- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Hálózatokról alaposan
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt19900
őstag
válasz Djuree #13294 üzenetére
én is akkor leszek képzavarban, ha már választhatok majd magamnak, hogy mégis mi legyen
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Mela Kehes
addikt
-
ALI_G
veterán
válasz Djuree #13482 üzenetére
Ez a kis robogóra felesleges sisak, meg elég a nyitott, ez azért legyen szigorúan a magánvéleményed.
Én azt szoktam mondani a sisakra, hogy az csak azért kell, hogy ne büntessen meg a rendőr. Én inkább felvennék mindent a saját biztonságom érdekében, főleg egy pesti dzsungelharcra!
Kisváros más, bár az első komolyabb esésemet mindössze egy fecske hozta össze, mázli, hogy 50nél nem törtem el semmimet bukósisak-szandál-póló-rövidnadrág kombóban. -
.mf
veterán
válasz Djuree #13482 üzenetére
"robogóra felesleges zárt sisak, arra mind1 mit vesz, én nem is vennék legszívesebben"
Basszus Gyuri, már megint kezded? Nyitott sisak nem sisak. Legfeljebb dísz, vagy büntetés-elkerülő, de akkor, amikor kell (ha beüt a szar, esel), akkor szinte semmit sem ér. Nem fejtetővel fogsz érkezni, ahol az a vacak van, hanem a fejed oldalával vagy arccal, esetleg a fejed hátsó részével, s ezeken a helyeken ez egyáltalán nem véd, vagy ha látszólag ott is van, nincs rendesen rögzítve ahhoz, hogy földet éréskor is ott maradjon.
"persze be lehet rá öltözni fullos bőrruhába, meg gerincproti meg minden, csak értelme nincs. meg hány robogós van beöltözve így? egy sem."
Akkor nézd már meg a robogós futárokat, akik tényleg gyakran, sokat mennek. Kordura protektoros kabát és felnyitható sisak eléggé gyakori, szinte alap.
"bicajra sem veszek sisakot, nem megyek annyira hogy kelljen, max 40"
Hallottam már bringás haveroktól olyat, hogy valaki ennél is kisebb sebességgel elesett (nem is ütközés, gázolás vagy ilyesmi), és olyan rosszul esett, hogy kitörte a nyakát.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
yodamastah
őstag
válasz Djuree #13482 üzenetére
"robogóra felesleges zárt sisak"
Igaz nekem is csak egy robogos haverom esett csak arcra nyitott sisakban amikor fellokte egy auto. Vegulis csak 5 foga ment ki, meg ossze kellett kicsit varrogatni itt ott.
Egy ilyen szakallas ronda embernek mindegy volt, de a felesegemre en zart sisakot adnek ha meg szeretnem tartani hosszu tavra
[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
válasz Djuree #13497 üzenetére
"úgy indulok el mindig hogy nem fog történni semmi és nem is történt eddig. ha te ennyire félsz inkább ne motorozz, rossz lehet neked állandóan rettegni..."
Kissé fogalmi zavarban élsz, az nem félsz, hogy beöltözök, hanem felkészültség; ill. hogy a nyitott sisakot és pólót nem tekintem védelemnek, az se rettegés, hanem tapasztalat. Már bocs, de te vagy hülye, hogy a minimális elvárhatót sem teszed meg magadért. Csak nehogy egyszer igazi baleseted legyen. De ha lesz, nekem ne sírj. Tőlem innentől magaddal azt csinálsz, amit akarsz, max leoltalak, ha megint másnak hülye tanácsot adsz. Viszlát.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
yodamastah
őstag
válasz Djuree #13714 üzenetére
Az elso motorom pont egy olyan fzs600 fazer volt mint a tied. Nem palyazni vettem, csak tanulgatni, de 1 honap utan mar felmentem vele palyara. 2 honap utan indultam a fazerrel a gsxr klub partoloi futamon napi licensszell (tokutolso lettem hehe). Aztan par het mulva eladtam es vettem gixxert. Akkoriban nagyon porgott a gsxr klub kupa, sokat lehetett palyazni jo aron. Gyakorlatilag ezert vettem suzukit.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz Djuree #13725 üzenetére
Én többet tuti nem veszek pénznyelő autót. Én már megelégedek az 1.2-es megbízható igénytelén kocsikkal is. Vigyen el A-ból B-be. Pl. Nemrég voltunk Horvátországba az 1.2-es twingommal ugyan azon az útvonalon, ahol korábban a motorokkal csapattuk. Eléggé szenvedett szegény gép a szerpentineken, de megoldotta a problémát. Kicsit fájt a szívem, amikor téptek el mellettem a mocik, és eszembe jutott, hogy 1 hónappal korábban én is itt csapattam.
Nem vágytam arra, hogy bárcsak egy ültetett sportgép lenne alattam, csak arra, hogy bárcsak motorral lennék. Motorral elég durván odavertünk az ültetett sportgépeknek
Száguldozni ott a motor, közlekedni meg ott a kocsi.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
tutis
őstag
válasz Djuree #13853 üzenetére
Dynamic Moto 4T Racing 10W- 50 - én most ezt tettem a gixxerbe, eddig Fuchs racing 15w-50 olajat használtam.. Semmi nem indokolta az olaj váltását, mivel a fuchs-al teljesen meg voltam elégedve. Egyedül az ára emelkedett meg az utóbbi évben. 2450 Ft-ért vettem a mol literjét, ennyiért bagó. Utánaolvastam a mol olajnak, a mami motoros iskola elvégzett egy jó kis tesztet pár olajjal, köztük a mol is.. A mol olajnál volt mérhető a legkisebb kopás az alkatrészeknél. Viszont az is igaz hogy ez az olaj vett el legtöbbet a teljesítményről. (szerintem 1-2 lóerőről beszélhetünk max)
Az olaj eddig nekem nagyon bevállt, eddig se volt pl gond a váltóval, de most még simább lett a váltás. Sőt, szebben jár a motor, szóval én csak ajánlani tudom a mol olajakat, engem meggyőzött, és az ára is nagyon alacsony.http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
vilmaboy
őstag
válasz Djuree #13892 üzenetére
Ebben igazat adok: ha ilyen tervei lennének, akkor inkább odaadná a 2 kulcsot és egy másoltal lopná vissza, amiről nem tudsz. És máris nem ösztönöz téged arra, hogy lecseréld a zárakat, gyujtáskapcsolót a frissen vett motoron. Elkövető szemmel én így gondolkodnék
A világ legveszélyesebb dolga az, amikor a tudatlanság szorgalommal párosul!
-
lujo10
aktív tag
válasz Djuree #13892 üzenetére
Hát mondom én, hogy a kulcsdarabszám nem ügy, van amennyi van
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
Integra
titán
válasz Djuree #14109 üzenetére
mi az a kb semmi? a védelme?
talán a létező legjobb a védelme amit ma piacon kapsz, amiket linkeltél, egyikre sem cserélném le a forcefieldem, az is biztos.. nem a védelemmel van a baj itt, hanem azzal, hogy laza a felfogatása, elcsúszhat a testen, még bőrruha alatt is, ez egy szükség megoldás, de messze van az ideálistól. csak tudod a zolinak már van egy új gerinc protektora és ezért keres külön felerősíthetőt mellkasra, mert nem akarja eladni és megint egy új kombináltat venni.
Extreme Harness Flite (L2) - ez az ideális megoldás. ezt viszont ennyiért kapod.. és nem kellene a bőrruháját sem lecserélni, beférne vele alá.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Djuree #14126 üzenetére
sajnos az nekem is megvolt, de akkoriban fogalmam sem volt ezekről a dolgokról, csak döngettem lefelé a jános-hegyen egy szál bicajos sisakban.. kész csoda, hogy még élek.. ez van, fiatalság, bolondság.. megvolt, túléltem, örülök
ma már kicsit komolyabban veszem ezt az egészet, mindegy, hogy motor vagy más sport.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
válasz Djuree #14153 üzenetére
Persze.. nem olyan veszes ez, lehet vagy 48-50fokos dontesi szog. Egy jo palyagumival es utcai sportmotorral 58-60fok koruli szogek is mennek (GP meg boven 60 fok felett )
Michal Filla D211Gp-n (o tartja hungaroringen a palyacsucsot):
Azert azt ne feledjuk hogy lapon van a motor, meg nagyon keves a jo koridohoz...
[ Szerkesztve ]
-
doc
nagyúr
válasz Djuree #14159 üzenetére
az alapja egy 3 iranyu doleserzekelo szenzor (ebbol en csak egyet fogok hasznalni, bar lehet hogy ha mar ugyis ott van, bekotom a maradek ket iranyt, es lesz benne G-erzekelo is). a kerdes az, hogy az erzekenysege eleg jo-lesz e a finom szogmereshez, anelkul hogy tul sok 'zavar' kerulne bele, ezt majd tesztelni kell...
lesz egy 2x16 karakteres LCD kijelzo es ket gomb a kezeleshez/kijelzeshez
meg ha mar ugyis osszerakok egy ilyen ketyeret, lesz benne levegohomerseklet-mero isaz aktualis dolesszoget nyilvan siman ki is lehet iratni a kijelzore 'realtime' de ez a vegleges verzioban biztosan le lesz tiltva (kanyarban ne nezegesse senki a pici kijelzot ahelyett hogy a kanyarkijaratot figyelne...)
a lenyeg viszont az, hogy el lehet inditani a 'felvetelt', ami utan EEPROM-ba menti a dolesszog valtozasait, illetve a maximum dolest mindket iranyban kulon eltaroljaszamitogepre kotve a rogzitett ertekeket ki lehet olvasni, majd irok hozza egy kis programot ami grafikusan meg is jeleniti
csak lusta vagyok befejezni
meg jo lenne ha lenne szivargyujto-csatlakozom, akkor nagyon egyszeru lenne az aramellatas, de most igy osszel mar nem fogok ezzel szenvedni, majd megoldom egy 9V-os elemrol, aztan tavasszal meglatjuk (a motor elektromos rendszeret nem nagyon akarom megbontani ha nem muszaj)
meg gondoltam arra is, hogy utananezek hogy ra tudnam-e valahogy kotni a valtonal levo szenzorra, akkor lenne egy kalap alatt fokozatkijelzom is
[ Szerkesztve ]
-
tutis
őstag
válasz Djuree #14195 üzenetére
Ez egy ilyen szakma
Én felvállaltam a sporttal járó lehetőségeket. Mehetnék utcán szabályosan, óvatosan és akkor relatíve kevesebb esély lenne arra hogy összetörjem magam meg a motort. Csak az utcai motorozást nem igazán élvezem. Szerencsémre mindig elég jó estem és a motor is csak csúszott vagy csak eldőlt, szóval csak minimális esztétikai hibái vannak..1-2 évig még biztos űzi fogom a sportot, jó lenne egy 2:05-ös szintet megfutni hringen addig. Az alattit meg csoda lenne megfutni.. Az a baj hogy nincs ki tanítson, magamtól találom ki a dolgokat, de néha elég rossz irányba megyek.. Pl olyan keveset mentem idén pályán, hogy az utcai fékezést használtam pályán, azaz mindig ráléptem a hátsó fékre is.. Persze hogy úgy táncolt a motor alattam mint a vadló.. Jópár körnek kellett eltelni ahhoz hogy ne tapossak a hátsó fékre, bár nem volt olyan köröm hogy valamelyik féktávon ösztönből rá ne tapossak a hátsó fékre..
Szóval ha nem gyakorol az ember, akkor nem igazán tud fejlődni, én meg idén kb 3x voltam pályán. Na de majd jövőre..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Djuree #14221 üzenetére
Ha atnezned a csepptoltonek a karakterisztikajat, akkor nem mondanal ilyeneket.
13,5-14,4 kozott tartja hullamokban. Ez pont h jot tesz az akkunak, a tied egy szar volt.
A masik dolog a lemerites. Szunetmentes az zseles cucc, arrol nem tudok sokat, de a felitatott savast motorakksit soha ne meritsd le, mert akkor keletkezik a szekunderszulfatreteg, amit a budos eletbe nem fogsz eltuntetni az olomlemezrol.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vendingo
veterán
válasz Djuree #14219 üzenetére
A kipuff dugaszolás az alap + kivonatom forgalomból + szüneteltetem a biztosítást is kb fél évre
Nálam nem lesz 100%-os a téli álom, mert ha lesznek fagypont feletti szép száraz idők, akkor tuti előveszem majd egy kis laza útra.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Djuree #14224 üzenetére
Baszki, nem tesz jot neki! Veszit a kapacitasabol! Nem jo. Attol h meg mukodik utana azert van mert tul van meretezve. De terheleses probaval megnezned egy merites utan szarabb az akku. Oke?
De kerlek nezz mar utana, tok vilagos lesz az egesz.Amirol te beszelsz az az os olom akku uzembehelyezese, azt kellett meriteni 2x egymas utan azonnal, de ahogy kisutotted azonnal kellett tolteni, kulonben sosem erte el a nevlges kapacitast. Hozzateszem ez a wartburgok koraban volt. Ma kalciumos felitatott savas akkuk vannak. Haladni kene a korral.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
NINJA_V
tag
válasz Djuree #14245 üzenetére
Igy hivjak ..Azok az akksik amikrol a fogyasztok huzamosabb ideig mennek, pl elektromos bringa, lakokocsi, szuntementes stb...sokkal jobban birjak a melykisutest, nem ugy mint az indito akksi amik viszont hirtelen nagy indito aramot kepesek elviselni, a sok melykisutestol meg beszarnak.
(angolul deep cycle battery ha igy tobbet mond )[ Szerkesztve ]
Two Strokes and Four Jokes
-
zsolt19900
őstag
válasz Djuree #14258 üzenetére
köszi.... belinkelnéd nekem ezt az alá öltözőt, ha nem nagy kérés
amúgy körbenézelődtem ismét frissen üdén: találtam ilyen kis akciós finomságokat na most ha én erre fogom és ráhuzom a farmeromat, gondolom akkor nem ér semmit -úgy kopásilag értem- mert akkor a farmer horzsolódik, de viszont nem virít egy esetleges fekete szürke kabát és sötétkék farmer kombóhoz a fehér csimma
nyugi nem vagyok izlésficamos csak hirtelen ezt találtam, hogy húúha 60ró leárazva 30ra
és igen néztem azt a probikert, de abba nem izzad bele a láb? az szellőzik? és még egy nagy kérdés, rendesen lehet benne váltani? -jóó ne mosolyogjatok - mert az egyik progiker magasított szárú cipőben 10-12k boltban szürke.... abban nem tudtam egyszerűen megmozdítani a lábfejemet "váltást imitálva"... csizmában akkor jó? hajlik, vagy "be kell törni"?
nem azért kérdezek ennyit, mert nem bíznék a bőrcsizmiben, csak valahogy még elképzelhetetlen, hogy az ott jó és a másik, hogy valahogy masszívabbnak éreznék egy ilyen "sport" "cross" csizmit, csak hát tényleg kérdés az, hogy azokban milyen pl. bemenni csak teszem fel egy teszkóba, milyen benne sétálni, egyebek
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
NINJA_V
tag
-
alvaro
senior tag
válasz Djuree #14258 üzenetére
Na, tegnap (bár nem volt kifejezett szándékom) sikerült letesztelni a csizmám gyaloglási alkalmasságát. Valamiféle Forma túracsizma, és ezúttal valóban túracsizma lett belőle. Amikor Pázmándon a starthely előtt leszálltam a motorról, akkor esett le, hogy gyalogláshoz nem ezt kellett volna felhúzni... Ezzel együtt becsülettel állta a 20km-es távot, bár az utolsó harmadban már igen kellemetlen volt. Lejtőkön itt már szinuszban szerpentineztem lefele, mert eléggé fájt benne a lábam olyankor...
[ Szerkesztve ]
-
tutis
őstag
válasz Djuree #14355 üzenetére
a megérdemlivel kicsit vitatkoznék, de csak olyan szinten hogy nézd meg a 2010-es évét, ahol ugyanúgy vb-t nyert, 10 futamgyőzelem, 451 pont, versenyről versenyre kimagasló teljesítményt nyújtott az aprilia és Ő is..
Ez az év: 358 pont, feleannyi (5) futamgyőzelem, sokszor a középmezőnyben küzdve. Aki itt megérdemelte volna a vb címet az Skyes és a kawasaki. Nulláról építettek egy versenyképest motort, egész évben látható volt a fejlődésük.. Titkon szerintem sokan neki szurkoltak, hisz előző években csak szenvedett a kawasaki.. Skyes fejlődése is látható volt, az elején még nem tudott végig tempót menni, de fokozatosan fejlődött Ő is és a motor is..Én neki adtam volna oda a vb címet.http://www.youtube.com/tutisgsxr
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Ukrajnai háború
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Robogó, kismotor
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Óra topik
- Magisk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen