- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Hálózatokról alaposan
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Varoz
őstag
-
Varoz
őstag
és nekiáll vizet bontani
Én csak ezen röhögtem.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
vendingo
veterán
Jól hangzik. Benzinnel, kajával megállna 70 ezerből.
Engem lehet érdekel, bár tegnap fixáltam le egy horvátországi nyaralást+1 horv+mont+bosznia utat.
Esetleg valakinek nem lenne kedve betársulni?Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
ujskodas
tag
Én is ugyanezt mondom. Annyi különbséggel, hogy motorféknél viszont semennyit nem fogyaszt. _ szerintem- ill. az autóm pillanatnyi fogyasztásmérője szerint. Meg sok más okos újságíró szerint. Bár lehet, hogy csak bizonyos évjárattól van így.
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
doc
nagyúr
penteken mentem hazafele, elottem is ment egy Alfa
eloszor azt hittem, kigyulladt a motorom, aztan hogy a sisakban levalt a beles es valami ragasztoanyagot erzek
vegul leesett hogy az Alfabol jon az az irtozatos buz, gyorsan leeloztem es megmenekult a szagloszervem
pedig semmi szemmel lathato fust nem jott belole -
runner 125
nagyúr
Neked akkor valami nagy amerikai autó kellene...
...mondjuk egy Chevrolet Spark.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
.mf
veterán
"de attól is függ mire akarja használni. ha néha menni akar egy kört, arra végülis bármi jó. "
Ez így eléggé erős, bármit azért nem mondanék. Meg bármit nem is kapni ennyiért.
Amit eredetileg írt:
"Pénztárcám nem túl vastag, de körülbelül 250.000Ft van benne. Sokat mennék vele ezért a legalacsonyabb fogyasztáson van a fő hangsúly, de azért az alkatrészek se legyenek a magas hegyen."
Sokat mennék vele = megbízható motor kéne, mondjuk japán 4T
Alacsony fogyasztás -> nem épp kétüteműek jellemzője
Alkatrész se legyen drága -> belpiacos kiesikÁtírás, eredetvizsga, egyéb papírok után marad 200k. Annyiért működő, nem vérestorkú japán 4T-t nem igazán kapni.
Vagy: 50-es 2T enduro / supermoto, akkor csak adás-vételi kell, s ott azért már 200-250-ért kapni használhatóakat, s nem is olyan régi darabokat is (Minarelli AM6-os pedig még egész megbízhatónak is mondják). Teljesítményben persze nem lesz egy kategória.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
Varoz
őstag
Azt ne mondjátok, hogy a Hunoil sz.r.
Van alapja is ennek? Vagy csak légből kapott? Tényleg érdekel.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
Elárulom neked, hogy a Hunoil, Mol olaj.
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
lujo10
aktív tag
Hát nem is tudom, ez a tescos olajos hering azért nem annyira bejövős, a múltkor a macsekok is sokáig kerülgették
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
DonThomasino
veterán
Micsoda egy alak vagy.
A simson os papónak miért nem?
Ha tényleg egy nagy családról beszélünk...Hallottam már erről de azt gondoltam, ez inkább túrázáskor divat
városon kívül. Ma vittek egy kört városba és mindenki mindenkinek
intett , számomra ez újdonság volt.Érdekelne ez külföldön is így működik??
[ Szerkesztve ]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
yodamastah
őstag
MIert lenne kozveszelyes. Bal kezzel nyugodtan integethetsz, normalis esetben azzal nem csinalsz semmit amikor iven van a motor.
Az meg hogy kanyarban 130km/h nem irja le hogy mennyire veszelyes a szitu. Egy enyhe ivu kanyarban amit 280-al is be lehet venni, nem sok veszely van 130nal. De egy szuk kanyarban, ahol 2 kerekkel csuszol 130-nal ott valoban problemasabb 1 kezzel vezetni.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
130nál kanyarban ellaszol a motoron, nem erről van szó. egyszerűen nem szeretek minden km-en 2x kalimpálni. főleg mikor 8 motor jön velem szemben és akkor akár ki is állhatok a motorból és tiszteleghetek végig, nem?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
shiNIN
tag
Miért, a lábat nem viszi el a szél? (Mentem már eleget szembeszélben, így van fogalmam a szélről, csak mert az én menetszelem apró a kisebb sebesség miatt) Nem tudom, normális motoron milyen, az enyémen lábat levenni sokkal macerásabb, valamelyik kezem pedig úgyis ráér többnyire.
-
yodamastah
őstag
Miert hasalnal el?. Kanyarban nem kell fogni a kormanyt, csak akkor fejtesy ki erot a kormanyon amikor ledontod, vagy visszaallitod a motort. 2 kezzel is elengedhetned, de kell a stabil gaz. Meg persze egy minimalisan tartani kell a kormanyt, de kulonosebb erot nem kell kifejteni rajta. Siman 1 kezzel lehet vezeteni egy motort, van olyan aki 1 kezzel versenyez ugy hogy a bena keze le van kotozve a borruhaba....
1 kezzel vezetesnel egyetlen dolgora kell figyelni. Ha rafekezel ugy hgy nem 2 kezzel fogod a kormanyt, akkor combbal tartani kell magad, mert ha megtamaszkodsz a kormanyoon 1 kezzel, akkor az azonnal eresztbe forditod es ebbol jo nagy pofara eses lesz Ezt leszamitva teljesen biztosnsagosan vezetheto a motor jobb kezzel, es szerintem ajanlott is megtanulni igy motorozni...
-
Varoz
őstag
Mennyibe fájt neked ez a művelet?
docNem 229-re végződik a rendszámod?
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
vendingo
veterán
-
stifi
senior tag
ne őrjíts meg, az én vasamban is 52000 van még és nem szándékozom az elkövetkező 50000-ben a kötelezőn kívül költeni rá..
a múltkor az autómban akartak kuplungot cserélni ilyen diagnosztikával, szerintem már meséltem.. felhívtam a szervizt:
- leragad a kuplung pedál!
- mennyi km van benne?
- 120000
- akkor kuplungcsere. csak most csak önnek 250000 JMF!
- de még nem is látták az autót, lehet hogy csak az bowden rossz.. (automata feszítős)
- kérem, ennyi kilóméter utána a kuplung _elromlik_, ez természetes, cserélni kell én már csak tudomna, és akkor elmentem egy másik szerelőhöz aki alkatrésszel, 3 óra kínkeserves munkával 14000-ért kicserélte a bowdent, azóta 142000 van az autóban és hibamentes, a kuplung köszöni egészséges. peugeot 306, nulla kilóméterrel vettem és a kötelező szervizen kívül (meg az említett ékszíjtárcsán kívül) nem kellett a 142000 km alatt extra pénzt beletennem.. nem mondom hogy hibátlan autó, de nekem nagyon bejött.
ezt várom a motortól is.
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
én nem hiszek az elméletekben, a gyakorlatban hiszek. az okosok megmondták hogy a pözsóval is nagyon rá fogok baszni, mert a francia autók és főleg a pözső egy szar. aha..
szerintem a tulajdonoson nagyon sok múlik, megkapja-e a gép ami jár neki? cserélik az olajat benne olyanra amilyen kell bele, vagy spórolnak? a szomszéd tákolja össze ha valami elromlik vagy szakértő kezek? megvárják amíg elromlik valami vagy már akkor kezdenek vele valamit ha mutat 1-2 jelet?
érdekes módon nálam minden tovább tart az átlagnál.. telefon, mp3 lejátszó, számítógép, notebook, autó... pedig használom őket arra amire való, és úgy ahogy a tervezés engedi - tehát ami nem bírja azt nem dobálom, amire az van írva hogy karbantartást igényel azt karbantartom..
tessék egy példa
hozzászólások: az enyémben már 173000 mérföld van (első tulaj, stock minden)aztán a következő videó, 200000-nél
pályázni is jár vele elmondása szerint..szóval nem mondom, nem kizárt hogy elromlik az enyém, de az eddigiek alapján simán 100000 feletti futást várok el tőle probléma nélkül!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
r19 nekünk is volt a családban, sima 1.4 benzines ~80LE, elment vagy 200k-t amíg meg nem borult, az lett a veszte.. az utasai viszont megúszták
az első 306-ost (ami egyébként szerintem a r19 párja) 20k kilóméterrel én törtem rommá (ez volt az egyetlen balesetem friss jogsival 17 évesen amióta vezetek), abból is élve szálltunk ki, az autó meg ment a darálóba utána.. mi meg vettünk egy jobban felszerelt 306-ost a stressz teszt után, mert beváltNincs időm kedvesnek lenni!
-
Daywalker
addikt
Ah, nekünk is volt retyó r19, még az első generációs, egynyóc GTS. Ment mint a disznó...mondjuk akkoriban nem volt olcsó fenntartani (vízcső csere, váltóban vmi csere, eléggé zsebbe kellett nyúlni).
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
doc
nagyúr
semmi koze a kettonek egymashoz...
nekem meg eddig CSAK rossz tapasztalatom van a francia autokkal (a hugom 206-osa tobbet van szervizben mint uton, teljesen abnormalis hibakkal, ilyen hogy menet kozben leall a motor meg hasonlok - meg az a szerencseje hogy a pasijanak a haverja autoszerelo, igy nem kernek el horribilis munkadijakat)
az elozo munkahelyem tele volt francia autokkal (francia ceg leven), volt olyan hogy azt mondta a titkarno, ha ki akarok menni a varosbol akkor varjak mig visszahoznak valami masik autot, mert ami ott van azzal nem biztos hogy visszaerek...
citroenek (jonehany Xsara, meg ketto C5), peugeot-k (307), meg egy renault (Laguna), a feluk folyton szervizben allt
erdekes modon a naluk idosebb, es tobbet futott szinten ceges Suzukikkal (swiftek es wagon-r-ek) semmi ilyen gond nem volt, azoknal csak a kozponti zar volt fogyton sz@rszoval felesleges altalanositani, foleg idosebb autonal ahol sokkal tobbet szamit a torodes mint a marka
azert az en legkozelebbi autom japan lesz (esetleg nemet...)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Ukrajnai háború
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Robogó, kismotor
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Óra topik
- Magisk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen