- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- YouTube
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Aliexpress tapasztalatok
- Synology NAS
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- SkyShowtime
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
+ ha a kereskedő normális, akkor meg tudod venni valamelyiket, aztán ha nem jön be, akkor választod a másikat. Persze 1-2 napon belül.
Haveromék vettek egy Subaru Impreza-t, de azt 2 nap múlva visszavitték, hogy nem férnek el benne, és becserélték egy Legacy-ra (ami drágább), persze teljes áron. A kereskedő is jól járt, mert azóta ugyan ott vettek még egy Legacy-t, és egy Forester-t, máshova nem is mentek.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#79335424
törölt tag
Jaja! Főleg, hogy a budai oldalon a 0 -ás hídtól befelé ki vagyok tiltva kamionnal. Ez kb. 50Km kerülőt jelent, 30 literes fogyasztással. Vagyis, 15 liter elfüstölt gázolaj kamiononként. Ha az M1 -en jövök, akkor a másik lehetőség az, hogy Komáromnál lejövök a pályáról és a 10 -esen jövök fel Budapestig. Na ezért (is) borzalom a 10 -esnek az a szakasza.
-
ath
senior tag
van erről egy totalcar cikk is, Mennyivel szabad menni Magyarországon?
nekem a kocsi (és általában az autók) 5 km/h-val felé mutatnak, ezért én is óra szerint 70-el szoktam menni. -
canniball
nagyúr
Szóval ezt is "szerencsésen" túlbonyolították...
Akkor hogy én is értsem: ki van nézve a konzol és a hozzá passzoló "Monokey M3" fedőnevű platni; erre bármilyen Monokey dobozt rá lehet pattintani vagy kifejezetten a "Monokey M3"-ra passzolót kell keresni? Mert a dobozok mellett ilyen "szűkítést" nem láttunk.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Ferdzsoo
addikt
Ez nem arról szól hogy leereszt vagy sem.
Hanem hogy egyszer 160-nál eldurran vagy sem. Amikor kapja a terhelést meg az ívet a gumi...
De azért szerintem ezt erősen motorja válogatja hogy mit lehet és mit nem. Nekem azért 130nm-nél és 170 pacinál kicsit nagyobb terhelést kap a gumi mint mondjuk a 600-ason 50nm-nél meg 70 lónál.
A súlyról nem is beszélve.
Nem játszok a tűzzel, cserlétem inkább...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na ezért nem járok a "felkapott" helyekre motorozni. Most hétvégén 3 nap alatt közel 1000 km-t abszolváltam a vasba, Kalocsa- Zempléni-hegység-Kalocsa útvonalon (szállás 2x anyámnál Debrecenben):
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nyert.
Lassan ideje elkezdeni a szezont, nem?!
(#68189) Grillo: a tanktáskához adnak vagy 5-féle színű betétet, amelyek közül a motorodnak megfelelő színűt kell becsúsztatni a celofán tokba. A Shox cordura goncömön is van piros díszcsík végig.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Én télen-nyáron csak abban motorozok, van belőle 2 szettem, azt váltogatom. Hidegben is jó, melegben is kellemes viselet.
(#68613) geresics: 3.999,- volt az alsó, 4.999,- a felső ha jól emléxem.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
HSM
félisten
"De az, hogy az SV650 egy kezelhetetlen vadállat lenne? "
Azért ezt sem mondtam róla. De sokkal hidegebb fejjel kell kezelni szerintem, mint a kisebb sor2-ket vagy hasonló sor4-eket.
GS500-on és sor4-es CB400-as Hondán tanultam motorozni. Főleg a Honda azért 100X barátságosabban kezelhető volt, mint az SV. Ott szépen felváltogatott az ember, és kis fordulaton akármit csinált a gázzal, nem történt semmi. Ez azért nagy előny egy kezdőnél, aki még sokszor nem használja jól a gázt, esetleg beparázik helyzetekben... Ugyanis az SV-n nem is nagyon lehet úgy felváltogatni, mert nem szereti a kis fordulatot, és elég érzékenyen reagál kis gázra is. Szerintem az erős motorfék és ez a karakterisztika sokkal több odafigyelést igényel, mint a sor4-ek semleges, pörgetésre megjövő erejű karaktere. Én szeretem, hogy ilyen az SV, de nem hiszem, hogy egy átlagos kezdő motorosnak ez lenne az ideális.[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
-
Burt1793
veterán
Én is így tapasztaltam, szeret hatosban menni, de ott a sport mód, azért azzal is beváltja a hatost egy idő után, illetve nagyobb sebességnél konstans haladásnál (városba meg úgyse nagyon való egy ekkora motor). A full manuális mód nem rossz, nagyon gyorsan vált, jó helyen van a -/+ gomb.
Tényleg elég zavaró az, hogy 80-nál hatosban elég nagy gázadásra is nyomatékból megy, nem vált vissza, kicsit bele is remeg, de ilyenkor egyáltalán nem nehéz rányomni egyet, vagy kettőt a mínusz gombra, hisz a manuálisnál több mindent kell csinálni (kuplung, váltókar... ).
Van aki szereti az automatát, igazából érthető, de én is a manuálisat választanám. -
tboldi
nagyúr
A tegnapi tréningen volt egy DCT-s NC750X. Az is elég utálatosan viselkedett a bóják között. Illetve azt is lefigyeltem, hogy a tulaja nem bírt normálisan elindulni vele (de lehet, hogy csak user error). Vagy nagyon finoman, de akkor forgalmi akadály lesz, vagy pedig egy bazi nagy rántással kezd el gurulni.
-
Burt1793
veterán
Elég szépen rakja vissza egyesbe, például körforgalomban is, nem rángat, de egy ekkora motor manuális váltóval se jobb araszolgatáskor. Üresbe meg bármikor be tudod rakni gombbal és akkor vissza tudsz vele gurulni.
(#69651) Somatom: Na de az, hogy bele kell nyúlnod, nem olyan nagy macera (kamionnál nem tudom, hogy milyen, de annyira nem is érdekel), szóval ott van a bal kezednél a +/- gomb, egyet rányomsz, és feleannyi idő alatt visszavált, mint egy gyakorlott motoros. Az esetek többségében amúgy is jól váltogat, aki meg annyira kiélezetten használja a motorját, biztosan nem vesz dct-set. Viszont aki túrázásra használja és már évtizedek óta motorozik, az örömmel megy az automatával, nem kell folyamatosan pakolgatni fel/le a fokozatokat cuccal, utassal. Nincs olyan, hogy beér egy kereszteződésbe kicsit hirtelen és ott kell váltogatni egy ismeretlen útszakaszon. A lényeg, hogy szerintem olyannak való az automata, aki sokat motorozik, túrázva, kanyarodni szeret, váltogatni már nem annyira, ismeretlen helyeken megy, nem határon motorozva (külföldön). Vannak ilyen ismerőseim, a dct-s AT se az enyém. De tényleg jó volt vele menni.
[ Szerkesztve ]
-
BoB
veterán
Kösz hogy leírtad a tapasztalataidat!
geresics: amikor néztem cordura ruhát, akkor láttam hogy van olyan nagyon olcsó nadrág, amiből nem lehet kivenni az esőbélést, és mivel az légzáró, abba beleizzadsz. Nem ilyen a tiéd is?
A rossz szag mert azért szokott jelentkezni az olcsó cuccoknál, mert nincsenek antibakteriálisan kezelve. A szagot a baktériumok fejlesztik. Nézz utánna, lehet venni ilyen cuccokat amivel utólag is lehet kezelni a ruhát ha minden igaz.
SymbianOS:
Amikor én voltam ilyen nagyszabású mátra - bükkös túrán (Gyöngyös - Lilafüred), a hegyekben a sok kanyar és a nagy létszám miatt én 1-esben, csúsztatott kuplung-al mentem, valami 5-10 km/h -val haladtunk....
Egyáltalán nem volt jó élmény. Beszélgetés során kiderült, hogy azoknak tetszett akik amúgy is lassan szoktak menni, és csak egyenesen.Jellemző, hogy kaptam tippet arra a Lilafüred - Eger útra ami egyrészt jó minőségű másrészt fasza kanyargós és nem forgalmas. Na most, akiknek tetszett az a túra azt mondták arra ne menjek mert nagyon sok a kanyar ezért rossz az út , meg sajnálkoztak hogy a "lapon fordulók szétbasszák az utat". Itt nem tudom mire gondoltak, attól hogy jól bedöntöd még nem megy szét az aszfalt, a lábtartó sem fogja felszedni. Gondolom arra értették hogy nem tudnak nyugodtan, lassan menni.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
#79335424
törölt tag
Egyik cimborám a spaniel -jét hordta magával, egy másik meg a yorkshire -jét. Hétvégés túrákra is vitték. A tanktáskában utaztak. Mindkét eb imádta. Ha beindítottak egy motort, akkor odaültek mellé felkéredzkedni. Ha a gazdi megengedte, akkor a yorkshire kiállt a tanktáskában, és hátracsapott fülekkel élvezte a menetszelet. Olyan büszkén feszített, mint a Rolls-Royce, vagy a Jaguar embléma.
[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
Július utolsó hetén mi is megyünk Erdélybe arra is amerre Te készülsz, de nem foglalunk szállást. Este 7-ig motorozás 7-től szálláskeresés, ami nem túl nehéz, eddig mindig találtunk megfelelő szállást.
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
imibogyo
veterán
Bár nem nekem jött a válasz, viszont nagyon jó az ötlet az én problémámra is.
Sajnos nekem ez nem jutott eszembe tegnap, pedig most, hogy erről beszélünk indítózgatás után amikor levettem a tanksapkát feltűnt, hogy egy elég nagyot szisszent a tank, tehát akár simán lehet nálam is ugyanez a gond. Majdnem 8 évig állt a motor, simán eldugulhatott.
Nem is értem, hogy nem jutott az eszembe...
De valószínűleg azért mert egy teljes szét- és összeszerelés még hátra van és az "apróságokkal", minden alkatrész alapos áttakarításával akkor akartam foglalkozni. Na meg valószínűleg azért sem, mert baromira be voltam sózva, hogy végre indíthatom a gépet és nem figyeltem a részletekre, pedig feleségemnek még fel is hívtam külön a figyelmét a tank szisszenésre, tehát eljutott az agyamig, csak épp nem gondoltam végig, hogy ez mit is jelenthet. Na meg kicsit ideges is voltam már, hogy eddig "feleslegesen" dolgoztam a géppel... -
-Mosquito-
őstag
Az odaút volt a nagyonszar, mert saccperkábé Belényestől Déváig csak ezt láttam magam előtt:
Mi ezért is fogunk pályán (A1) menni lehetőség szerint Nagyszebenig. 7A úton voltál? Transzalpina helyenként rossz,Transzfogaras délről meg katasztrófa.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
imibogyo
veterán
És az melyik lenne pontosan?
Amúgy mióta beindult a telekvásárlás és egyebek, sajnos nagyon leült a motorfelújítási projekt. A tö...öm kivan, hogy mindig mire közel jutnék ahhoz, hogy újra motorozhassak, mindig közbejön valami. És most még arra sincs keret, hogy odaadjam valakinek, hogy fejezze be a gépet. Pedig már annyira kevés hiányzik, mostanra már minden lényegesebb dolog ki lett cserélve és épphogy csak nem indul, szóval túl sok minden már nem lehet hátra (csak a markolatok és karok cseréje, de az nagyon kellene).
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vicces képek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Ukrajnai háború
- Milyen légkondit a lakásba?
- nVidia tulajok OFF topikja
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen