
A minap láttam, valami fiatal csávó ZX6-tal, alapvető dolgok mint megállás sem mentek neki, majdnem felborult oldalra a motorral együtt. Szóval nem minden a kor.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
stifi
senior tag
jó, hát a Dezső meg egyből üvölt, mégsem paraszt.
egyszerűen az emberek keverik ezeket a dolgokat, nem tudják megkülönböztetni a hangerő alapján a parasztságot a nyomatékos információátvitellel.
velem is mindig üvöltött ha hülyeséget csináltam.
mégis elmentem neki megmutatni mind a két motoromat miután megvettem, mert sosem az jutott eszembe hogy paraszt lenne. prsze például a csajok ezt nehezen tolerálják, de minden óra után elmondta hogy ő azért ilyen, mert jót akar. az értelmesebbje felfogta, a többiek már nem hallottak a könnyeiktől, mert meg voltak bántvaén meg végigcsináltam nála és 5 év alatt egyszer sem vétettem végzetes hibát. nekem már megérte.
(#9649) KubanitoS : pont most fejtettem ki a bunkóság és szigor közötti különbséget én is, csak nem ennyire tudományosan. egyébként a taperolás nem az emlegetett Dezsőről szól.
azt meg úgy utálom amikor valaki azért kezd el pattogni egy étteremben vagy egy szolgáltatónál mert "én vagyok a kenyéradó, elvárom a pénzemért ezt meg azt"
lófaszt. ennyit kapsz a pénzedért, ha nem tetszik el lehet menni a búsba. ha kicsit erélyesebb vagy nem fizeted ki ami nem tetszik VAGY nem mész oda többet. ha elvárja valaki hogy kinyalják a seggét akkor keressen olyan helyet ahol kinyalják a seggét és ne várja el mindenkitől ezt.
az "én vagyok a vevő és mindenki térdeljen előttem" mentalitástól kapok sokszor hülyét. miért nem lehetünk mindannyian csak emberek és ennek megfelelően kölcsönösen normálisak egymással felé-, alárendelt szerep nélkül?visszatérve az oktatóra - sokan azt hiszik egy tapló, pedig csak azt akarja hogy megértsd: itt nem lehet hibázni.
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
vendingo
veterán
Én ilyen melegbe nem bírok elmenni motorozni, beöltözve már a lakásba lever a víz.
Mostanában melóba járok csak motorral, de nem öltözök be, 2 perc az út.
Majd Montenegróba milyen jó lesz nekünk izzadni a szerpentineken, oda muszáj lesz felvenni mindentCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
yodamastah
őstag
Hat motoron elvileg nincs meleg, de kanikulaban varosban nagyon is az. Most is a gixxerrel maszkalok es majd lerohadok rola. Leve nem szaguldozhatsz hogy 85 fokon tartsd a vizet, es ugye sokszor meg kell allni 100-105 fokos a viz, es folyamatosan jon rad a motorbol is a meleg. Ugy hogy kozben a levego meg 36 fokos.
AZ utobbi 2 hetben folyamatosan robogokat tesztelek (biztos utalnak az eladok hehe) es szinte megvaltas atulni egy ilyen motorra ami nem tolja rad a 100 fokos levegot. Szoval pont robeszon kevesbe ertheto ha nem oltoznek be. AZ fele annyira meleg, es van csomagtartoja, tudod hova pakolni a cuccokat. Nyilvan nem borruhara gondolok, de egy magassyaru motoros cipo, alap terdvedo, halos dzseki, nyari kesztyu siman vallalhato 36 fokban is.
Erdekessegkeppen osszesen eddig 1db robesz volt amivel ugy ereztem hogy a forgalomban biztosnagban ereznem magam rajta, es ez egy kymco volt. Nagy kerekek, 250hez kepest meglepoen jol gyorsult, lasu temponal is egesz jo stabilitas, nem tul szeles, es ami fontos magasan van a lampaja es szembol feltunoen nagy motornak tunik. Neztem pl a Leonardot, terd magassagban van a lampa, az eletben nem vesz eszre senki refivel se
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
a legalapabb Bering. mondjuk en 25-ért vettem Halason a Honda szalonban, utolsó darabként.
-
tutis
őstag
-
doc
nagyúr
válasz Djuree #10056 üzenetére
gondolom a "+-1 bar" az tapasztalatbol van, ugye?
egyebkent pontosan ugyanannyit mutat, mint a benzinkuton a kompresszor amivel felfujtamilyenen én nem spórolnék....
en meg tobbtizezret nem koltenek ra...
arra, hogy indulas elott megnezzem, rendben van-e a nyomas, tokeletesen megfelel, pont ugyanannyira mint a 20-30 ezres, "mar majdnem jo" merok
az meg oszinten szolva baromira nem erdekel, hogy a 'hiteles' mutatna mondjuk 2.96 bart, az en kinai gagyim meg 2.9-et - a lenyeg hogy nem kell a benzinkuton tankolas utan fujni
ha annyira alacsony a nyomas, akkor meg odamegyek a kompresszorhoz, ami ugyis mutatja a nyomast, biztos nem ellenorizgetnem a meregdraga nyomasmerommel fujas kozben hogy merre teved ket szazadot... -
doc
nagyúr
válasz Djuree #10062 üzenetére
hat azert azt nem mernem mondani hogy 'pontos', de kb annyit mutat mint amit a kuton a kompresszor. ami persze lehet hogy szinten rendesen teved, de erzesre egyebkent pont jo ha belefujom addig amig a gyari 2.9-et mutatja, annal kisebb nyomasnal mar erzem hogy 'kuszik', magasabbnal mar nem tapad rendesen
szoval nekem csak az a kerdes, hogy mondjuk a 'jo' nyomas 1-2 tizedes kozeleben vagyok-ea mikrometer meg precizios meromuszer, olyat en sem vennek kinait
-
Prof01
veterán
válasz Djuree #10157 üzenetére
Persze, mindegyikhez jó.
A motorok többségén “O” illetve “X” gyűrűs rendszerrel találkozhatsz. A gyűrű keresztmetszetének formája után kapja nevét. Az “X” gyűrű profiljából adódóan több élen és pontosabban tömít, kisebb ellenállása van, így kisebb a súrlódása is. Az “X” gyűrűvel szerelt láncnak elméletileg nagyobb az élettartama az “O” gyűrűssel szereltnél.[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
stifi
senior tag
válasz Djuree #10163 üzenetére
5K?
én ilyet használok, kb 12k km-re elég ami benne van...milyen hiperszuper láncsprét vettél ötezerért?
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Djuree #10166 üzenetére
én heti 1x szoktam befújni, mondjuk érzéssel csak ott ahol éppen álló helyzetben van, nem tologatom meg forgatom a kereket szóval kb csak a felére jut, de azt tényleg szinte minden héten, illetve eső után.. figyelek rá hogy ne száradjon ki, így hogy mindig lefújom állandóan olajos marad szépen mindenhol
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
vendingo
veterán
válasz Djuree #10173 üzenetére
Én is körbenézek pár helyen aztán ha látok, akkor veszek neked is.
Nem szeretném a nagy flakont vinni a túrára, gondolom neked is ezért kellene.Amúgy készülsz már a nagy útra?
Én előre rettegek hogyan fogok elférni.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz Djuree #10232 üzenetére
Sümegen fotóztam tegnap.
17 literes tankom van, de nem a tank méretétől függ nálam a hatótáv, hanem a csuklómtól.
Legtöbbször csak városba használom ami elégé megdobja a fogyasztást.
Hetente legalább egyszer elhagyom a várost, telenyomom a tankot, és 2 óra alatt kihajtom az összes benzint. Van olyan, hogy egy délután alatt 2-3 tank benzin megy ki.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
tutis
őstag
válasz Djuree #10312 üzenetére
Nekem az MD80 meglepően jól vizsgázott az árához képest, youtube-os videóim között van pár MD80-assal készült, árát nagyon megérte, csak az akksi nem bírja csak 10 percet mostmár, lehet szét fogom szedni és szerkesztek rá valami ceruza akksit..
Amúgy ha pár perc múlva kikapcsol az MD80 az lehet beállítás kérdése mert van egy olyan beállítása hogyha nem hall környezeti zajt akkor 2-3 perc múlva kikapcsol..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
vendingo
veterán
válasz Djuree #10343 üzenetére
Én hétfőn csinálom a főpróbát, ma megírom a listát, hogy mit szeretnék vinni és megnézem, hogy minden elfog-e férni.
Az oldaltáskákat hogyan teszed fel? Van oldalra tartód, vagy csak simán a moci oldalán fognak lógni? (már ha olyat vettél amit ajánlottam).
Ha csak a moci oldalán lógatod őket, akkor az idomot fedjed le powertape-el, különben összekarcolódik.
Jövő héten összerakom az új sátrat is, nehogy Horvátországba derüljön ki, hogy hiányosCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Medence topik
- Autós topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Magisk
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen