-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
válasz etnies #118610 üzenetére
Igen, az a téves nézet valamiért nagyon népszerű, hogy ez egy téves nézet...
Egy példa a sokból: M3 bevezető, több km hosszan beállva a reggeli dugó miatt, gondolom senkinek nem kell bemutatni. A sorok között utolérem a kollégát, áll, mert a kisteher tükre mellett nem fér el, odaröffentek, autó félrehúzza, mi tudunk haladni tovább. Nyilván nem kell folyamatosan ordítani a motornak, viszont igenis nagyon sokszor jól jön hogy van/lehet hangja amire felfigyel a többi közlekedő.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Somatom
veterán
válasz etnies #118637 üzenetére
Te merre szoktál motorozni? A véleményed alapján sztem nem városban. Ha megnézed a felhozott ellenpéldákat, akkor láthatod, hogy sorbanállós, dugós, lassan manőverezős szitukról szólnak. Hidd el, hogy egy figyelemfelhívó gázfröccsre teljesen másképp reagálnak az autósok, mint egy dudára, szirénára! A rutinos városi motoros tudja, hogy az adott szituban mi várható, mire készül az autós. Csak bejelzi, hogy ő is ott van. Többnyire az autósok is pozitívan szoktak reagálni. Azt is észrevettem, hogy szezon elején többet kell alakizni az autósokkal, mint a szezon végén. Persze, ez nálunk még így is gyerekcipőben jár. Nagy meglepetés volt, amikor először láttam a közlekedési rendet a párizsi körgyűrűn.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #118637 üzenetére
Magyarorszagon is elkezdtek. Ott is ugyanolyan kovetkezetlenul.
Megint furcsa, hogy a hungaroringre nem mehetsz ki hangosdobbal, de az f1 es wttc siman mehet olyan zajjal, amit sosem fogsz produkalni. Tirolban is mehetsz ferrarival, durrogos abarth fiattal, audi tt vel, quattroporte-val, ami 30nal is hasonlo hangokat hallatt, mintha fektavot vennel egy n csoportossal.
Egy streetfighter v4 gyarilag 106 db. En nem tartom zajszennyezesnek, sztm nagyon jo hangja van, de tenyleg nem inditanam be gyari dobbal sem hajnalban :D
Egy motor ha arrol szol, hogy halk legyen, nulla erzelemmel, akkor inkabb eladnam, es full elektromos autot vennek, mert azzal nem azok meg. A masik, hogy az epitett motorokkal es oltozekkel magadat tudod kifejezni. Nem mindenkinek van ra igenye, vilagos. De szamomra ez a lathatosagi ruha/sisak szarul nez ki, es biztos fel nem vennek ilyet mindennapos kozlekedesre. Mindket dolog masik vegen vagyok velemeny tekinteteben, de ertem, hogy hasznos dolog. Ugyis az alkonyan vagyunk ennek a belosegesu motornak, addig elfel, amig torvenyileg nem lehetetlenitik el teljesen.Tenyleg mintha ossze lenne gyujte egy facebook kommentozon, kivalogatnak belole, hogy mekkora tobbsegben mi nem tetszik, aztan az alapjan kezdenenek intezkedni, teljesen atgondolatlanul.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
fattyu
veterán
válasz etnies #118655 üzenetére
láthatóságit nem.
de fekete sem. a sisakom fehér vagy csiricsáré fehérkékpiros. a kabátom fehér kék piros
és pont a látszás miatt nem fekete semmim. a neonsárgához azért túlságosan rokker vagyok.
Szeretem a hangos kipuffot. és igenis jó odaröffenteni vele, és hatásos. nem véd meg amikor egyenletesen vagy kurva hangos. mert a monoton nem jut át az ingerküszöbön. a kiugró csúcsok viszont igenis hatásosak.
az ideális kipugohó az ami alapjáraton meg egyenletes krúzolós terhelésen halk, nagy álláson viszont üvölt. így lehet kultúráltan kijutni lakópihenő övezetből, de használni amikor kell védekezésre figyelemfelkeltésre.
ékes példája Rojaljordanian akié ilyen.
ja és mindez szerintem
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Chris0321
addikt
válasz etnies #118655 üzenetére
Lényegében akárkire ráhúzhatják az autót ha 2000 db-el üvölt a motorja akkor is. Nem szabad arra számítani, hogy hallanak mert akármi lehet. Lehet fel van húzva az ablak és szól a zene, lehet nem ismerős a környéken (esetleg nagyvárosban sem igen jár vagy kezdő sofőr) és a vezetésre koncentrál és arra, hogy merre kell mennie és nem számít a sorok között osonó motorosra. Én is igyekszem vigyázni a motorosokra, egyrészt azért mert ha történik valami akkor nekik lesz bajuk, nem nekem plusz ha esetleg valami nem úgy történik ahogy szeretnék és kedves gesztusként leverik a tükröm azt nekem kell kifizetni.
-
vlevi
nagyúr
válasz etnies #118651 üzenetére
Pont ma jöttem át Egerben, végig a 25-s út városi szakaszán. Ment előttem egy Harley, előtte egy autó. Kb folyamatos volt a kocsisor, de nem volt gond. A harley se volt túl hangos, de azért lehetett halkan rendesen, ahogy pöfög. Az egyik kereszteződésben az előttünk menő autós úgy g9ndolta, hogy lemegy a jobbra kanyarodós savba, majd, amikor a harley mellé ért, akkor hirtelen visssza. Nem lett csatt, mert éppen elfértek, de kizárt, hogy nem tudta, hogy ott van mögötte, mellete egy motoros, mert kb 10 perce mentünk így hárman egymás után.
-
Steven
addikt
válasz etnies #118677 üzenetére
Nagyon sokat nem fogok tudni írni róla, csütörtök óta van meg. Youtubon sokkal jobb leírások vannak mint amit én tudok prezentálni.
Na ,de kb 500km kőkemény tapasztalata:
Ami tetszik , hogy :
- V2 és nem rángat 2000 nél mint az SV1000s
- futómű szerintem tetves jó és stabil
-fék jobb mint a Fazeren
-tetszik a kuplung ,hogy nem bowdenes (nem szopok nagy forgalomba)
- tempomat
-súlypont
-fogyasztás vicces... fazer 8-9 litert evett....ez meg 5.2 , az igazsághoz hozzá tartozik , hogy bejáratos és emiatt annyira nem téptem neki.
-van konzol telónak
-van usb rajta gyárilagAmi nem tetszik:
- vészvillogó , brutál elbaszott helyen van a tempomat miatt. (mindig meg köszönöm , ha elengednek szvl gyakran használom emiatt szívás nagyon)
-183 cm vagyok full rám fújj a szél úgy , hogy a plexi maxon erre kell valami megoldás majd.más:
-Volt alkalmam szakadó esőben ki próbálni, ugyanis mikor át vettem egyből elkezdett szakadni az eső. Vicces volt 0km es fékkel és gumival.
A jó hír , hogy menet közben alig ért víz , viszont hátulra kell vennem egy sárvédőt , ugyanis hátul ,ha ül valaki pont a lábára nyomja a vizet ami gáz.
-Barátom 178 cm és lábujjhegyen ér le lába a gyári üléssel.Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
canniball
nagyúr
válasz etnies #118655 üzenetére
"Amikor a babakocsisra ráhúztad..."
Már ne haragudj, de hol írtam olyat hogy babakocsira húztam rá? Tessék megtanulni olvasni vagy szöveget értelmezni!"Azért kíváncsi lennék, hogy az itteni hangos-félős motorosok közül hányan használnak láthatósági öltözetet.."
Félős nem vagyok, viszont ruhában kerülöm a feketét, bukót úgy választok hogy legalább részben feltűnő színű legyen és láthatósági mellényem is van amit ha olyanok a látási viszonyok felveszek.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Steven
addikt
válasz etnies #118766 üzenetére
Sajna nincs link , Bp-n ahova járok bringa boltba (már ismerem a srácot) mondtam ,hogy motorra kell egy atom stabil tartó.
Ezt adta 6k ért ,azt mondta mindenkinek ezt adják és még egyet nem hoztak vissza .
Dupla gumi gyűrű van rögzítéshez , négy saroknál gumibak , meg teló hátuljánál is egy gumi lepedő. Teló rögzítéshez dupla anya van hátul, egy amivel rá szorítód és még egy amivel fixálod .
Nem rázkódik stabil nekem eddig bejön.Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #118795 üzenetére
Na ezért vagyok azon a véleményen még ha műszaki nem is de egyedi azonosító jelzés igenis legyen a kis motorokon és robeszokon. Nem kell műszakival összekötni mint ahogy most se kell rájuk de egy plaket igenis legyen rajtuk.
Ami most van nevetséges... 300as beverly ha jól látom rendszám nélkül.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
válasz etnies #118795 üzenetére
Ezekkel a Beverlykkel lehet valami. Párizsban mondjuk komolyabbat ment vele a helyi Kvártáráró
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
runner 125
nagyúr
válasz etnies #118803 üzenetére
Videó leírást is szoktál olvasni, vagy benyelsz minden ilyen fasságot?
"It was a prank."
zgospel
Ez a tag viszont elég durván küldte a robogónak.
Mondjuk nem tudom ki a franc lehetett, de h túlvállalták a rendőrmotorosok is az üldözést az biztos.
Steven
Nem feltétlen. Persze nem tudta igazolni a motor eredetét, tehát lehetett lopott is, de pusztán befoshatott h észrevették nem 50-es a robogó..
Van erről a story-m. Még 2006-ban egy pápai cimborám, aki azóta lehúzott 12 évet a rendőrségnél (aztán most már ő is Németországban él..) ugyanígy lépett meg a rendőrök elől 180/50 robogóval. Akkor ment másnap az első rendőrségi munkanapjára, és nem akarta h rögtön le is szereljék, ezért valszeg akikkel másnap pacsizott, előtte nap előlük menekült.
Aztán a robogó pihentetve lett pár hónapra és el is adta.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz etnies #118803 üzenetére
Még olvasni sem kell. CSak meg kell nézni az ember hogyan "esik le a motorról". Pontosan rá kellett volna esnie, nem mellé. A másik meg ennyi idő alatt senki nem hal meg ilyen mozdulatlanra...
De csak gondolj bele. Mikor lőnéd le? Ökörség, elég a lábába egyet, nem megy az már sehova...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #118866 üzenetére
Ez az oldal marha jó, hatalmas köszönet!
Végre valahol értelmesen le van bontva a modell lista cms-en kívül is.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nagyúr
válasz etnies #118920 üzenetére
Néhány hete láttam facebook csoportban egy kamera felvételt, Szigetszentmiklóson megállt éjszaka egy furgon a ház előtt, kiszállt 2 megtermett forma, felnyomták a kaput nagyjából 15 másodperc alatt, ketten kirángatták a motort a kertből és bedobták egy opel zafira hátuljába. Az egész nem volt 2 perc.
-
martonx
veterán
válasz etnies #118920 üzenetére
A hétköznapokban garázsban áll a motor, inkább olyan esetekre gondolok, amikor túrázni mennék. Jó tudni, hogy a kormányzár semmit sem ér.
Ja és immobiliser van a motoromban, bár ettől még eltolni bárki eltolhatja, ha a kormányzárat kiiktatta.
Akkor kerítek valami láncot. A tracker az mi?Én kérek elnézést!
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #118945 üzenetére
Azért engem is érdekelne az egész sztori. Még soha nem zavarta a szomszédokat amikor elmegyek pedig középsuli alatt rendszeresen 6:00 - 6:15 felé indultam el a ház elől 2-5 perc járatás után. Még a nyitott dob se zavarja őket pont dumált fater egyik nap a szembe meg mellettünk levőkkel.
Imilenni a pár idióta+ alany miatt és az általuk gerjesztett média visszhang miatt.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
-
zgospel
őstag
válasz etnies #120090 üzenetére
Az van kirakva motorosoknak, hogy veszélyes útszakasz. Na ebből találja ki aki először jár arra, hogy nagyot törik az ív
(#120091) hugi0 9 éve vettem a Decathlonban egy bringásnak tűnő hátizsákot. 20 literes, van benne belül egy zseb amit laptoptartónak használok, tökéletesen passzol. A háta merevített és ívelt, ahogy a pántok is egy kicsit. Legalább heti, de gyakran napi szinten volt használva, mindenre is (gyalogtúra, biciklizés, munkábajárás, 1-2 napra bepakolás, motorozás, stb stb). Soha nem takarítottam le ezért külsőre már megfakult, de se egy varrás nincs kijőve rajta, se semmi. Nagyon praktikus az elosztása, jók a zsebei, alapból vízálló de van belevarrva huzat nagy zuhéhoz is. Eláztam már benne százszor. Szóval a kinézete kezd megkopni, de más baja nem igazán van.
Kerek 8 ezer Ft volt anno. Életem talán legokosabban elköltött 8 ezer Ft-ja volt ezEzek után itt van ez a Kriega R20 ami nagyon tetszene, de 53 ezer Ft az nekem irreálisan drága egy olyan cuccért, ami szinte alig tud többet az én 8 ezres tatyómnál. A 25 literes verziója meg 61 ezer.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Biqci
aktív tag
válasz etnies #120595 üzenetére
Szerintem az Alpinestar nem közepes márka, hanem az egyik piacvezető a Dainese-vel együtt. Ha megnézel akármilyen véletlenszerű autós-motoros videót, gyakorlatilag ezeket látod.
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
fattyu
veterán
válasz etnies #120605 üzenetére
rukkát nem ismerem de alpinestar top cuccait közepesezni szerintem erős.
a drága dolgaik drágák (no shit sherlock ) de jók is.
a legjobb sisakom meg hjc volt. Shoei meg schubert meg mittomén mi mindent próbáltam.
Arai elhiszem minőség de a designjaik többsége már 15 éve is elavult volt. az az oldalsó műanyag kupak ami a plexi mechanikát takarja védi olyan zajforrás hogy rettenet. és csak a TOP hiperdrága versenysisakjukon nincs...
szintén csak vélemény.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Biqci
aktív tag
válasz etnies #120605 üzenetére
Persze, nem azt mondom, hogy csúcskategóriás az Alpinestars meg a Dainese, de szerintem sarkítás, hogy középkategóriás (pl. az Held, IXS, Büse inkább középkategóriába sorolható, a Vanucci, FLM még inkább), inkább afölötti. És a legismertebbek. Ha megnézed pl. Ken Block, Stig, Carlin Dunne (nyugodjon békében, ma 14 hónapja) ezeket hordja/ta.
Hamár kategóriába lehet sorolni a gyártókat..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
zolee5016
őstag
válasz etnies #120892 üzenetére
havazas elott .. hát amennyi hó van mostanság......lehet.....
de az ,hogy idén meglegyen arra kevés a sanszod valóban....Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #120967 üzenetére
Azt hiszem pont te ajánlottad amúgy...
Nem,megnéztem angolok ajánlották a CB csopiban ezért rémlettél mint opció.[link] slagos teszt, tényleg nem enged át ha jó a méret és össze is van húzva.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #121156 üzenetére
+1
persuader Azt ne mond nekem, hogy unod az Rn22-öt mert akkor szaltózok menten. Azt minden egyes nap is cucogtatám már csak a hangja miatt is...!
Ezért kéne egy RS, lehetne belőle occó odaverem ideteszem pályamotort csinálni, csak a régiek retek rondák és legalább itthon a blokkoknak is kilóg a bele már, pedig szerelgetési alapnak is teljesen kiváló lenne.
Kettő RS? Hány motort tárolsz a szülőknél?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
vlevi
nagyúr
válasz etnies #121686 üzenetére
csak tankolni állok meg 350-400 km környékén
KB ez az egy dolog, amit a DL-bol hiányolok a Yamaha Tracerben.
22 helyett csak 18L a tank, és valamivel többet is fogyaszt.
Az más kérdés, ha 25literes tanúja lenne, akkor se menne el 400km-t, mert olyan simán, zoxo nélkül viszi akar a 180-at is, hogy szinte kívánja, hogy pályán ne 120-130-al menjek vele :) -
Predator2
addikt
válasz etnies #121688 üzenetére
2020-as Yamaha Mt07-em van. Ezen van előkészítés?
Egy menetelt furatot kell keresnem gondolom.Az én motoromon csak oldalsztender van.
Mobil garázsban lesz tárolva a motor, nem szeretném ha felborulna.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Somatom
veterán
válasz etnies #121686 üzenetére
Ha ott lejössz a pályáról, az sem különösebb élmény. A Calais -> Párizsra már nem emlékszem, de Párizs után az épkézláb alternatíva, ha Metz helyett, Nancy felé mész az N4 -en, majd Iffezheim -> Baden-Baden. A régi cégnél a főnök mindíg azt az útvonalat erőltette, mert arra nincs útdíj. Pont ugyanolyan uncsi, mint a pálya.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Predator2
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest