-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
válasz vlevi #107670 üzenetére
"Az biztos, hogy egy túraenduró sosem lesz olyan, mint egy sportmotor"
Épp pár napja éjjel futottam bele Dodor egyik videójába (nem voltam álmos), az ő véleménye nem feltétlenül egyezik a Tieddel
(#107673) Khaosz55
"km/h"[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz vlevi #107680 üzenetére
DL650 videóban beszél róla
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
julius75
aktív tag
válasz vlevi #107680 üzenetére
Mi a párommal, +2 oldaldoboz, 50L-es hátsó doboz tisztességesen megpakolva bizony mindig bőven felette voltunk a 170 kilónak.
Kérdeztem a kereskedőt, azt mondta 20-25% simán belefér.
Napi 450-600 km között voltunk általában, ez volt az a távolság, amit napokon keresztül jól bírtunk, szerettük.
Ettől függetlenül már körbe kérdeztem hátha van valahol kék FJR1300, de sehol sincs.....meg mondjuk azóta az élet is közbeszólt. -
z123456789
addikt
-
runner 125
nagyúr
válasz vlevi #108111 üzenetére
Ne forgassátok már ki a gondolatom. Nem írtam 200 lóról, hanem a feléről. Sőt, 2 személy esetén direkt nem írtam lóerőt, hanem ccm-t, mivel jellemzően a nagyobb ccm-rel mindig nagyobb nyomaték jár. Tehát hiába 95 LE pl egy V2-es 1000-es Varadero, tud 100 Nm-t, ami már kényelmes 2 személyhez, csomagokhoz is, _hosszú távokra_ is. Míg egy 600-as 60-65-öt. Azért az érezhető diffi, főleg 2 személlyel, csomagokkal.
Jakab66[hun]
Pontosan nem a száguldozáson van a hangsúly. 200-at egy 600-as is megfutja végre. Nem azért kell az erős motor, h gyorsan hajts.
Nyomatékrugalmasság. Szerintem ez mindennel fontosabb utcán és mondom úgy, h ültem jó néhány motoron, egyedül és 2 személlyel is. Nekem spec azonnal zavaró, frusztráló érzés, amikor egy motoron természetese körülmények között érzem az erejének határait, erőlködik, vagy szét kell forgatni, h meginduljon alul is és nem, nem arról van szó, h egykerékre álljon erőből, hanem arról, h magabiztosan toljon, kiszámíthatóan, minden tartományban adjon le erőt.
Emellett egy 1000 körüli gépen a váltó áttétetelezés is hosszabb, a pályatempónál is kevesebbet forog, mégis nyomatékosabb marad, a jellemzően jobb futómű és fék meg már csak hab a tortán.Tehát az álláspontomban semmiféle lenézési szándék nincs, továbbra is úgy vélem, h érdemi előrelépést hosszú távon egy szimplán más üléspozíciót adó motor nem nyújt.
Amiről írtam a legjobban úgy bizonyosodhatsz meg, ha ráültök ketten arra, és ráültek ketten egy 900-as, 1000-es túragépre is. Nem kell a nagyobb motornak jobban húzni, ugyanolyan csuklóval bánj vele és észre fogod venni a különbséget, ami közel sem az lesz, h "hubazmegezmegfogölni".[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
veze
őstag
válasz vlevi #108985 üzenetére
én cbf500 abs 2007-est vettem 2 éve, tavaly tovabb adtam kezdő motornak , friss A korlatlan jogsihoz, és egy évvel késöbb, a hahun ,150k-val magasabb volt a hasonlo évjarat és tulajdonságokkal biro egyedek kezdő ára (eladástol követhető állapot és km) mint amikor én keresgéltem. Most 600-as van de jövöre innen is tovább lépek szerintem, (nem azért mert rossz, tényleg patika állapotban, tehát panaszom nincs rá, de aki végigjárta ezt, érti hogy miért)
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
-
etnies
senior tag
válasz vlevi #109379 üzenetére
Én is többször csináltam 900 körül egy nap. Akkor megy, ha pihent vagy és nincs eső, baleset, stb.
Ha bármi gebasz van, akkor vesszőfutássá válik.
De térjünk vissza az eredeti kérdéshez, a 2x1000 km nem túrázás, hanem ironman-verseny motoron.Ő túrázni is akar meg városozni, nincs olyan motor, ami mind a kettőre jó, nagy kompromisszumot kell kötni. Szerintem az egy henger nem jó túrázni, 200 km után zsizseg a kezed mindegyiktől, 400 után meg várni fogod a nap véget. Ha jól értem, akkor neki a város az elsődleges terep, oda jobb lenne a robesz, főleg Angliában ahol sokat esik.
Én NC750X-et javasolnék neki, de az meg 5000 Font körül van DCT-vel."önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vlevi #110263 üzenetére
Nem pont erre gondoltam, hanem alacsony fordulaton eroltetve a benzines turbos motoroknal ennel az alacsony fordulaton, de nagy terhelesnel megnovekszik a kopogasi hajlam. Dizelnel pedig nagyobb pofont kap minden alacsony fordulaton, nagy gaznal, mert ott nem a hengertoltottseggel kell jatszanod, mint a benzinesnel, ahol turbo nelkul hiaba adsz nagy gazt, majdhogynem semmi nem tortenik.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz vlevi #110325 üzenetére
Mikor az L-es HJC leesik a fejedről annyira nagy lett cirka 1 év után, ellenben a Scorpionból meg az XL-est kell vedd és az pont f*sza 1 év után is, mivel annyira szűk....
----------------------------------------------
Más, napi Hyosung...
Nos első hengerben elment ugye a vezérlés, hát a hátsó is majd nem követte, nem sok hijján. Hogy tud kikopni így egy fogaskerék a vezérműtengelyen? Szabályosan kihegyesedett de nem végig, csak 10-12 fog hosszúságban, a csapágyak pedig jók. Mind a négy fogaskeréken látni és főként a kipufogó oldalon, de csak a hátsó hengeré ennyire durva. (Mind a négy cseréje mellett döntöttünk, a másik 3 elmenne de 2350/db nem tétel értük...)[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz vlevi #110746 üzenetére
Az esések harmadánál az áll kapja az ütést a statisztikák szerint.
(gondolom ugye a reflex, hogy hasra próbálsz esni, ha tudsz és akkor az áll fog lekoppanni.)
Ha semmi más körülményt nem veszünk figyelembe (merevség pl),
akkor is hatalmas a különbség.
Arról nem is beszélve, hogy fogak nélkül életben lehet maradni, de...(#110742) bányászpocok
az első ütés szokott a legnagyobb lenni, ha ott véd, akár darabokra törés árán is, már rengeteget segített. Rengeteg energiát elnyel azzal, hogy törik.[ Szerkesztve ]
-
mAtech
aktív tag
válasz vlevi #110822 üzenetére
Szia!
Jó meglátás. Vagy supersport vagy enduro. Nem egyszerű. Kényelem az utóbbinál van.
Előbbinél meg a móka. Persze nézőpont kérdése.Én vonakodok nagy súlyú motort birtokolni. Ruhástól vagyok 70kg. 170cm magasság is behatároló. Sok túra, enduró kiesik a magas üléspozíció miatt.
Kis ccm nem alternatíva, jah. Bár a Duke 390 szimpi. Meg a 690 is.
persuader
Köszi a linket!yodamastah
Akkor olyat veszek, mert fakír vagyok
Asszonyt is rászoktatomVan/lesz mit agyalni...
Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
Geresics
addikt
válasz vlevi #111045 üzenetére
Azt hiszem kellőképp ismerem az NC-t
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz vlevi #111077 üzenetére
A jogsi árának a többszörösét fogja elkölteni a kővetkező években ugyanis megfog jönni az étvágy és kelleni fog az A de előtte kidobott pénzt az ablakon.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
TayRol
veterán
válasz vlevi #111125 üzenetére
K7-es Bandit jó volt (650-1250, mindegy), szóval az a méret már megfelelne. Jó a Tracer, de ott is már 4M körül vagyunk. Ahogy látom az igényeim miatt nagyon szűk az a kör, ami belefér a keretbe. És megint a Suzuki jön ki ár / érték bajnoknak, esetleg az MT-09. De az meg kicsi..
Vagy gsxs1000f. Tetszik ez a CBR650R nagyon, de gondolom ez is kicsi - méretre. Egy egyenes kormánnyal nagyon el bírom képzelni.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz vlevi #111617 üzenetére
Oh valóban, Guintolinak sikerült egyszer beverekednie magát, és tényleg volt konstruktőri bajnok is, tehát az sem igaz, hogy zsinórban nyert a kawa. (Nem néztem vissza már, mindenre nem emlékszem ) Igazából nem tudom már mikor tért vissza a kawa a GP-ből az SBK-ba...most nem keresek rá.
zgospel: Tőlük kérdezd meg, de nyilván egy V blokk kifejlesztése sem két perc.
Illetve vannak csapatok, akik ugyan jelen vannak, de nincs fókuszban maga az SBK sorozat, mert állandó fejlesztést igényelne (BMW) vagy a GP-be nyomják a pénzt (Yamaha pl ilyen). Nem véletlen, hogy 2020-ra tervei a BMW a durrantást Lavertyvel és Sykes-szal, mert eddig nem volt ütőképes motor.csongi: csapatonként (gyártónként) van megállapítva egyéni fordulatszám-korlátozás. Mint konstrukció, a V4 képes 16 ezer fölé forogni (wsbk ezres osztályról beszélünk, nem utcai motorokról), a sor 4 nem.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz vlevi #111627 üzenetére
Azért eléggé beteg, amit a duki összehozott, csak rosszul jött ki a lépés, na meg a korlátozások. Mondjuk régen is voltak mindenféle kiegyenlítős megoldások, amikor pl. még voltak V2-esek, de nyilván most is kell, hogy ne legyen a sorozatból f1 más kérdés, hogy ezt jól vagy rosszul csináljak, illetve miért büntetik a gyártót, aki elő tud állni egy jobb konstrukcióval. A világ bizony nem igazságos.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
duni84
aktív tag
válasz vlevi #111820 üzenetére
a Balaton Park Circuit is jól elkészült Balatonfőkajáron pedig innen már nincs visszaút, mindenképp megépül és 2015-ben megnyitják
[ Szerkesztve ]
#metszéspontok
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Honor Magic V2 - origami
- Hobby elektronika
- Filmvilág
- Gaming notebook topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen